abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91946184
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:27 schreef tombolafan het volgende:
Merelllllllllllllllllllllllllllllllllll *O*
Hoe gaat het? 8-)

Ik zit er serieus over te denken om zaterdag of maandag voor een tweede afspraak te gaan! :o
Sow! Da's goed bevallen dan! :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91946356
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Sow! Da's goed bevallen dan! :D
Nou, idd wel eigenlijk :Y
En ik wil meer weten of het nou echt zo fantastisch is als het nu lijkt te zijn als je alle fases hebt laten verwijderen zeg maar ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_91948792
Zaterdag ga ik voor de tweede keer *O*
  donderdag 27 januari 2011 @ 17:30:07 #254
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_91948864
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:28 schreef tombolafan het volgende:
Kan dat nu al weer joh :o

Leuk dat het zo goed is bevallen :Y
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_91949853
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:27 schreef tombolafan het volgende:
Merelllllllllllllllllllllllllllllllllll *O*
Hoe gaat het? 8-)

Ik zit er serieus over te denken om zaterdag of maandag voor een tweede afspraak te gaan! :o
Ik heb het overleefd *O*
Op het moment zelf had ik echt zoiets van 'man dat doet pijn' maar achteraf gezien viel het best mee :)
Al weet ik niet zeker of ik het nog een keer ga laten doen, ¤40 is best een hoop geld voor mij :@
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_91950772
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:28 schreef tombolafan het volgende:
Dan sta je er mooi op voor zondag. :+

quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Ik heb het overleefd *O*
Op het moment zelf had ik echt zoiets van 'man dat doet pijn' maar achteraf gezien viel het best mee :)
Al weet ik niet zeker of ik het nog een keer ga laten doen, ¤40 is best een hoop geld voor mij :@
Fijn dat het toch meeviel. En, tevreden met het resultaat?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:19:12 #257
6941 APK
Factual, I think.
pi_91950855
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:17 schreef Cat22 het volgende:

Dan sta je er mooi op voor zondag. :+
Ik krijg opeens inspiratie voor een spandoek :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_91951145
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:30 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Kan dat nu al weer joh :o

Leuk dat het zo goed is bevallen :Y
t is drie weken geleden bijna hoor! :o
En niet alles is op lengte, maar een deel wel zeg maar :+

quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Ik heb het overleefd *O*
Voor mij ook wel, maar ik wil nu eigenlijk gewoon weten of het bevalt als alle fases weg zijn :') En ik had een kleine financiele meevaller dus dit kan nu wel even :+
pi_91951175
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:19 schreef APK het volgende:

[..]

Ik krijg opeens inspiratie voor een spandoek :+
Vertel! *O*
pi_91951249
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:28 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Vertel! *O*
Jij jompelt? _O-
pi_91951277
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jij jompelt? _O-
Ik wel :7
pi_91952504
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Fijn dat het toch meeviel. En, tevreden met het resultaat?
Jaa, zeker :)

Wel vreemd trouwens, ik was in de agenda gezet om een snor weg te laten halen :') Dus ergens was er iets verkeerd gegaan
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:27 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Voor mij ook wel, maar ik wil nu eigenlijk gewoon weten of het bevalt als alle fases weg zijn :') En ik had een kleine financiele meevaller dus dit kan nu wel even :+
Kan het me voorstellen :) Bij mij zag je toen ook al van die heel kleine zwarte puntejs van de volgende fase, dus dat is wel jammer dat dat dan toch echt te kort was om er nog uitgehaald te worden.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_91987062
Ik ga 25 februari! Net even een afspraak gemaakt :) alleen niet zo slim dat ze een dame aan de telefoon doen die niet goed Nederlands spreekt, haha.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 13:47:21 #264
202348 Susi
Temple of Love
pi_91987221
Elke drie weken veertig euro tikt wel aan inderdaad.

Kan iemand mij die fasen uitleggen, want als dat op het einde betekent dat je één keer per twee maanden moet ofzo, klinkt dat wel goed in de oren.
pi_91987350
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:47 schreef Susi het volgende:
Elke drie weken veertig euro tikt wel aan inderdaad.

Kan iemand mij die fasen uitleggen, want als dat op het einde betekent dat je één keer per twee maanden moet ofzo, klinkt dat wel goed in de oren.
Dat kan toch helemaal niet? Ik epileer al tig jaar en moet nog steeds minimaal elke week de boel epileren. Bij waxen zal dat niet anders zijn. Groot voordeel van epileren is dat hele korte haartjes (die je nog niet zo goed ziet en voelt) al weggehaald kunnen worden, voor waxen moet je de boel toch aardig laten groeien.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 januari 2011 @ 13:59:00 #266
163650 Greys
pi_91987664
Vandaag ging toch weer een van de prijswinnaars?
Drie dagen achter elkaar toch? Wie gaat er vandaag ook alweer? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 januari 2011 @ 13:59:55 #267
163650 Greys
pi_91987702
Smijn. gaat vandaag! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 28 januari 2011 @ 13:59:58 #268
202348 Susi
Temple of Love
pi_91987703
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:50 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Dat kan toch helemaal niet? Ik epileer al tig jaar en moet nog steeds minimaal elke week de boel epileren. Bij waxen zal dat niet anders zijn. Groot voordeel van epileren is dat hele korte haartjes (die je nog niet zo goed ziet en voelt) al weggehaald kunnen worden, voor waxen moet je de boel toch aardig laten groeien.
Even opgezocht op de site, maar dat gaat meer over de pijn. Na drie behandelingen krijg je donshaar, dat is minder gevoelig om te waxen. Maar niets over 'fasen'. Ik vraag me af om de hoeveel keer je dan op het einde weer terug kunt om te gaan waxen.

Zie hier
pi_91987707
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:59 schreef Greys het volgende:
Vandaag ging toch weer een van de prijswinnaars?
Drie dagen achter elkaar toch? Wie gaat er vandaag ook alweer? :o
Smijn., zie de OP :P
pi_91987828
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:50 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Het schijnt wel anders te werken dan epileren :) (vraag me niet precies hoe dan), En de haartjes die ik morgen weg laat halen waren vorige keer net in aanleg ofzo, want de dichtheid van de haren per cm3 is veel en veel kleiner (en ik "kweek" nu al een week langer :+ )
pi_91987967
Nou, je trekt de haren er gewoon uit, of dat nou met de hand, een pincet, een epileerapparaat of met wax is. Dus dat lijkt me onzin. En ja, die dichtheid, dat heeft juist met de groeifases te maken, dat herken ik van het epileren.
pi_91988051
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, je trekt de haren er gewoon uit, of dat nou met de hand, een pincet, een epileerapparaat of met wax is. Dus dat lijkt me onzin. En ja, die dichtheid, dat heeft juist met de groeifases te maken, dat herken ik van het epileren.
vraag me niet waarom dit anders is, dat weet ik niet zo goed meer :P
En als je dat van die groeifases met epileren ook hebt dan hoef je toch niet elke week meer aan de slag? :o
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 januari 2011 @ 14:06:59 #273
163650 Greys
pi_91988057
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar hoe kan het dan dat bij alle drie de dochters van mijn collega en bij andere dames die ik ken het na waxen echt minimaal 3 weken weg blijft, bij een van die meiden zelfs een week of 5, als jij elke week moet epileren? Of zou dat dan echt gewoon puur per persoon verschillen en niets te maken hebben met verschil epileren/waxen? Ik heb geen idee zelf hoor :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91988301
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar hoe kan het dan dat bij alle drie de dochters van mijn collega en bij andere dames die ik ken het na waxen echt minimaal 3 weken weg blijft, bij een van die meiden zelfs een week of 5, als jij elke week moet epileren? Of zou dat dan echt gewoon puur per persoon verschillen en niets te maken hebben met verschil epileren/waxen? Ik heb geen idee zelf hoor :)
Ik ben aan het zoeken online, staat er op een website dat de ideale wax-lengte voor haren 2 cm ( :o ) is, en dat je dat na 2-3 weken gekweekt hebt _O-
No way! :D
pi_91988318
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef tombolafan het volgende:

[..]

vraag me niet waarom dit anders is, dat weet ik niet zo goed meer :P
En als je dat van die groeifases met epileren ook hebt dan hoef je toch niet elke week meer aan de slag? :o
Tuurlijk wel, het gaat namelijk om gedeeltes van je haren: een aantal in groeifase, een aantal in rustfase en een aantal in nog een andere fase. Je hebt minder haren te epileren, maar er zijn natuurlijk altijd haartjes. En het zal vast per persoon (en gebied) verschil maken. Mijn benen zou ik zeker 2 keer pw moeten doen, en de bikinilijn een keer per week tot anderhalve week.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')