Zoals ik al zei, ik ben best wel heel harig. Ik vertelde mijn vriend ( DutchErrorist) dat ik het een halve centimeter moest laten groeien en hij zei:quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah charmantDie zal zich ook wel afvragen waar je mee bezig was
![]()
Maar dat groeit ook snel danWeet dat hoofdhaar +/- 1 cm per maand groeit, dus ging uit van een week of 2 laten groeien.
lol dat valt toch wel meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:51 schreef TimVerfbom het volgende:
Ik ben gisteren ook gebeldAfspraak staat 29 jan. Enige waar ik wel een beetje van baal ik dat ik nu 2 weken niet mag scheren, 't voelt een beetje onverzorgd.
Zitten we alle 3 na elkaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:51 schreef TimVerfbom het volgende:
Ik ben gisteren ook gebeldAfspraak staat 29 jan. Enige waar ik wel een beetje van baal ik dat ik nu 2 weken niet mag scheren, 't voelt een beetje onverzorgd.
Ik scheer het al dik 10 jaar bijna dagelijks, dus het is even wennenquote:
Groeit dat zo snel?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:39 schreef Smijn. het volgende:
En ze zijn nu na één week niet scheren 0,5 centimeter dus dat komt wel goed.
Lol, gelukkig maar dat ik het niet laat staan danquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Groeit dat zo snel?
Dat is 26 centimeter per jaar
Vlechtjesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Groeit dat zo snel?
Iets met Rapunzel en lang haar uit een ivoren toren...?quote:Groeit dat zo snel?
Welnee. Ik heb alleen medelijden met de wax-angel.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:14 schreef Greys het volgende:
Dirkh al een beetje zenuwachtig? Of nog steeds niet?
Ik denk het wel. Alleen kom je met je epilator niet echt goed op die hele intieme plekjes denk ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:16 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk geeft dit toch hetzelfde effect als dat je jezelf met de epilator bewerkt?
Ik moet er om 11 uur zijn, en ja.. motiverende uitspraken. Geef eens een voorbeeld. Ik ben al redelijk gemotiveerd, al ga ik sinds jaren weer eens met de trein. Volgens mij al weer twee jaar geleden, dus heb daar het minst trek in, maar verder zie ik het wel zitten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
Dirk, hoe laat dien je je te melden?
Heb je nog wat motiverende uitspraken van ons nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |