Reviewsquote:Op zondag 9 januari 2011 13:48 schreef Greys het volgende:
Breathtaking
92Merel
Smijn.
TimVerfbom
YskaFredriksson
Gefeliciteerd!
Willen jullie me per PM jullie naam, adres en e-mail sturen (voor de zekerheid: die komen uiteraard niet in het topic) en dan ga ik even met Delete overleggen over het maken van jullie afspraak!
Jaaaaa, Dirk, voor wanneer staat je afspraak eigenlijk?quote:
Bij *tsjak* denk ik aan iets anders wat eraf gaatquote:
full brazilian is volledig kaal voor en achter. Buik weet ik niet of dat erbij hoortquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:57 schreef MissBlondBlond het volgende:
Tsjak en rats, volgens mij is dat een ander forum![]()
Wordt bij de brazilian niet de bikinilijn/buik meegenomen?
Wordt die weer apart gedaan/gerekent?
Spaarpotje omdraait
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaa, Dirk, voor wanneer staat je afspraak eigenlijk?
quote:
Nee joh, achter is het minst erg!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
dat worden
![]()
Ik vind het nu al leuk.
Minst erg? Heb je wel eens een man van dichtbij bekeken? Dat is heul! erg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, achter is het minst erg!
(dat doen ze ook als laatst)
Qua pijn bedoel ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Minst erg? Heb je wel eens een man van dichtbij bekeken? Dat is heul! erg.
Oh, ik ben net ook gebeld, heb mijn afspraak de 27e staanquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:06 schreef Smijn. het volgende:
Net gebeld door een heel aardig meisje van delete en heb mijn afspraak voor 28 januari staan! Ben benieuwd
Haha, ik ook door Aline volgens mij! En nu niet meer scheren hè?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, ik ben net ook gebeld, heb mijn afspraak de 27e staan![]()
Bij Aline zei ze volgensmij dat ze heette.
Neequote:Op donderdag 13 januari 2011 17:34 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Haha, ik ook door Aline volgens mij! En nu niet meer scheren hè?
Gaat jeuken ben ik bang.. Maar ik haal het mes er morgen voor de laatste keer overheen.quote:
Hahah charmantquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:39 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Gaat jeuken ben ik bang.. Maar ik haal het mes er morgen voor de laatste keer overheen.
Heb net gemeten (Ja, echt, en daarna realiseerde ik me pas dat mijn gordijnen natuurlijk openstonden en mij lieftallige achterbuurjongen alles heeft kunnen zien.
) En ze zijn nu na één week niet scheren 0,5 centimeter dus dat komt wel goed.
Zoals ik al zei, ik ben best wel heel harig. Ik vertelde mijn vriend ( DutchErrorist) dat ik het een halve centimeter moest laten groeien en hij zei:quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah charmantDie zal zich ook wel afvragen waar je mee bezig was
![]()
Maar dat groeit ook snel danWeet dat hoofdhaar +/- 1 cm per maand groeit, dus ging uit van een week of 2 laten groeien.
lol dat valt toch wel meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:51 schreef TimVerfbom het volgende:
Ik ben gisteren ook gebeldAfspraak staat 29 jan. Enige waar ik wel een beetje van baal ik dat ik nu 2 weken niet mag scheren, 't voelt een beetje onverzorgd.
Zitten we alle 3 na elkaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:51 schreef TimVerfbom het volgende:
Ik ben gisteren ook gebeldAfspraak staat 29 jan. Enige waar ik wel een beetje van baal ik dat ik nu 2 weken niet mag scheren, 't voelt een beetje onverzorgd.
Ik scheer het al dik 10 jaar bijna dagelijks, dus het is even wennenquote:
Groeit dat zo snel?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:39 schreef Smijn. het volgende:
En ze zijn nu na één week niet scheren 0,5 centimeter dus dat komt wel goed.
Lol, gelukkig maar dat ik het niet laat staan danquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Groeit dat zo snel?
Dat is 26 centimeter per jaar
Vlechtjesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Groeit dat zo snel?
Iets met Rapunzel en lang haar uit een ivoren toren...?quote:Groeit dat zo snel?
Welnee. Ik heb alleen medelijden met de wax-angel.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:14 schreef Greys het volgende:
Dirkh al een beetje zenuwachtig? Of nog steeds niet?
Ik denk het wel. Alleen kom je met je epilator niet echt goed op die hele intieme plekjes denk ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:16 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk geeft dit toch hetzelfde effect als dat je jezelf met de epilator bewerkt?
Ik moet er om 11 uur zijn, en ja.. motiverende uitspraken. Geef eens een voorbeeld. Ik ben al redelijk gemotiveerd, al ga ik sinds jaren weer eens met de trein. Volgens mij al weer twee jaar geleden, dus heb daar het minst trek in, maar verder zie ik het wel zitten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
Dirk, hoe laat dien je je te melden?
Heb je nog wat motiverende uitspraken van ons nodig?
Nou, als ik op mijn knieen moet... geloof me, ze denken dat Ajax Feyenoord dan al 's morgens is begonnen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:21 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk hoef ik geen post te plaatsen om dit topic morgen gemakkelijk terug te kunnen vinden. Dirks gegil overstemt vast alle fora.
Ga ik even voor je navragen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:21 schreef Susi het volgende:
Tof, tof ! Krijgt iedereen die naar Delete gaat 25% korting op de behandeling of moet je dan zeggen dat je van Fok komt ? En tot wanneer geldt dat ?
Tip: eet geen maoams van tevoren.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:49 schreef Dirkh het volgende:
Als ik maar niet hoef te niezen als ik op mijn knieen zit.
Zal ik mee voor de before & after picsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:14 schreef Dirkh het volgende:
Ik moet er om 11 uur zijn, en ja.. motiverende uitspraken. Geef eens een voorbeeld. Ik ben al redelijk gemotiveerd, al ga ik sinds jaren weer eens met de trein. Volgens mij al weer twee jaar geleden, dus heb daar het minst trek in, maar verder zie ik het wel zitten.
Ik heb kleine Dirk, of zoals ik hem liever noem, grote Dirk (hargh hargh) al proberen voor te bereiden op de martel praktijken, maar hij vertrouwd me volledig en heeft zich nog helemaal niet verstopt.
Zal je zien, morgen wel.
Dan doe maar een goede filter voor je camera.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik mee voor de before & after pics
Geloof me, hier gaat niemand maar dan ook niemand beter van worden als ie mee gaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan doe maar een goede filter voor je camera.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij '69-igers moeten elkaar ondersteunenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef Dirkh het volgende:
Geloof me, hier gaat niemand maar dan ook niemand beter van worden als ie mee gaat.
Luister vrouw, er komt geen duim aan te pas morgen, en al helemaal geen kaars.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij '69-igers moeten elkaar ondersteunen
Ik zal voor je duimen morgen, een kaarsje branden én aan je denken
Wegbranden gaat misschien nog sneller dan waxen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Luister vrouw, er komt geen duim aan te pas morgen, en al helemaal geen kaars.
Oh, #68-er
Ja dat zal allemaal wel, maar wel kennen ElisaB inmiddels allemaal wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wegbranden gaat misschien nog sneller dan waxen.
Kaars en wax zou onlogisch zijn, dan smelt de wax. Gekkerd.
Ik zou jou nooit iets aandoen met een kaars of een duimquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:39 schreef Dirkh het volgende:
Ja dat zal allemaal wel, maar we kennen ElisaB inmiddels allemaal wel.
Ik ook met jou als ik van de andere kant zou worden... altijd al eens willen scharen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit iets aandoen met een kaars of een duimMaar áls ik al van de andere kant zou worden, dan het liefste met jou
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik moet er om 11 uur zijn, en ja.. motiverende uitspraken. Geef eens een voorbeeld. Ik ben al redelijk gemotiveerd, al ga ik sinds jaren weer eens met de trein. Volgens mij al weer twee jaar geleden, dus heb daar het minst trek in, maar verder zie ik het wel zitten.
Ik heb kleine Dirk, of zoals ik hem liever noem, grote Dirk (hargh hargh) al proberen voor te bereiden op de martel praktijken, maar hij vertrouwd me volledig en heeft zich nog helemaal niet verstopt.
Zal je zien, morgen wel.
Zeker nu je een weekje niet hebt mogen knippen he?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ook met jou als ik van de andere kant zou worden... altijd al eens willen scharen.
Een weekje? Eerder een maand.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeker nu je een weekje niet hebt mogen knippen he?
Er was ook een maximum lengte van de haren he?quote:
Ach knullie toch.quote:
Ja, anderhalf centimeter is de max, 0,5 is minimaal. 1,5 cm is best lang hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was ook een maximum lengte van de haren he?
Oh trouwens, krijgen we morgen dan ook te horen wat er in dat voorpretpakket zat?
Ziet er wel cool uit hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:07 schreef Dirkh het volgende:
Okay, dit had ik nou niet willen zien.![]()
http://www.break.com/user(...)brazilian-wax-570667
Waarom ga ik nou ook nog verder Googlen. Nou, morgen maar even over de schaamte heen.
quote:
Do or Die day?quote:
De geallieerden gaan morgen aanvallen, dat in ieder gevalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Do or Die day?
Doodsangst Day?
Delete Day?
Dirk Day!
Je zit niet op je knieen, je ligt op je buikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:49 schreef Dirkh het volgende:
Als ik maar niet hoef te niezen als ik op mijn knieen zit.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je zit niet op je knieen, je ligt op je buik
En ik ben vrij morgen, zal ik langskomen?
Ja, je moet wel je billen vasthouden zodat ze er bij kanquote:
Tot aan het gaatje eej?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, je moet wel je billen vasthouden zodat ze er bij kan
Ik heb het al gedaan, dus ik mag me verkneukelenquote:
Hoe staat het er nu bij?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb het al gedaan, dus ik mag me verkneukelen
Hm, het is wisselend per regioquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe staat het er nu bij?
Helemaal niks, zacht of stekeltjes?
Misschien over een week of twee nog een review schrijven?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
Dus... Ik weet nog niet wat ik er van vind
Ja, is wel leuk iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien over een week of twee nog een review schrijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dank !quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga ik even voor je navragen!
Volgens mij iedereen die van hier voor het eerst daarheen gaat krijgt 25% korting.
Ik laat het je zsm weten, zal het hier in het topic zetten.
En al antwoord:quote:
Ga nog even wijdbeens in de wind staan; kun je een beetje voorkoelenquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga nog even wijdbeens in de wind staan; kun je een beetje voorkoelen
Lijkt me niet bepaald overbodig. Mensen kijken wel heel raarquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga nog even wijdbeens in de wind staan; kun je een beetje voorkoelen
Nee 11 uur. En de koffie smaakt goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:14 schreef Greys het volgende:
Is je afspraak om half elf?
Niet teveel koffie drinken van te voren he?
Nee, dat wil er na een uur weer uitquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:14 schreef Greys het volgende:
Is je afspraak om half elf?
Niet teveel koffie drinken van te voren he?
Water? Op de nuchtere maag? Geen biertje?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat wil er na een uur weer uit
Je krijgt daar een flesje water
En, hoe was het? En wat zat er in je vooraf-pakketje?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef Dirkh het volgende:
Ik kan me wel een reden bedenken. Een daarvan is dat ik dat niet wil
Momentje geduld nog; Dirk zit nu met zijn billetjes omhoogquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef Leintjeuh het volgende:
En, hoe was het? En wat zat er in je vooraf-pakketje?
Ik vind de reviewers dapper zat, vind je ook niet?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:26 schreef ook_gek het volgende:
Kan er geen geluidsopnamen gemaakt worden
Heb diepe respect voor ze!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind de reviewers dapper zat, vind je ook niet?
Als jij je nou binnenkort een keer laat Brazilian waxen, zal ik vragen of FOK! tv er bij kan zijn!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:17 schreef Dirkh het volgende:
Zo sta weer buiten. Bijzondere ervaring. Nu ergens wat eten dan naar huis en schrijven
Ik zit al twee uur te F5-enquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:17 schreef Dirkh het volgende:
Zo sta weer buiten. Bijzondere ervaring. Nu ergens wat eten dan naar huis en schrijven
He, ik moest nog even met de trein en daarna nog een dik half uur rijden om thuis te komen. Ben net binnen, dus moet nog beginnen met schrijven. Eerst een bakkie lijkt me.quote:
Snappikquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:34 schreef Dirkh het volgende:
He, ik moest nog even met de trein en daarna nog een dik half uur rijden om thuis te komen. Ben net binnen, dus moet nog beginnen met schrijven. Eerst een bakkie lijkt me.
Oh ik heb tijdens het lunchen wel even al wat dingen op de ipad geschreven, dus de review is voor de avond wel klaar lijkt.
Nee, het viel erg mee. Ja, je voelt het, het is niet pijnloos, maar niet zo erg als in bovenstaande filmpjes wordt gesuggereerd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Snappik
Maar ff kort: viel het mee of tegen? Is het een gek gevoel? Blij dat het achter de rug is?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:51 schreef ook_gek het volgende:
Is er een traantje in je ogen gekomen
Grappig toch. Als je erover nadenkt, dan schieten de tranen spontaan in je bilspleet, maar ook bij jou viel het dus mee. Hmm...interessant!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:54 schreef Dirkh het volgende:
Nee, het viel erg mee. Ja, je voelt het, het is niet pijnloos, maar niet zo erg als in bovenstaande filmpjes wordt gesuggereerd.
Het was sneller voorbij dan verwacht, maar achteraf had ze de tijd gebruikt die vooraf ook al was gemeld. Een uurtje voor de eerste keer. Dus ja, ik heb er een positief gevoel bij. Was wel een keer leuk om te doen en ook een aanrader.
Of je gelijk hebtquote:Meer laat ik ff niet los, heb een review te schrijven.
Zat naast je in de trein mee te lezenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]Heb jij de eerste opzet van de review al gelezen
quote:Inmiddels is het dan 19 februari
Goed dat je daar over begint, want daar hebben we het nog over gehad. Ik heb normale haargroei, wat goed et waxen was. Het scheelt ook heel erg dat je het op de juiste lengte hebt voor de wax beurt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dirkh, eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe zwaar jouw schaambaardgroei is eigenlijkKan je daar een indicatie van geven?
Ah, dat is natuurlijk prima om te weten, al denk ik toch dat ik niet durf. vooral dat met de billen wijd.. aargh!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goed dat je daar over begint, want daar hebben we het nog over gehad. Ik heb normale haargroei, wat goed et waxen was. Het scheelt ook heel erg dat je het op de juiste lengte hebt voor de wax beurt.
Omdat ik zelf normaal scheer, wordt de haar ook dikker, dus wat zij normaal noemde, is dus een iets dikkere haar.
Dat is ook niet het leukste, maar de wax-angel zal echt niet verrast worden, die heeft alles wel al gezien. Voor jezelf is het vervelemd, en als de wax-angel je wat dat betreft op de juiste manier benadert, dan valt zeker achteraf alles reuze mee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ah, dat is natuurlijk prima om te weten, al denk ik toch dat ik niet durf. vooral dat met de billen wijd.. aargh!dat klinkt eng!
Ben jij gek, die heeft ie wel verdiend lijkt me!quote:
Het is toch een fabeltje dat haar dikker wordt? En 't wordt ook niet donkerder.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goed dat je daar over begint, want daar hebben we het nog over gehad. Ik heb normale haargroei, wat goed et waxen was. Het scheelt ook heel erg dat je het op de juiste lengte hebt voor de wax beurt.
Omdat ik zelf normaal scheer, wordt de haar ook dikker, dus wat zij normaal noemde, is dus een iets dikkere haar.
Ja, een uurtje.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:14 schreef Cat22 het volgende:
Dirk en zijn schaamstreek hebben het overleefd!![]()
Leuke review Dirk.Maar had ze voor jou een uur nodig?
Met Tombo waren ze in een half uurtje klaar, als ik het goed heb.
Niet zoals ik het begreep.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het is toch een fabeltje dat haar dikker wordt? En 't wordt ook niet donkerder.
Volgens mij is het zo. Want als ik mijn benen scheer komt het heel anders terug dan dat ik het epileerquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het is toch een fabeltje dat haar dikker wordt? En 't wordt ook niet donkerder.
Te lui om een bron te zoeken, maar heb gelezen dat het een fabel is. Haar wordt ook niet donkerder, voor het scheren is het lichter door de zon e.d. en dat heeft het nieuwe haar nog niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo. Want als ik mijn benen scheer komt het heel anders terug dan dat ik het epileer
Oh dat van die kleur weet ik niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Te lui om een bron te zoeken, maar heb gelezen dat het een fabel is. Haar wordt ook niet donkerder, voor het scheren is het lichter door de zon e.d. en dat heeft het nieuwe haar nog niet.
AnywayLeuke review.
Ja, klopt dat het anders is hoor. Bij epileren trek je de wortel er ook uit, bij scheren haal je de bovenkant eraf. Het iets dikkere gedeelte wat er altijd onder zit wordt dan naar boven gedrukt. Bij epileren komt er een hele nieuwe haar die dan wel weer dunner naar boven komt. Maar als je t blijft scheren wordt het dus niet dikker en dikker, haar blijft hetzelfde.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat van die kleur weet ik niet.
Maar Tombo zei ook al dat na het waxen de haartjes bij haar nu veel zachter terug komen.
En ik heb dat waxen amper geprobeerd (ooit een keertje zelf geklooid) maar het komt bij mij toch écht heel anders terug hoor na epileren ipv scheren
Bij scheren worden die haren 'bot' afgesneden ook natuurlijk, dus daar krijg je die harde stoppeltjes van. Die krijg je niet na waxen of epileren. De punten van de nieuwe haren zijn niet stomp.
Trouwens, wat ik me dan weer afvraag... waarom wordt er niet in het gezicht gewaxt bij mannen? Zou toch mooi zijn, niet meer zo vaak hoeven scheren? Of zou je gezichtshuid te gevoelig zijn, nee toch? Want down there bij die Brazilians lijkt het me gevoeliger.
Nee, dames snorren worden wel gewaxt, mijn vroegere buuf liet dat altijd doen en dan liep ze een dag met een rode bovenlipquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, klopt dat het anders is hoor. Bij epileren trek je de wortel er ook uit, bij scheren haal je de bovenkant eraf. De haar groeit dan door waar hij gebleven was, het iets dikkere gedeelte dat er dus altijd al was. Bij epileren komt er een hele nieuwe haar die dan wel weer dunner naar boven komt. Maar als je t blijft scheren wordt het dus niet dikker en dikker, haar blijft hetzelfde.
Hoe doen vrouwen dat met snorren dan? Is dat ook alleen maar epileren?
Dan kunnen we Dirk zijn gezicht ook wel laten waxen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dames snorren worden wel gewaxt, mijn vroegere buuf liet dat altijd doen en dan liep ze een dag met een rode bovenlip
Daarom snap ik niet waarom ze baardgroei bij mannen niet gewoon ook waxen!
Ik kan wel zeggen dat ik dat nooit zou doen, maar kijk eens wat er vandaag gewaxed is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan kunnen we Dirk zijn gezicht ook wel laten waxen.
Krijg je wel een lekker zacht babybillen gezichtje van! Als ik zie hoe dik de haren bij mij in mn gezicht zijn, neh, doe maar niet. Ik pak wel gewoon de 3 dagen baard trimmerquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ik dat nooit zou doen, maar kijk eens wat er vandaag gewaxed is.
Maar je baard/snor waxen, ik weet niet of dat comfortabel is. Hoe vaak moet je het dan doen?
Nou dat viel dus mee, had hetzelfde een beetje voor die tijd. Ze trekt de wax gewoon in de juiste richting en dan voel je er weinig van.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:51 schreef Pagan het volgende:
Goede review Dirkh.![]()
Vraagje: Hoe gaat het met het Deleten (excuzes le mot) van je scrotum. Qua rekbaarheid van de huid lijkt me dat best moeilijk om te doen.
Wanneer ga jij?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:55 schreef TimVerfbom het volgende:
Thanks voor de heldere review DirkhIk baal er bijna van dat ik nog zo lang moet wachten
Dat staat in de OP ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:57 schreef Greys het volgende:
Even nog op een rijtje wanneer de winnaars van de actie gaan:
92Merel - 27 januari
Smijn. - 28 januari
TimVerfbom - 29 januari
Yska en Breathtaking hebben volgens mij nog geen afspraak
Jajajaja! Ik ben voor!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je nou zelf gaat, dan krijg je er misschien ook wel een.
BE zal verrast zijn, geloof me.
Dat klinkt toch nog steeds heel eng!quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Dirkh, je hebt me over de streep getrokken. Ik ga ook een keer een delete-afspraak maken. Isa, ga je mee?
Als Dirkh voor een Boyzillian gaat en het overleefd, kunnen wij een Brazillian wel overleven hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:46 schreef Isabeau het volgende:
Dat klinkt toch nog steeds heel eng!
Precies. En Brigitte vertelde dan ook dat mannen eerder piepen dan vrouwen, vrouwen kunnen meer pijn verdragen (een grote leugen natuurlijk)quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als Dirkh voor een Boyzillian gaat en het overleefd, kunnen wij een Brazillian wel overleven hoor
Oh geloof me, de boel is gewoon gewaxed. En wat de exacte richting is, daar heb ik niet zo op gelet. Ze vertelde dat ze wel de wax er in de goede richting af moest trekken. Die info was voor mij wel voldoende.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:04 schreef heaven7 het volgende:
Toffe review! Toch snap ik het nietHuid van scrotum en bij vrouwen de schaamlippen is toch gewoon niet te harsen omdat het zoveel en 'opgefrommeld'
zit? Wordt bij Delete de huid niet strakgetrokken en dan tegen de haarrichting in gewaxt?
Ja, die hield ze wat gespannen, daar merkte je niks van.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:35 schreef heaven7 het volgende:
TofWeet je wel of de huid wel strak getrokken werd voor ze het eraf ritste?
Ik heb er niet veel verstand van, maar volgens mij zijn de ballen van andere huid gemaakt dan de schaamlippen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:04 schreef heaven7 het volgende:
Toffe review! Toch snap ik het nietHuid van scrotum en bij vrouwen de schaamlippen is toch gewoon niet te harsen omdat het zoveel en 'opgefrommeld'
zit? Wordt bij Delete de huid niet strakgetrokken en dan tegen de haarrichting in gewaxt?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van, maar volgens mij zijn de ballen van andere huid gemaakt dan de schaamlippen.
Toch
quote:
Dan hebben we beslist verschillende schaamlippen, want de mijne hebben in het geheel niets weg van een balzakquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:54 schreef heaven7 het volgende:
ik bedoel slechts dat zowel schaamlippenhuid als ballenhuid geplooid en niet strak (zoals op scheenbenen) ligt en dus lastig te harsen.
No shitquote:
Yska was een van de winnaars van de behandelingen!quote:
Dat!quote:Sterkte en plezier
Haha ik ga morgen mensen uitzwaaien op Schiphol dus ik dacht nou whopsakiedee gelijk die wax behandeling er maar achteraan. Kan ik het ook niet uitstellen :p Ik heb gelukkig al een week gespaard dus als het goed is is het wel al minimaal 5mm.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]NEE!
Echt? Omdat jij juist van zo ver moet komen! Ga je morgen dus al een dagje Amsterdam?
Wat leuk!
Crisisquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan hebben we beslist verschillende schaamlippen, want de mijne hebben in het geheel niets weg van een balzak
Wayyyyy too much info
[..]
No shitJij ook
Sterkte en plezier
Te laat.... ze heeft de vraag ook al in een ander topic gesteld.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef heaven7 het volgende:
[..]
CrisisIk zeg toch ook niet dat schaamlippen op een balzak lijken!!
Ik bedoel alleen dat die huid toch niet zo strak staat (van zowel schaamlippen als balzakken
) als op bv benen! Die huid is veel makkelijker te harsen. En dat is bij elke vrouw en man zo
Dus maak er aub niet van dat ik flubberlippen heb
Ik niet snap?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Te laat.... ze heeft de vraag ook al in een ander topic gesteld.
Elisa was dermate verontrust door de (non)vergelijking die jij trok tussen schaamlip en balzak dat ze dit in een ander topic heeft gecheckt.quote:
help me out?quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Elisa was dermate verontrust door de (non)vergelijking die jij trok tussen schaamlip en balzak dat ze dit in een ander topic heeft gecheckt.
Duudeluk?quote:
Ik kan vooral het desbetreffende topic niet vinden :pquote:
Wehehehe. Het was - zoals Yska al zegt- in de SC van F&F. En die gaat zo snel, daar kan ik helaas de quote niet meer terugvinden.quote:
Live updates!quote:
Ja, lachen jullie maar. Kan ik het helpen dat ik meer verstand heb van schaamlippen dan van balzakkenquote:
Is/was het zo vervelend?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Worst idea of my life! Tip voor de mensen die nog gaan: zorg voor voldoende slaap en zorg dat je door je buik kan ademen!
Aw.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ben ook gestopt. Was een beter plan geweest om geestelijk in een wat beter vaarwater te zitten. Maarja daar bven ik ook terecht gekomen door mn opperbeste ideeen. Alles voor een ander doen, lekker agenda vol plannen en stressen en de koek is nu al een tijdje op. Dacht dat het slim was deze behandeling maar gelijk te doen zodat ik er vanaf was en niet bang kon worden. Misschien moer ik mn hersens maar laten verwijderen en een ander voor me laten denken.
Och liefje tochquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ben ook gestopt. Was een beter plan geweest om geestelijk in een wat beter vaarwater te zitten. Maarja daar bven ik ook terecht gekomen door mn opperbeste ideeen. Alles voor een ander doen, lekker agenda vol plannen en stressen en de koek is nu al een tijdje op. Dacht dat het slim was deze behandeling maar gelijk te doen zodat ik er vanaf was en niet bang kon worden. Misschien moer ik mn hersens maar laten verwijderen en een ander voor me laten denken.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja nu is slechts de helft gewaxt. Ik heb nog een soort brede harige landingsbaan. :p
Ik ben alweer gekalmeerd.
Ik wil wel graag even duidelijk maken dat dit helemaal aan mijn eigen gemoedstoestand ligt en niet aan de proffesionaliteit van Delete of mijn wax angel.
Mijn wax angel was echt heel lief maar ook heel duidelijk.
Je maakt het nu wel erg aantrekkelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja nu is slechts de helft gewaxt. Ik heb nog een soort brede harige landingsbaan. :p
Ik ben alweer gekalmeerd.
Elisa!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je maakt het nu wel erg aantrekkelijk
Om pics vragen is zeker not done
hahaha vergeet het :pquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je maakt het nu wel erg aantrekkelijk
Om pics vragen is zeker not done
Elisa is ook gek op paints.quote:
't Was een garpje natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Je hebt bericht terug!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
Kut.. Ben de voicemail kwijt van de delete dame die mij gebeld hadeven greys PM'en maar.
And happy with the resultsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk is gewoon geweest![]()
En tof verslag![]()
Over twee weken verwachten we ook een review over jouw gladheid he.quote:
Het wordt iig geen meet en feel meet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Over twee weken verwachten we ook een review over jouw gladheid he.
Filmpjes mogen ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het wordt iig geen meet en feel meet.
bij mij begon ze van voren idd...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Live updates!Heldin!
![]()
Begint ze ook van voren?
Gezicht waxen? Omdat mannenhaar niet zo is als vrouwenhaar op het gezicht, het is stugger (net als schaamhaar haha) en dus pijnlijker en moeilijker te verwijderen met wax. Loop je een paar dagen met een vuurrood gezicht. Bovendien is een baardje lekker bij mannen dus is vrij logisch dat je dat niet waxt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat van die kleur weet ik niet.
Maar Tombo zei ook al dat na het waxen de haartjes bij haar nu veel zachter terug komen.
En ik heb dat waxen amper geprobeerd (ooit een keertje zelf geklooid) maar het komt bij mij toch écht heel anders terug hoor na epileren ipv scheren
Bij scheren worden die haren 'bot' afgesneden ook natuurlijk, dus daar krijg je die harde stoppeltjes van. Die krijg je niet na waxen of epileren. De punten van de nieuwe haren zijn niet stomp.
Trouwens, wat ik me dan weer afvraag... waarom wordt er niet in het gezicht gewaxt bij mannen? Zou toch mooi zijn, niet meer zo vaak hoeven scheren? Of zou je gezichtshuid te gevoelig zijn, nee toch? Want down there bij die Brazilians lijkt het me gevoeliger.
Ja dat zal de reden wel zijn iddquote:Op maandag 24 januari 2011 19:59 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Gezicht waxen? Omdat mannenhaar niet zo is als vrouwenhaar op het gezicht, het is stugger (net als schaamhaar haha) en dus pijnlijker en moeilijker te verwijderen met wax. Loop je een paar dagen met een vuurrood gezicht.
Sommige mannen halen het toch echt elke dag weg.quote:Bovendien is een baardje lekker bij mannen dus is vrij logisch dat je dat niet waxt.
Ik ben daar ook nooit zo goed inquote:Ik ben ook nog steeds blij met mijn geDelete onderkantje. Ga binnenkort voor een tweede afspraak. Enige nadeel vind ik wel dat ze je allemaal 'aftercare' producten willen verkopen. Kan ik nooit zo goed hebben. Als ik het wil dan vraag ik er wel om.
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:19 schreef 92Merel het volgende:
Zou het heel veel uitmaken als je haar net iets korter is dan 5 mm?
Ik laat het nu al ruim 3 weken groeien en ik ben er nog niet
De ideale lengte was volgens mijn wax-angel 1 centimeter.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:19 schreef 92Merel het volgende:
Nou bij mij was het ook net geen 5mm (naja wat ik had gemeten wel maargoed) maar het gaat vooral om de fases van je haar. Als het minimaal 2 weken geleden geschoren is heb je in ieder alle fases die aanwezig zijn zodat die allemaal ook verdwijnen :p bij mij kwam de 2e fase net door waardoor het te kort was om meegenomen te worden en zou ik ook korter helemaal echt kaal blijven.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:19 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb dat inderdaad ook, dat er nieuwe haartjes bijkomen, maar zit me dan af te vragen of het niet handiger is om mn afspraak uit te stellen, aangezien ik toch wel optimaal resultaat wil..quote:Op maandag 24 januari 2011 20:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou bij mij was het ook net geen 5mm (naja wat ik had gemeten wel maargoed) maar het gaat vooral om de fases van je haar. Als het minimaal 2 weken geleden geschoren is heb je in ieder alle fases die aanwezig zijn zodat die allemaal ook verdwijnen :p bij mij kwam de 2e fase net door waardoor het te kort was om meegenomen te worden en zou ik ook korter helemaal echt kaal blijven.
Te lang is ook kut... Dat doet veel meer pijn..quote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb dat inderdaad ook, dat er nieuwe haartjes bijkomen, maar zit me dan af te vragen of het niet handiger is om mn afspraak uit te stellen, aangezien ik toch wel optimaal resultaat wil..
Nee aandringen was het niet. En dat je het aanprijst snap ik maar... ik moet daar niks van hebben. Lees me vantevoren altijd goed in etc. Dat aanprijzen gebeurt vaak met van die tenenkrommende marketingpraatjes die ik van mijlenver aan zie komen en door kan prikken. Maar ja. Ben een lastige klant.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zal de reden wel zijn idd
[..]
Sommige mannen halen het toch echt elke dag weg.
[..]
Ik ben daar ook nooit zo goed inEchter, ze zouden weer dom zijn als ze het niet zouden aanprijzen natuurlijk. Net zo goed als diverse kapsalons dat doen. En meestal als je gewoon zegt 'Nee bedankt, daar heb ik zelf wel iets voor' blijven ze niet aandringen (gewoon in het algemeen, niet over Delete, ik weet niet hoe het daar gaat, ben er zelf nog niet geweest).
Sommige mensen weten niet dat er bepaalde producten bestaan, of er zijn nieuwe producten - bv in een gewone kapsalon - en dan kan je er ook niet 'zelf om vragen' als je niet eens weet dat het er is, bedoel ik
Kan ik me voorstellen ja, lijkt me ook niet fijn, maar dacht dat het met te kort niet goed zou pakken..quote:Op maandag 24 januari 2011 22:03 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Te lang is ook kut... Dat doet veel meer pijn..
Sow! Da's goed bevallen dan!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:27 schreef tombolafan het volgende:
Merelllllllllllllllllllllllllllllllllll
Hoe gaat het?
Ik zit er serieus over te denken om zaterdag of maandag voor een tweede afspraak te gaan!
Nou, idd wel eigenlijkquote:
Kan dat nu al weer johquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:28 schreef tombolafan het volgende:
Zaterdag ga ik voor de tweede keer
Ik heb het overleefdquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:27 schreef tombolafan het volgende:
Merelllllllllllllllllllllllllllllllllll
Hoe gaat het?
Ik zit er serieus over te denken om zaterdag of maandag voor een tweede afspraak te gaan!
Dan sta je er mooi op voor zondag.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:28 schreef tombolafan het volgende:
Zaterdag ga ik voor de tweede keer
Fijn dat het toch meeviel. En, tevreden met het resultaat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd![]()
Op het moment zelf had ik echt zoiets van 'man dat doet pijn' maar achteraf gezien viel het best mee![]()
Al weet ik niet zeker of ik het nog een keer ga laten doen, ¤40 is best een hoop geld voor mij
Ik krijg opeens inspiratie voor een spandoekquote:
t is drie weken geleden bijna hoor!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan dat nu al weer joh
Leuk dat het zo goed is bevallen
Voor mij ook wel, maar ik wil nu eigenlijk gewoon weten of het bevalt als alle fases weg zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd![]()
Op het moment zelf had ik echt zoiets van 'man dat doet pijn' maar achteraf gezien viel het best mee![]()
Al weet ik niet zeker of ik het nog een keer ga laten doen, ¤40 is best een hoop geld voor mij
Vertel!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik krijg opeens inspiratie voor een spandoek
Jij jompelt?quote:
Jaa, zekerquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat het toch meeviel. En, tevreden met het resultaat?
Kan het me voorstellenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voor mij ook wel, maar ik wil nu eigenlijk gewoon weten of het bevalt als alle fases weg zijnEn ik had een kleine financiele meevaller dus dit kan nu wel even
Dat kan toch helemaal niet? Ik epileer al tig jaar en moet nog steeds minimaal elke week de boel epileren. Bij waxen zal dat niet anders zijn. Groot voordeel van epileren is dat hele korte haartjes (die je nog niet zo goed ziet en voelt) al weggehaald kunnen worden, voor waxen moet je de boel toch aardig laten groeien.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:47 schreef Susi het volgende:
Elke drie weken veertig euro tikt wel aan inderdaad.
Kan iemand mij die fasen uitleggen, want als dat op het einde betekent dat je één keer per twee maanden moet ofzo, klinkt dat wel goed in de oren.
Even opgezocht op de site, maar dat gaat meer over de pijn. Na drie behandelingen krijg je donshaar, dat is minder gevoelig om te waxen. Maar niets over 'fasen'. Ik vraag me af om de hoeveel keer je dan op het einde weer terug kunt om te gaan waxen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet? Ik epileer al tig jaar en moet nog steeds minimaal elke week de boel epileren. Bij waxen zal dat niet anders zijn. Groot voordeel van epileren is dat hele korte haartjes (die je nog niet zo goed ziet en voelt) al weggehaald kunnen worden, voor waxen moet je de boel toch aardig laten groeien.
Smijn., zie de OPquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:59 schreef Greys het volgende:
Vandaag ging toch weer een van de prijswinnaars?
Drie dagen achter elkaar toch? Wie gaat er vandaag ook alweer?
Het schijnt wel anders te werken dan epilerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet? Ik epileer al tig jaar en moet nog steeds minimaal elke week de boel epileren. Bij waxen zal dat niet anders zijn. Groot voordeel van epileren is dat hele korte haartjes (die je nog niet zo goed ziet en voelt) al weggehaald kunnen worden, voor waxen moet je de boel toch aardig laten groeien.
vraag me niet waarom dit anders is, dat weet ik niet zo goed meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, je trekt de haren er gewoon uit, of dat nou met de hand, een pincet, een epileerapparaat of met wax is. Dus dat lijkt me onzin. En ja, die dichtheid, dat heeft juist met de groeifases te maken, dat herken ik van het epileren.
Maar hoe kan het dan dat bij alle drie de dochters van mijn collega en bij andere dames die ik ken het na waxen echt minimaal 3 weken weg blijft, bij een van die meiden zelfs een week of 5, als jij elke week moet epileren? Of zou dat dan echt gewoon puur per persoon verschillen en niets te maken hebben met verschil epileren/waxen? Ik heb geen idee zelf hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, je trekt de haren er gewoon uit, of dat nou met de hand, een pincet, een epileerapparaat of met wax is. Dus dat lijkt me onzin. En ja, die dichtheid, dat heeft juist met de groeifases te maken, dat herken ik van het epileren.
Ik ben aan het zoeken online, staat er op een website dat de ideale wax-lengte voor haren 2 cm (quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan dat bij alle drie de dochters van mijn collega en bij andere dames die ik ken het na waxen echt minimaal 3 weken weg blijft, bij een van die meiden zelfs een week of 5, als jij elke week moet epileren? Of zou dat dan echt gewoon puur per persoon verschillen en niets te maken hebben met verschil epileren/waxen? Ik heb geen idee zelf hoor
Tuurlijk wel, het gaat namelijk om gedeeltes van je haren: een aantal in groeifase, een aantal in rustfase en een aantal in nog een andere fase. Je hebt minder haren te epileren, maar er zijn natuurlijk altijd haartjes. En het zal vast per persoon (en gebied) verschil maken. Mijn benen zou ik zeker 2 keer pw moeten doen, en de bikinilijn een keer per week tot anderhalve week.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vraag me niet waarom dit anders is, dat weet ik niet zo goed meer
En als je dat van die groeifases met epileren ook hebt dan hoef je toch niet elke week meer aan de slag?
Mmmm, ik weet zeker dat mijn angel zei dat het in het begin vaker moet dan als je eenmaal alle fases gehad hebt... Nou ja, we zien welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het gaat namelijk om gedeeltes van je haren: een aantal in groeifase, een aantal in rustfase en een aantal in nog een andere fase. Je hebt minder haren te epileren, maar er zijn natuurlijk altijd haartjes. En het zal vast per persoon (en gebied) verschil maken. Mijn benen zou ik zeker 2 keer pw moeten doen, en de bikinilijn een keer per week tot anderhalve week.
Oh, dat lijkt me zoooooooooooooooooooooooooooo heerlijk, eens in de zes wekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb echt járenlang mijn benen laten harsen en dat hoefde echt maar één keer in de 6 weken. en steeds minder haargroei omdat hier en daar haar niet meer terugkomtja, dan heb je op een gegeven moment wel weer wat haargroei ja, maar t valt minder op omdat de haren minder dik zijn dan na scheren.
bronquote:Effectiviteit van de behandelingen op een rij
Niet alle behandelingen zijn even permantent, bij sommige ontharingsmethoden zullen de haren binnen een paar dagen weer zichtbaar zijn, bij andere duurt het een paar weken. Andere methoden zijn permanent. Je kunt bij de permanente ontharingsmethoden er nooit zeker van zijn dat het haar wegblijft. Je kunt daarom beter spreken van langdurig ontharen dan van definitief ontharen.
Hieronder de methoden gerangschikt naar effectiviteit:
Scheren (dag tot enkele dagen)
Ontharingscreme of mousse (dag tot een week)
Epileren (3 tot 5 weken)
Harsen of waxen (3 tot 8 weken)
Body sugaring (3 tot 8 weken maar kan op kleinere haren toegepast worden dan bij harsen)
Electrisch ontharen (permanent)
IPL en laser (permanent)
Ik geloof dingen die pretenderen "permanent" te zijn ook nooit echt, maar wel balenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, ik heb laserontharing gehad en dat is niet permanent (helaas). Veel geld weggegooid, haargroei is wel minder geworden, maar echt permanent resultaat, nou nee. Electrisch ontharen kan permanent zijn, als de behandelde haar in de juiste fase was.
Vroeger ook wel laten harsen en dan was er na een week ook weer iets van haarverwijderen nodig. Ontharingscreme werkte bij mij trouwens niet, gewoon nul resultaat, hoogstens braken er een paar haartjes af.
Dat had ik ookquote:Mijn grote bezwaar tegen harsen blijft: je moet de boel zo ontzettend laten groeien voordat je kunt laten harsen. Dan loop je dus een aardige tijd met beharing rond, terwijl je nou juist eigenlijk de boel zo glad mogelijk wilt hebben.
Waarom moet je benen eerst scheren en dan pas zappen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb de Lumea (soort thuislaser) in huis. Je moet het wel bijhouden, maar ik merk dat ik mijn benen, nu ik alle fases een keer heb gehad, nog maar 1 keer in de vier weken hoef te scheren en dan te zappen. In de zomer zal ik het iets frequenter moeten doen, maar nu het geen korte rokjes weer is vind ik de paar haartjes die er tussendoor piepen prima te hebben.
Oksels moet ik echt om de twee weken bijhouden maar tussendoor hoef ik ze nooit meer te scheren en zappen is maar 5 minuten werk.![]()
De bikinilijn lukt er helaas niet mee.
Voor het zappen moeten de haartjes superkort zijn. Te lange haartjes zorgen ervoor dat er te weinig warmte bij de wortel komt (en die moet in de rustfase gebracht worden met hitte) en doet ook pijn omdat de hitte op de huid komt ipv in de haarwortel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom moet je benen eerst scheren en dan pas zappen?
En waarom kan bikinilijn niet? Sowieso niet? Of is dat mislukt?
Is ze een hele streep vergeten, of alleen wat haartjes ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:21 schreef 92Merel het volgende:
Kwam er vandaag achter dat ze niet alles heeft weggehaald
Klein plukje, maar wel gewoon haartjes met de correcte lengte, dus als ze er wax overheen had gedaan, dan zou het weg moeten zijn geweest. Maar goed, hopen dat de rest lang weg blijftquote:Op zondag 30 januari 2011 11:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Is ze een hele streep vergeten, of alleen wat haartjes ?
Achteraf gezien had ik toch liever een paar dagen gewacht... 't is nu nog steeds wel jeukerigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:59 schreef MissBlondBlond het volgende:
Aan Tim:
Geslaagde actie dus
Horny Boyzilian Wax
Volgende keer de bijsluiter beter lezen dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:32 schreef TimVerfbom het volgende:
[..]
Achteraf gezien had ik toch liever een paar dagen gewacht... 't is nu nog steeds wel jeukerig
Wanneer ga jij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
Nou, je krijgt wel waar voor je geld hoor! Ontving vandaag een envelop met creme die de boel zacht moet maken en ingegroeide haartjes voorkomt, zodat je optimaal voorbereid bent op je behandeling.
Goede service!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |