Gisteren was het dus zo ver: TimVerfbom kreeg zijn eerste Boyzilian wax
Ik weet eigenlijk niet zo heel goed meer waarom ik nou aan deze wedstrijd mee deed. Maar aangezien ik gewonnen had vond ik dat ik moest gaan ook. Ik heb heel bewust geen van de 'schreeuw' filmpjes gekeken en me voornamelijk vastgehouden aan de review van Dirkh. Aan de hand daarvan ging ik dus redelijk optimistisch en zonder al te veel angst richting Amsterdam.
Daar aangekomen heel vriendelijk welkom geheten door Wax Angel Alina, die me rustig uitgelegde wat de bedoeling was. Nadat ik alles (op mijn Tshirt na) had uitgetrokken kon ik gaan liggen; daar gingen we dan. Het eerste stukje werd met een klieder wax/hars besmeerd: Mijn eerste gedachte: AUW HEEET! en toen begon het echte werk, het waxen zelf.
Zoals ik eerder zei, ik ging met niet heel veel (angstige) verwachtingen naar Delete, maar het viel me qua pijn toch best nog tegen (ik moet hierbij wel eerlijk bekennen dat ik een beetje een watje ben

). Wat me voornamelijk opviel is hoe groot verschil er zit qua pijn, op sommige plekken voelt het gewoon ongemakkelijk, bij andere plekken liet ik ongegeneerd merken dat het echt pijn deed.
Gelukkig was Alina echt een Angel. Zodra een deel gewaxt was, deed gedirect haar hand erop en daarna heel lief blazen (wat echt heel goed hielp). Ze was ontzettend tevreden met mijn haar, aangezien het (volgens haar) heel gemakkelijk en allemaal in 1 keer los liet. Tijdens het waxen kon ik ontzettend gezellig met haar kletsen (tenzij het heel erg pijn deed).
Zoals Dirkh al aangaf was het waxen van de bilnaad het minst gevoelig. En na iets meer dan een half uur kon ik het eindresultaat bekijken. Het zag er (ook volgens haar) heel goed uit, alleen een beetje rood (niet heel vreemd), maar geen bultjes of bloeduitstortingen. Jippie

Nadat ik ook een potje dure cooling crème had gekocht en een leuke Delete boxer kreeg kon ik weer naar huis

Thuis aangekomen wilde vriendinlief natuurlijk direct het resultaat bekijken (wat er nog steeds netjes uitzag) en vanaf daar ging het 'mis'. Ik had het kaartje met Do's en Don'ts nog niet heel goed gelezen (eerste 24 uur niet aanraken en geen intensieve sporten)

.Die middag en avond hebben we behoorlijk heftige sex gehad. Achteraf was het behoorlijk gevoelig, maar na een koude douche en wat crème ging het weer wat beter. Nu deze ochtend weer een flinke vrij partij achter de rug en nu zit ik met allemaal kleine pukkeltjes

Het lijkt me dat dit gewoon mijn eigen domme schuld is, dus leer van mijn fouten (aan de andere kant zijn mannen natuurlijk erg slecht in het weerstaan van sex).
Ik wacht nog even af hoe snel de nieuwe haartjes terug komen, maar ik weet nog niet zeker of ik de voorkant vaker ga laten doen. De bilnaad (en billen) daarentegen lijken me wel iets om vaker te laten doen. Dit is gewoon niet te scheren en qua waxen viel het mij heel erg mee.
Al met al, dank voor deze ervaring

en mocht ik me nog een keer laten waxen zal ik zeker weer naar Delete terug gaan.
If abortion is murder, then masturbation is genocide and a blowjob is cannibalism