abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91946184
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:27 schreef tombolafan het volgende:
Merelllllllllllllllllllllllllllllllllll *O*
Hoe gaat het? 8-)

Ik zit er serieus over te denken om zaterdag of maandag voor een tweede afspraak te gaan! :o
Sow! Da's goed bevallen dan! :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91946356
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Sow! Da's goed bevallen dan! :D
Nou, idd wel eigenlijk :Y
En ik wil meer weten of het nou echt zo fantastisch is als het nu lijkt te zijn als je alle fases hebt laten verwijderen zeg maar ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_91948792
Zaterdag ga ik voor de tweede keer *O*
  donderdag 27 januari 2011 @ 17:30:07 #254
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_91948864
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:28 schreef tombolafan het volgende:
Kan dat nu al weer joh :o

Leuk dat het zo goed is bevallen :Y
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_91949853
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:27 schreef tombolafan het volgende:
Merelllllllllllllllllllllllllllllllllll *O*
Hoe gaat het? 8-)

Ik zit er serieus over te denken om zaterdag of maandag voor een tweede afspraak te gaan! :o
Ik heb het overleefd *O*
Op het moment zelf had ik echt zoiets van 'man dat doet pijn' maar achteraf gezien viel het best mee :)
Al weet ik niet zeker of ik het nog een keer ga laten doen, ¤40 is best een hoop geld voor mij :@
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_91950772
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:28 schreef tombolafan het volgende:
Dan sta je er mooi op voor zondag. :+

quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Ik heb het overleefd *O*
Op het moment zelf had ik echt zoiets van 'man dat doet pijn' maar achteraf gezien viel het best mee :)
Al weet ik niet zeker of ik het nog een keer ga laten doen, ¤40 is best een hoop geld voor mij :@
Fijn dat het toch meeviel. En, tevreden met het resultaat?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:19:12 #257
6941 APK
Factual, I think.
pi_91950855
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:17 schreef Cat22 het volgende:

Dan sta je er mooi op voor zondag. :+
Ik krijg opeens inspiratie voor een spandoek :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_91951145
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:30 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Kan dat nu al weer joh :o

Leuk dat het zo goed is bevallen :Y
t is drie weken geleden bijna hoor! :o
En niet alles is op lengte, maar een deel wel zeg maar :+

quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Ik heb het overleefd *O*
Voor mij ook wel, maar ik wil nu eigenlijk gewoon weten of het bevalt als alle fases weg zijn :') En ik had een kleine financiele meevaller dus dit kan nu wel even :+
pi_91951175
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:19 schreef APK het volgende:

[..]

Ik krijg opeens inspiratie voor een spandoek :+
Vertel! *O*
pi_91951249
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:28 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Vertel! *O*
Jij jompelt? _O-
pi_91951277
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jij jompelt? _O-
Ik wel :7
pi_91952504
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Fijn dat het toch meeviel. En, tevreden met het resultaat?
Jaa, zeker :)

Wel vreemd trouwens, ik was in de agenda gezet om een snor weg te laten halen :') Dus ergens was er iets verkeerd gegaan
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:27 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Voor mij ook wel, maar ik wil nu eigenlijk gewoon weten of het bevalt als alle fases weg zijn :') En ik had een kleine financiele meevaller dus dit kan nu wel even :+
Kan het me voorstellen :) Bij mij zag je toen ook al van die heel kleine zwarte puntejs van de volgende fase, dus dat is wel jammer dat dat dan toch echt te kort was om er nog uitgehaald te worden.
pi_91987062
Ik ga 25 februari! Net even een afspraak gemaakt :) alleen niet zo slim dat ze een dame aan de telefoon doen die niet goed Nederlands spreekt, haha.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 13:47:21 #264
202348 Susi
Temple of Love
pi_91987221
Elke drie weken veertig euro tikt wel aan inderdaad.

Kan iemand mij die fasen uitleggen, want als dat op het einde betekent dat je één keer per twee maanden moet ofzo, klinkt dat wel goed in de oren.
pi_91987350
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:47 schreef Susi het volgende:
Elke drie weken veertig euro tikt wel aan inderdaad.

Kan iemand mij die fasen uitleggen, want als dat op het einde betekent dat je één keer per twee maanden moet ofzo, klinkt dat wel goed in de oren.
Dat kan toch helemaal niet? Ik epileer al tig jaar en moet nog steeds minimaal elke week de boel epileren. Bij waxen zal dat niet anders zijn. Groot voordeel van epileren is dat hele korte haartjes (die je nog niet zo goed ziet en voelt) al weggehaald kunnen worden, voor waxen moet je de boel toch aardig laten groeien.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 januari 2011 @ 13:59:00 #266
163650 Greys
pi_91987664
Vandaag ging toch weer een van de prijswinnaars?
Drie dagen achter elkaar toch? Wie gaat er vandaag ook alweer? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 januari 2011 @ 13:59:55 #267
163650 Greys
pi_91987702
Smijn. gaat vandaag! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 28 januari 2011 @ 13:59:58 #268
202348 Susi
Temple of Love
pi_91987703
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:50 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Dat kan toch helemaal niet? Ik epileer al tig jaar en moet nog steeds minimaal elke week de boel epileren. Bij waxen zal dat niet anders zijn. Groot voordeel van epileren is dat hele korte haartjes (die je nog niet zo goed ziet en voelt) al weggehaald kunnen worden, voor waxen moet je de boel toch aardig laten groeien.
Even opgezocht op de site, maar dat gaat meer over de pijn. Na drie behandelingen krijg je donshaar, dat is minder gevoelig om te waxen. Maar niets over 'fasen'. Ik vraag me af om de hoeveel keer je dan op het einde weer terug kunt om te gaan waxen.

Zie hier
pi_91987707
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:59 schreef Greys het volgende:
Vandaag ging toch weer een van de prijswinnaars?
Drie dagen achter elkaar toch? Wie gaat er vandaag ook alweer? :o
Smijn., zie de OP :P
pi_91987828
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:50 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Het schijnt wel anders te werken dan epileren :) (vraag me niet precies hoe dan), En de haartjes die ik morgen weg laat halen waren vorige keer net in aanleg ofzo, want de dichtheid van de haren per cm3 is veel en veel kleiner (en ik "kweek" nu al een week langer :+ )
pi_91987967
Nou, je trekt de haren er gewoon uit, of dat nou met de hand, een pincet, een epileerapparaat of met wax is. Dus dat lijkt me onzin. En ja, die dichtheid, dat heeft juist met de groeifases te maken, dat herken ik van het epileren.
pi_91988051
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, je trekt de haren er gewoon uit, of dat nou met de hand, een pincet, een epileerapparaat of met wax is. Dus dat lijkt me onzin. En ja, die dichtheid, dat heeft juist met de groeifases te maken, dat herken ik van het epileren.
vraag me niet waarom dit anders is, dat weet ik niet zo goed meer :P
En als je dat van die groeifases met epileren ook hebt dan hoef je toch niet elke week meer aan de slag? :o
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 januari 2011 @ 14:06:59 #273
163650 Greys
pi_91988057
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar hoe kan het dan dat bij alle drie de dochters van mijn collega en bij andere dames die ik ken het na waxen echt minimaal 3 weken weg blijft, bij een van die meiden zelfs een week of 5, als jij elke week moet epileren? Of zou dat dan echt gewoon puur per persoon verschillen en niets te maken hebben met verschil epileren/waxen? Ik heb geen idee zelf hoor :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91988301
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar hoe kan het dan dat bij alle drie de dochters van mijn collega en bij andere dames die ik ken het na waxen echt minimaal 3 weken weg blijft, bij een van die meiden zelfs een week of 5, als jij elke week moet epileren? Of zou dat dan echt gewoon puur per persoon verschillen en niets te maken hebben met verschil epileren/waxen? Ik heb geen idee zelf hoor :)
Ik ben aan het zoeken online, staat er op een website dat de ideale wax-lengte voor haren 2 cm ( :o ) is, en dat je dat na 2-3 weken gekweekt hebt _O-
No way! :D
pi_91988318
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef tombolafan het volgende:

[..]

vraag me niet waarom dit anders is, dat weet ik niet zo goed meer :P
En als je dat van die groeifases met epileren ook hebt dan hoef je toch niet elke week meer aan de slag? :o
Tuurlijk wel, het gaat namelijk om gedeeltes van je haren: een aantal in groeifase, een aantal in rustfase en een aantal in nog een andere fase. Je hebt minder haren te epileren, maar er zijn natuurlijk altijd haartjes. En het zal vast per persoon (en gebied) verschil maken. Mijn benen zou ik zeker 2 keer pw moeten doen, en de bikinilijn een keer per week tot anderhalve week.
pi_91988436
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:12 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, het gaat namelijk om gedeeltes van je haren: een aantal in groeifase, een aantal in rustfase en een aantal in nog een andere fase. Je hebt minder haren te epileren, maar er zijn natuurlijk altijd haartjes. En het zal vast per persoon (en gebied) verschil maken. Mijn benen zou ik zeker 2 keer pw moeten doen, en de bikinilijn een keer per week tot anderhalve week.
Mmmm, ik weet zeker dat mijn angel zei dat het in het begin vaker moet dan als je eenmaal alle fases gehad hebt... Nou ja, we zien wel :s) Ik weet niet of ik zelf epileren zou kunnen _O-
  vrijdag 28 januari 2011 @ 14:16:16 #277
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91988451
Ik heb echt járenlang mijn benen laten harsen en dat hoefde echt maar één keer in de 6 weken. en steeds minder haargroei omdat hier en daar haar niet meer terugkomt *O* ja, dan heb je op een gegeven moment wel weer wat haargroei ja, maar t valt minder op omdat de haren minder dik zijn dan na scheren.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_91988562
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb echt járenlang mijn benen laten harsen en dat hoefde echt maar één keer in de 6 weken. en steeds minder haargroei omdat hier en daar haar niet meer terugkomt *O* ja, dan heb je op een gegeven moment wel weer wat haargroei ja, maar t valt minder op omdat de haren minder dik zijn dan na scheren.
Oh, dat lijkt me zoooooooooooooooooooooooooooo heerlijk, eens in de zes weken O+
Dan zou ik misschien dat beetje wel epileren zelf ofzo (ergens nog zo'n apparaat liggen :+ )
Ik weet iig dat, als het even kan, ik mn bikinilijn nooit meer ga scheren 8-)
pi_91988880
quote:
Effectiviteit van de behandelingen op een rij
Niet alle behandelingen zijn even permantent, bij sommige ontharingsmethoden zullen de haren binnen een paar dagen weer zichtbaar zijn, bij andere duurt het een paar weken. Andere methoden zijn permanent. Je kunt bij de permanente ontharingsmethoden er nooit zeker van zijn dat het haar wegblijft. Je kunt daarom beter spreken van langdurig ontharen dan van definitief ontharen.
Hieronder de methoden gerangschikt naar effectiviteit:
Scheren (dag tot enkele dagen)
Ontharingscreme of mousse (dag tot een week)
Epileren (3 tot 5 weken)
Harsen of waxen (3 tot 8 weken)
Body sugaring (3 tot 8 weken maar kan op kleinere haren toegepast worden dan bij harsen)
Electrisch ontharen (permanent)
IPL en laser (permanent)
bron

Er staat alleen niet waarom het verschilt :') Maar 8 weken... :9~
pi_91989605
Nou, ik heb laserontharing gehad en dat is niet permanent (helaas). Veel geld weggegooid, haargroei is wel minder geworden, maar echt permanent resultaat, nou nee. Electrisch ontharen kan permanent zijn, als de behandelde haar in de juiste fase was.
Vroeger ook wel laten harsen en dan was er na een week ook weer iets van haarverwijderen nodig. Ontharingscreme werkte bij mij trouwens niet, gewoon nul resultaat, hoogstens braken er een paar haartjes af.

Mijn grote bezwaar tegen harsen blijft: je moet de boel zo ontzettend laten groeien voordat je kunt laten harsen. Dan loop je dus een aardige tijd met beharing rond, terwijl je nou juist eigenlijk de boel zo glad mogelijk wilt hebben.
pi_91990068
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, ik heb laserontharing gehad en dat is niet permanent (helaas). Veel geld weggegooid, haargroei is wel minder geworden, maar echt permanent resultaat, nou nee. Electrisch ontharen kan permanent zijn, als de behandelde haar in de juiste fase was.
Vroeger ook wel laten harsen en dan was er na een week ook weer iets van haarverwijderen nodig. Ontharingscreme werkte bij mij trouwens niet, gewoon nul resultaat, hoogstens braken er een paar haartjes af.
Ik geloof dingen die pretenderen "permanent" te zijn ook nooit echt, maar wel balen -O- Ontharingscreme werkt bij mij ook niet, en mn bikinilijn zelf epileren lijkt me niks, dat kan ik vast niet :+ Vandaar dat ik dit ook wil proberen (en dan niet alleen die eerste afspraak); is het niks dan weet ik dat. Ik moet nu al toegeven dat het me heel erg meevalt wat/hoeveel/hoe stug het haar teruggroeit *O*
quote:
Mijn grote bezwaar tegen harsen blijft: je moet de boel zo ontzettend laten groeien voordat je kunt laten harsen. Dan loop je dus een aardige tijd met beharing rond, terwijl je nou juist eigenlijk de boel zo glad mogelijk wilt hebben.
Dat had ik ook :Y Maar het is nu al zoveel minder haar, dat ik me kan voorstellen dat het straks ook 3 weken glad genoeg blijft, daar hoop ik op :Y
pi_91992063
Ik heb de Lumea (soort thuislaser) in huis. Je moet het wel bijhouden, maar ik merk dat ik mijn benen, nu ik alle fases een keer heb gehad, nog maar 1 keer in de vier weken hoef te scheren en dan te zappen. In de zomer zal ik het iets frequenter moeten doen, maar nu het geen korte rokjes weer is vind ik de paar haartjes die er tussendoor piepen prima te hebben.
Oksels moet ik echt om de twee weken bijhouden maar tussendoor hoef ik ze nooit meer te scheren en zappen is maar 5 minuten werk. *O*

De bikinilijn lukt er helaas niet mee. -O-
pi_91992123
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb de Lumea (soort thuislaser) in huis. Je moet het wel bijhouden, maar ik merk dat ik mijn benen, nu ik alle fases een keer heb gehad, nog maar 1 keer in de vier weken hoef te scheren en dan te zappen. In de zomer zal ik het iets frequenter moeten doen, maar nu het geen korte rokjes weer is vind ik de paar haartjes die er tussendoor piepen prima te hebben.
Oksels moet ik echt om de twee weken bijhouden maar tussendoor hoef ik ze nooit meer te scheren en zappen is maar 5 minuten werk. *O*

De bikinilijn lukt er helaas niet mee. -O-
Waarom moet je benen eerst scheren en dan pas zappen? :o
En waarom kan bikinilijn niet? Sowieso niet? Of is dat mislukt? :P
pi_91992711
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 15:40 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Waarom moet je benen eerst scheren en dan pas zappen? :o
En waarom kan bikinilijn niet? Sowieso niet? Of is dat mislukt? :P
Voor het zappen moeten de haartjes superkort zijn. Te lange haartjes zorgen ervoor dat er te weinig warmte bij de wortel komt (en die moet in de rustfase gebracht worden met hitte) en doet ook pijn omdat de hitte op de huid komt ipv in de haarwortel.

Bikinilijn is onpraktisch om te doen, met al die hoekjes en plooitjes waar je de lamp op moet kunnen zetten (hij moet rondom aansluiten, anders zapt hij niet). Sommige 'platte' stukken lukken wel maar dan krijg je zo'n vlekkentapijt. Believe me, I have tried. _O-
pi_92002770
Kwam er vandaag achter dat ze niet alles heeft weggehaald -O-
pi_92004497
Alles blond dus hoef niet te beginnen aan laseren :(
Werkt niet.

Dus alleen harsen, scheren of electrisch ontharen haartje voor haartje -O-
I wanna Wax
pi_92015289
Nou, ik heb het overleefd hoor! De mevrouw die me heeft gewaxt was heel aardig en heeft me zeer goed door de behandeling geholpen. Ik heb daarna ook mijn wenkbrauwen door haar laten threaden en ze hebben er nog nooit zo strak uit gezien. O+

Wel was de behandeling heel pijnlijk voor mij. :( Ik heb hele dikke, stugge haargroei en dikke haarzakjes die moeilijk 'loskomen'. Soms heb ik ook een haarzakje waar drie verschillende haartjes uit groeien. Ze was met mij dan ook wel langer dan het half uur bezig.

Ik voelde me helemaal niet ongemakkelijk, maar ik heb zelf ook niet echt problemen met dat soort dingen

De pijn was dus minder, maar nét te doen. Ik ben nu aan het wachten tot de boel volledig gekalmeerd is en dan ga ik kijken of ik over drie weken ofzo weer een afspraak maak. :) En dan zeker bij Delete want hoe pijnlijk het ook was, ik voelde me heel erg op mijn gemak.
pi_92034719
Klinkt goed Smijn :)
Volgens mij ben ik ook zo'n haartypje...
Beloofd nog wat
Heb je er nog napijn van gehad?
I wanna Wax
pi_92064900
Timverfbom was vandaag toch? :o

Ik ben voor de tweede keer geweest. In eerste instantie waarschuwde de mevrouw me dat ze misschien niet alles weg zou kunnen halen ivm de lengte. Gaf niet, zolang wat lang genoeg maar weg zou halen :+

En oh, ik ben echt ZO enthousiast _O- Het deed nog minder pijn dan vorige keer (duh, minder haartjes :P ) en het duurde korter, ik heb de hele tijd met die mevrouw lopen kletsen, en het resultaat was eigenlijk ondanks de waarschuwing prima! *O* De mevrouw was onder de indruk van hoe makkelijk het ging bij me, en ook van het feit dat ik na 3 weken nog maar zo weinig nieuwe/lange haartjes had :D Ik ben benieuwd over hoeveel weken ik dit keer terug "moet" (8>
pi_92068530
Welja Tombo maak ons maar lekker :+
Wou dat ik wat dichterbij A'dam woonde...
I wanna Wax
  zondag 30 januari 2011 @ 11:01:49 #291
202348 Susi
Temple of Love
pi_92069357
quote:
15s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:21 schreef 92Merel het volgende:
Kwam er vandaag achter dat ze niet alles heeft weggehaald -O-
Is ze een hele streep vergeten, of alleen wat haartjes ?
pi_92086256
Gisteren was het dus zo ver: TimVerfbom kreeg zijn eerste Boyzilian wax :D

Ik weet eigenlijk niet zo heel goed meer waarom ik nou aan deze wedstrijd mee deed. Maar aangezien ik gewonnen had vond ik dat ik moest gaan ook. Ik heb heel bewust geen van de 'schreeuw' filmpjes gekeken en me voornamelijk vastgehouden aan de review van Dirkh. Aan de hand daarvan ging ik dus redelijk optimistisch en zonder al te veel angst richting Amsterdam.

Daar aangekomen heel vriendelijk welkom geheten door Wax Angel Alina, die me rustig uitgelegde wat de bedoeling was. Nadat ik alles (op mijn Tshirt na) had uitgetrokken kon ik gaan liggen; daar gingen we dan. Het eerste stukje werd met een klieder wax/hars besmeerd: Mijn eerste gedachte: AUW HEEET! en toen begon het echte werk, het waxen zelf.

Zoals ik eerder zei, ik ging met niet heel veel (angstige) verwachtingen naar Delete, maar het viel me qua pijn toch best nog tegen (ik moet hierbij wel eerlijk bekennen dat ik een beetje een watje ben ;)). Wat me voornamelijk opviel is hoe groot verschil er zit qua pijn, op sommige plekken voelt het gewoon ongemakkelijk, bij andere plekken liet ik ongegeneerd merken dat het echt pijn deed.

Gelukkig was Alina echt een Angel. Zodra een deel gewaxt was, deed gedirect haar hand erop en daarna heel lief blazen (wat echt heel goed hielp). Ze was ontzettend tevreden met mijn haar, aangezien het (volgens haar) heel gemakkelijk en allemaal in 1 keer los liet. Tijdens het waxen kon ik ontzettend gezellig met haar kletsen (tenzij het heel erg pijn deed).

Zoals Dirkh al aangaf was het waxen van de bilnaad het minst gevoelig. En na iets meer dan een half uur kon ik het eindresultaat bekijken. Het zag er (ook volgens haar) heel goed uit, alleen een beetje rood (niet heel vreemd), maar geen bultjes of bloeduitstortingen. Jippie :)

Nadat ik ook een potje dure cooling crème had gekocht en een leuke Delete boxer kreeg kon ik weer naar huis :)
Thuis aangekomen wilde vriendinlief natuurlijk direct het resultaat bekijken (wat er nog steeds netjes uitzag) en vanaf daar ging het 'mis'. Ik had het kaartje met Do's en Don'ts nog niet heel goed gelezen (eerste 24 uur niet aanraken en geen intensieve sporten) |:( .Die middag en avond hebben we behoorlijk heftige sex gehad. Achteraf was het behoorlijk gevoelig, maar na een koude douche en wat crème ging het weer wat beter. Nu deze ochtend weer een flinke vrij partij achter de rug en nu zit ik met allemaal kleine pukkeltjes ;( Het lijkt me dat dit gewoon mijn eigen domme schuld is, dus leer van mijn fouten (aan de andere kant zijn mannen natuurlijk erg slecht in het weerstaan van sex).

Ik wacht nog even af hoe snel de nieuwe haartjes terug komen, maar ik weet nog niet zeker of ik de voorkant vaker ga laten doen. De bilnaad (en billen) daarentegen lijken me wel iets om vaker te laten doen. Dit is gewoon niet te scheren en qua waxen viel het mij heel erg mee.

Al met al, dank voor deze ervaring :) en mocht ik me nog een keer laten waxen zal ik zeker weer naar Delete terug gaan.
If abortion is murder, then masturbation is genocide and a blowjob is cannibalism
  zondag 30 januari 2011 @ 19:22:46 #293
202348 Susi
Temple of Love
pi_92091095
Ik hoop dat je je ondergedeelte nu wat rust gunt om te kunnen herstellen.

Edoch dankjewel voor het delen
pi_92107213
quote:
11s.gif Op zondag 30 januari 2011 11:01 schreef Susi het volgende:

[..]

Is ze een hele streep vergeten, of alleen wat haartjes ?
Klein plukje, maar wel gewoon haartjes met de correcte lengte, dus als ze er wax overheen had gedaan, dan zou het weg moeten zijn geweest. Maar goed, hopen dat de rest lang weg blijft :)
pi_92189045
Aan Tim:
Geslaagde actie dus
Horny Boyzilian Wax ;)
I wanna Wax
pi_92189666
Leuke review Tim. ^O^
pi_92190984
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:59 schreef MissBlondBlond het volgende:
Aan Tim:
Geslaagde actie dus
Horny Boyzilian Wax ;)
Achteraf gezien had ik toch liever een paar dagen gewacht... 't is nu nog steeds wel jeukerig ;(
If abortion is murder, then masturbation is genocide and a blowjob is cannibalism
pi_92191018
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:32 schreef TimVerfbom het volgende:

[..]

Achteraf gezien had ik toch liever een paar dagen gewacht... 't is nu nog steeds wel jeukerig ;(
Volgende keer de bijsluiter beter lezen dus. :+
pi_92191593
Nou, je krijgt wel waar voor je geld hoor! Ontving vandaag een envelop met creme die de boel zacht moet maken en ingegroeide haartjes voorkomt, zodat je optimaal voorbereid bent op je behandeling.

Goede service!
pi_92192015
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
Nou, je krijgt wel waar voor je geld hoor! Ontving vandaag een envelop met creme die de boel zacht moet maken en ingegroeide haartjes voorkomt, zodat je optimaal voorbereid bent op je behandeling.

Goede service!
Wanneer ga jij? *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')