Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:06 schreef GSbrder het volgende:
Geweldige TT![]()
Maar goed nummer of niet?
Die kijken dat niet, is te links.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef ethiraseth het volgende:
Cohen bij Pauw & Witteman nu. Zullen Holograph en voice-over nu schuimbekkend voor de tv zitten?
Oh, dit is niet mijn normale muzieksmaak,quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.......
Guns save livesquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef Monidique het volgende:
http://www.slate.com/id/2280794/pagenum/all/
Subtiele hint van google-ads voor jouquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef ethiraseth het volgende:
Wat is dat toch met al die datingsite reclame? Had net al een site voor alleenstaande papa's en nu weer buurt dating.
Als je op "MILF's" googlede, de laatste paar weken, tsja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef ethiraseth het volgende:
Vandaar dat ik voornamelijk reclame voor daten met alleenstaande mama's krijg.
In de nrc next van de week een artikel over een dating site voor vreemdgangersquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef ethiraseth het volgende:
Wat is dat toch met al die datingsite reclame? Had net al een site voor alleenstaande papa's en nu weer buurt dating.
Psht, alsof ik google nodig heb om zulke dingen te vinden. Je onderschat me!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je op "MILF's" googlede, de laatste paar weken, tsja.
Ik generaliseer een beetjequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Psht, alsof ik google nodig heb om zulke dingen te vinden. Je onderschat me!
Da's wel heel erg vooruitstrevendquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:55 schreef GSbrder het volgende:
Ik generaliseer een beetje![]()
Jij hebt natuurlijk allang www.startpagina.nl geïnstalleerd als startpagina van je IE 5.0
Early adaptor die je d'r rondloopt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |