Nou, als ik op mijn knieen moet... geloof me, ze denken dat Ajax Feyenoord dan al 's morgens is begonnen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:21 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk hoef ik geen post te plaatsen om dit topic morgen gemakkelijk terug te kunnen vinden. Dirks gegil overstemt vast alle fora.
Ga ik even voor je navragen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:21 schreef Susi het volgende:
Tof, tof ! Krijgt iedereen die naar Delete gaat 25% korting op de behandeling of moet je dan zeggen dat je van Fok komt ? En tot wanneer geldt dat ?
Tip: eet geen maoams van tevoren.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:49 schreef Dirkh het volgende:
Als ik maar niet hoef te niezen als ik op mijn knieen zit.
Zal ik mee voor de before & after picsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:14 schreef Dirkh het volgende:
Ik moet er om 11 uur zijn, en ja.. motiverende uitspraken. Geef eens een voorbeeld. Ik ben al redelijk gemotiveerd, al ga ik sinds jaren weer eens met de trein. Volgens mij al weer twee jaar geleden, dus heb daar het minst trek in, maar verder zie ik het wel zitten.
Ik heb kleine Dirk, of zoals ik hem liever noem, grote Dirk (hargh hargh) al proberen voor te bereiden op de martel praktijken, maar hij vertrouwd me volledig en heeft zich nog helemaal niet verstopt.
Zal je zien, morgen wel.
Dan doe maar een goede filter voor je camera.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik mee voor de before & after pics
Geloof me, hier gaat niemand maar dan ook niemand beter van worden als ie mee gaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan doe maar een goede filter voor je camera.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij '69-igers moeten elkaar ondersteunenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef Dirkh het volgende:
Geloof me, hier gaat niemand maar dan ook niemand beter van worden als ie mee gaat.
Luister vrouw, er komt geen duim aan te pas morgen, en al helemaal geen kaars.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij '69-igers moeten elkaar ondersteunen
Ik zal voor je duimen morgen, een kaarsje branden én aan je denken
Wegbranden gaat misschien nog sneller dan waxen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Luister vrouw, er komt geen duim aan te pas morgen, en al helemaal geen kaars.
Oh, #68-er
Ja dat zal allemaal wel, maar wel kennen ElisaB inmiddels allemaal wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wegbranden gaat misschien nog sneller dan waxen.
Kaars en wax zou onlogisch zijn, dan smelt de wax. Gekkerd.
Ik zou jou nooit iets aandoen met een kaars of een duimquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:39 schreef Dirkh het volgende:
Ja dat zal allemaal wel, maar we kennen ElisaB inmiddels allemaal wel.
Ik ook met jou als ik van de andere kant zou worden... altijd al eens willen scharen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit iets aandoen met een kaars of een duimMaar áls ik al van de andere kant zou worden, dan het liefste met jou
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik moet er om 11 uur zijn, en ja.. motiverende uitspraken. Geef eens een voorbeeld. Ik ben al redelijk gemotiveerd, al ga ik sinds jaren weer eens met de trein. Volgens mij al weer twee jaar geleden, dus heb daar het minst trek in, maar verder zie ik het wel zitten.
Ik heb kleine Dirk, of zoals ik hem liever noem, grote Dirk (hargh hargh) al proberen voor te bereiden op de martel praktijken, maar hij vertrouwd me volledig en heeft zich nog helemaal niet verstopt.
Zal je zien, morgen wel.
Zeker nu je een weekje niet hebt mogen knippen he?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ook met jou als ik van de andere kant zou worden... altijd al eens willen scharen.
Een weekje? Eerder een maand.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeker nu je een weekje niet hebt mogen knippen he?
Er was ook een maximum lengte van de haren he?quote:
Ach knullie toch.quote:
Ja, anderhalf centimeter is de max, 0,5 is minimaal. 1,5 cm is best lang hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was ook een maximum lengte van de haren he?
Oh trouwens, krijgen we morgen dan ook te horen wat er in dat voorpretpakket zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |