Wehehehe. Het was - zoals Yska al zegt- in de SC van F&F. En die gaat zo snel, daar kan ik helaas de quote niet meer terugvinden.quote:
Live updates!quote:
Ja, lachen jullie maar. Kan ik het helpen dat ik meer verstand heb van schaamlippen dan van balzakkenquote:
Is/was het zo vervelend?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Worst idea of my life! Tip voor de mensen die nog gaan: zorg voor voldoende slaap en zorg dat je door je buik kan ademen!
Aw.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ben ook gestopt. Was een beter plan geweest om geestelijk in een wat beter vaarwater te zitten. Maarja daar bven ik ook terecht gekomen door mn opperbeste ideeen. Alles voor een ander doen, lekker agenda vol plannen en stressen en de koek is nu al een tijdje op. Dacht dat het slim was deze behandeling maar gelijk te doen zodat ik er vanaf was en niet bang kon worden. Misschien moer ik mn hersens maar laten verwijderen en een ander voor me laten denken.
Och liefje tochquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ben ook gestopt. Was een beter plan geweest om geestelijk in een wat beter vaarwater te zitten. Maarja daar bven ik ook terecht gekomen door mn opperbeste ideeen. Alles voor een ander doen, lekker agenda vol plannen en stressen en de koek is nu al een tijdje op. Dacht dat het slim was deze behandeling maar gelijk te doen zodat ik er vanaf was en niet bang kon worden. Misschien moer ik mn hersens maar laten verwijderen en een ander voor me laten denken.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja nu is slechts de helft gewaxt. Ik heb nog een soort brede harige landingsbaan. :p
Ik ben alweer gekalmeerd.
Ik wil wel graag even duidelijk maken dat dit helemaal aan mijn eigen gemoedstoestand ligt en niet aan de proffesionaliteit van Delete of mijn wax angel.
Mijn wax angel was echt heel lief maar ook heel duidelijk.
Je maakt het nu wel erg aantrekkelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja nu is slechts de helft gewaxt. Ik heb nog een soort brede harige landingsbaan. :p
Ik ben alweer gekalmeerd.
Elisa!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je maakt het nu wel erg aantrekkelijk
Om pics vragen is zeker not done
hahaha vergeet het :pquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je maakt het nu wel erg aantrekkelijk
Om pics vragen is zeker not done
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |