Nee 11 uur. En de koffie smaakt goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:14 schreef Greys het volgende:
Is je afspraak om half elf?
Niet teveel koffie drinken van te voren he?
Nee, dat wil er na een uur weer uitquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:14 schreef Greys het volgende:
Is je afspraak om half elf?
Niet teveel koffie drinken van te voren he?
Water? Op de nuchtere maag? Geen biertje?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat wil er na een uur weer uit
Je krijgt daar een flesje water
En, hoe was het? En wat zat er in je vooraf-pakketje?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef Dirkh het volgende:
Ik kan me wel een reden bedenken. Een daarvan is dat ik dat niet wil
Momentje geduld nog; Dirk zit nu met zijn billetjes omhoogquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef Leintjeuh het volgende:
En, hoe was het? En wat zat er in je vooraf-pakketje?
Ik vind de reviewers dapper zat, vind je ook niet?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:26 schreef ook_gek het volgende:
Kan er geen geluidsopnamen gemaakt worden
Heb diepe respect voor ze!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind de reviewers dapper zat, vind je ook niet?
Als jij je nou binnenkort een keer laat Brazilian waxen, zal ik vragen of FOK! tv er bij kan zijn!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:17 schreef Dirkh het volgende:
Zo sta weer buiten. Bijzondere ervaring. Nu ergens wat eten dan naar huis en schrijven
Ik zit al twee uur te F5-enquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:17 schreef Dirkh het volgende:
Zo sta weer buiten. Bijzondere ervaring. Nu ergens wat eten dan naar huis en schrijven
He, ik moest nog even met de trein en daarna nog een dik half uur rijden om thuis te komen. Ben net binnen, dus moet nog beginnen met schrijven. Eerst een bakkie lijkt me.quote:
Snappikquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:34 schreef Dirkh het volgende:
He, ik moest nog even met de trein en daarna nog een dik half uur rijden om thuis te komen. Ben net binnen, dus moet nog beginnen met schrijven. Eerst een bakkie lijkt me.
Oh ik heb tijdens het lunchen wel even al wat dingen op de ipad geschreven, dus de review is voor de avond wel klaar lijkt.
Nee, het viel erg mee. Ja, je voelt het, het is niet pijnloos, maar niet zo erg als in bovenstaande filmpjes wordt gesuggereerd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Snappik
Maar ff kort: viel het mee of tegen? Is het een gek gevoel? Blij dat het achter de rug is?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:51 schreef ook_gek het volgende:
Is er een traantje in je ogen gekomen
Grappig toch. Als je erover nadenkt, dan schieten de tranen spontaan in je bilspleet, maar ook bij jou viel het dus mee. Hmm...interessant!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:54 schreef Dirkh het volgende:
Nee, het viel erg mee. Ja, je voelt het, het is niet pijnloos, maar niet zo erg als in bovenstaande filmpjes wordt gesuggereerd.
Het was sneller voorbij dan verwacht, maar achteraf had ze de tijd gebruikt die vooraf ook al was gemeld. Een uurtje voor de eerste keer. Dus ja, ik heb er een positief gevoel bij. Was wel een keer leuk om te doen en ook een aanrader.
Of je gelijk hebtquote:Meer laat ik ff niet los, heb een review te schrijven.
Zat naast je in de trein mee te lezenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]Heb jij de eerste opzet van de review al gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |