Sow! Da's goed bevallen dan!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:27 schreef tombolafan het volgende:
Merelllllllllllllllllllllllllllllllllll
Hoe gaat het?
Ik zit er serieus over te denken om zaterdag of maandag voor een tweede afspraak te gaan!
Nou, idd wel eigenlijkquote:
Kan dat nu al weer johquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:28 schreef tombolafan het volgende:
Zaterdag ga ik voor de tweede keer
Ik heb het overleefdquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:27 schreef tombolafan het volgende:
Merelllllllllllllllllllllllllllllllllll
Hoe gaat het?
Ik zit er serieus over te denken om zaterdag of maandag voor een tweede afspraak te gaan!
Dan sta je er mooi op voor zondag.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:28 schreef tombolafan het volgende:
Zaterdag ga ik voor de tweede keer
Fijn dat het toch meeviel. En, tevreden met het resultaat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd![]()
Op het moment zelf had ik echt zoiets van 'man dat doet pijn' maar achteraf gezien viel het best mee![]()
Al weet ik niet zeker of ik het nog een keer ga laten doen, ¤40 is best een hoop geld voor mij
Ik krijg opeens inspiratie voor een spandoekquote:
t is drie weken geleden bijna hoor!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan dat nu al weer joh
Leuk dat het zo goed is bevallen
Voor mij ook wel, maar ik wil nu eigenlijk gewoon weten of het bevalt als alle fases weg zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd![]()
Op het moment zelf had ik echt zoiets van 'man dat doet pijn' maar achteraf gezien viel het best mee![]()
Al weet ik niet zeker of ik het nog een keer ga laten doen, ¤40 is best een hoop geld voor mij
Vertel!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik krijg opeens inspiratie voor een spandoek
Jij jompelt?quote:
Jaa, zekerquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat het toch meeviel. En, tevreden met het resultaat?
Kan het me voorstellenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voor mij ook wel, maar ik wil nu eigenlijk gewoon weten of het bevalt als alle fases weg zijnEn ik had een kleine financiele meevaller dus dit kan nu wel even
Dat kan toch helemaal niet? Ik epileer al tig jaar en moet nog steeds minimaal elke week de boel epileren. Bij waxen zal dat niet anders zijn. Groot voordeel van epileren is dat hele korte haartjes (die je nog niet zo goed ziet en voelt) al weggehaald kunnen worden, voor waxen moet je de boel toch aardig laten groeien.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:47 schreef Susi het volgende:
Elke drie weken veertig euro tikt wel aan inderdaad.
Kan iemand mij die fasen uitleggen, want als dat op het einde betekent dat je één keer per twee maanden moet ofzo, klinkt dat wel goed in de oren.
Even opgezocht op de site, maar dat gaat meer over de pijn. Na drie behandelingen krijg je donshaar, dat is minder gevoelig om te waxen. Maar niets over 'fasen'. Ik vraag me af om de hoeveel keer je dan op het einde weer terug kunt om te gaan waxen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet? Ik epileer al tig jaar en moet nog steeds minimaal elke week de boel epileren. Bij waxen zal dat niet anders zijn. Groot voordeel van epileren is dat hele korte haartjes (die je nog niet zo goed ziet en voelt) al weggehaald kunnen worden, voor waxen moet je de boel toch aardig laten groeien.
Smijn., zie de OPquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:59 schreef Greys het volgende:
Vandaag ging toch weer een van de prijswinnaars?
Drie dagen achter elkaar toch? Wie gaat er vandaag ook alweer?
Het schijnt wel anders te werken dan epilerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet? Ik epileer al tig jaar en moet nog steeds minimaal elke week de boel epileren. Bij waxen zal dat niet anders zijn. Groot voordeel van epileren is dat hele korte haartjes (die je nog niet zo goed ziet en voelt) al weggehaald kunnen worden, voor waxen moet je de boel toch aardig laten groeien.
vraag me niet waarom dit anders is, dat weet ik niet zo goed meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, je trekt de haren er gewoon uit, of dat nou met de hand, een pincet, een epileerapparaat of met wax is. Dus dat lijkt me onzin. En ja, die dichtheid, dat heeft juist met de groeifases te maken, dat herken ik van het epileren.
Maar hoe kan het dan dat bij alle drie de dochters van mijn collega en bij andere dames die ik ken het na waxen echt minimaal 3 weken weg blijft, bij een van die meiden zelfs een week of 5, als jij elke week moet epileren? Of zou dat dan echt gewoon puur per persoon verschillen en niets te maken hebben met verschil epileren/waxen? Ik heb geen idee zelf hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, je trekt de haren er gewoon uit, of dat nou met de hand, een pincet, een epileerapparaat of met wax is. Dus dat lijkt me onzin. En ja, die dichtheid, dat heeft juist met de groeifases te maken, dat herken ik van het epileren.
Ik ben aan het zoeken online, staat er op een website dat de ideale wax-lengte voor haren 2 cm (quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan dat bij alle drie de dochters van mijn collega en bij andere dames die ik ken het na waxen echt minimaal 3 weken weg blijft, bij een van die meiden zelfs een week of 5, als jij elke week moet epileren? Of zou dat dan echt gewoon puur per persoon verschillen en niets te maken hebben met verschil epileren/waxen? Ik heb geen idee zelf hoor
Tuurlijk wel, het gaat namelijk om gedeeltes van je haren: een aantal in groeifase, een aantal in rustfase en een aantal in nog een andere fase. Je hebt minder haren te epileren, maar er zijn natuurlijk altijd haartjes. En het zal vast per persoon (en gebied) verschil maken. Mijn benen zou ik zeker 2 keer pw moeten doen, en de bikinilijn een keer per week tot anderhalve week.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vraag me niet waarom dit anders is, dat weet ik niet zo goed meer
En als je dat van die groeifases met epileren ook hebt dan hoef je toch niet elke week meer aan de slag?
Mmmm, ik weet zeker dat mijn angel zei dat het in het begin vaker moet dan als je eenmaal alle fases gehad hebt... Nou ja, we zien welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het gaat namelijk om gedeeltes van je haren: een aantal in groeifase, een aantal in rustfase en een aantal in nog een andere fase. Je hebt minder haren te epileren, maar er zijn natuurlijk altijd haartjes. En het zal vast per persoon (en gebied) verschil maken. Mijn benen zou ik zeker 2 keer pw moeten doen, en de bikinilijn een keer per week tot anderhalve week.
Oh, dat lijkt me zoooooooooooooooooooooooooooo heerlijk, eens in de zes wekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb echt járenlang mijn benen laten harsen en dat hoefde echt maar één keer in de 6 weken. en steeds minder haargroei omdat hier en daar haar niet meer terugkomtja, dan heb je op een gegeven moment wel weer wat haargroei ja, maar t valt minder op omdat de haren minder dik zijn dan na scheren.
bronquote:Effectiviteit van de behandelingen op een rij
Niet alle behandelingen zijn even permantent, bij sommige ontharingsmethoden zullen de haren binnen een paar dagen weer zichtbaar zijn, bij andere duurt het een paar weken. Andere methoden zijn permanent. Je kunt bij de permanente ontharingsmethoden er nooit zeker van zijn dat het haar wegblijft. Je kunt daarom beter spreken van langdurig ontharen dan van definitief ontharen.
Hieronder de methoden gerangschikt naar effectiviteit:
Scheren (dag tot enkele dagen)
Ontharingscreme of mousse (dag tot een week)
Epileren (3 tot 5 weken)
Harsen of waxen (3 tot 8 weken)
Body sugaring (3 tot 8 weken maar kan op kleinere haren toegepast worden dan bij harsen)
Electrisch ontharen (permanent)
IPL en laser (permanent)
Ik geloof dingen die pretenderen "permanent" te zijn ook nooit echt, maar wel balenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, ik heb laserontharing gehad en dat is niet permanent (helaas). Veel geld weggegooid, haargroei is wel minder geworden, maar echt permanent resultaat, nou nee. Electrisch ontharen kan permanent zijn, als de behandelde haar in de juiste fase was.
Vroeger ook wel laten harsen en dan was er na een week ook weer iets van haarverwijderen nodig. Ontharingscreme werkte bij mij trouwens niet, gewoon nul resultaat, hoogstens braken er een paar haartjes af.
Dat had ik ookquote:Mijn grote bezwaar tegen harsen blijft: je moet de boel zo ontzettend laten groeien voordat je kunt laten harsen. Dan loop je dus een aardige tijd met beharing rond, terwijl je nou juist eigenlijk de boel zo glad mogelijk wilt hebben.
Waarom moet je benen eerst scheren en dan pas zappen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb de Lumea (soort thuislaser) in huis. Je moet het wel bijhouden, maar ik merk dat ik mijn benen, nu ik alle fases een keer heb gehad, nog maar 1 keer in de vier weken hoef te scheren en dan te zappen. In de zomer zal ik het iets frequenter moeten doen, maar nu het geen korte rokjes weer is vind ik de paar haartjes die er tussendoor piepen prima te hebben.
Oksels moet ik echt om de twee weken bijhouden maar tussendoor hoef ik ze nooit meer te scheren en zappen is maar 5 minuten werk.![]()
De bikinilijn lukt er helaas niet mee.
Voor het zappen moeten de haartjes superkort zijn. Te lange haartjes zorgen ervoor dat er te weinig warmte bij de wortel komt (en die moet in de rustfase gebracht worden met hitte) en doet ook pijn omdat de hitte op de huid komt ipv in de haarwortel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom moet je benen eerst scheren en dan pas zappen?
En waarom kan bikinilijn niet? Sowieso niet? Of is dat mislukt?
Is ze een hele streep vergeten, of alleen wat haartjes ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:21 schreef 92Merel het volgende:
Kwam er vandaag achter dat ze niet alles heeft weggehaald
Klein plukje, maar wel gewoon haartjes met de correcte lengte, dus als ze er wax overheen had gedaan, dan zou het weg moeten zijn geweest. Maar goed, hopen dat de rest lang weg blijftquote:Op zondag 30 januari 2011 11:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Is ze een hele streep vergeten, of alleen wat haartjes ?
Achteraf gezien had ik toch liever een paar dagen gewacht... 't is nu nog steeds wel jeukerigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:59 schreef MissBlondBlond het volgende:
Aan Tim:
Geslaagde actie dus
Horny Boyzilian Wax
Volgende keer de bijsluiter beter lezen dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:32 schreef TimVerfbom het volgende:
[..]
Achteraf gezien had ik toch liever een paar dagen gewacht... 't is nu nog steeds wel jeukerig
Wanneer ga jij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
Nou, je krijgt wel waar voor je geld hoor! Ontving vandaag een envelop met creme die de boel zacht moet maken en ingegroeide haartjes voorkomt, zodat je optimaal voorbereid bent op je behandeling.
Goede service!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |