Ik kan wel zeggen dat ik dat nooit zou doen, maar kijk eens wat er vandaag gewaxed is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan kunnen we Dirk zijn gezicht ook wel laten waxen.
Krijg je wel een lekker zacht babybillen gezichtje van! Als ik zie hoe dik de haren bij mij in mn gezicht zijn, neh, doe maar niet. Ik pak wel gewoon de 3 dagen baard trimmerquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ik dat nooit zou doen, maar kijk eens wat er vandaag gewaxed is.
Maar je baard/snor waxen, ik weet niet of dat comfortabel is. Hoe vaak moet je het dan doen?
Nou dat viel dus mee, had hetzelfde een beetje voor die tijd. Ze trekt de wax gewoon in de juiste richting en dan voel je er weinig van.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:51 schreef Pagan het volgende:
Goede review Dirkh.![]()
Vraagje: Hoe gaat het met het Deleten (excuzes le mot) van je scrotum. Qua rekbaarheid van de huid lijkt me dat best moeilijk om te doen.
Wanneer ga jij?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:55 schreef TimVerfbom het volgende:
Thanks voor de heldere review DirkhIk baal er bijna van dat ik nog zo lang moet wachten
Dat staat in de OP ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:57 schreef Greys het volgende:
Even nog op een rijtje wanneer de winnaars van de actie gaan:
92Merel - 27 januari
Smijn. - 28 januari
TimVerfbom - 29 januari
Yska en Breathtaking hebben volgens mij nog geen afspraak
Jajajaja! Ik ben voor!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je nou zelf gaat, dan krijg je er misschien ook wel een.
BE zal verrast zijn, geloof me.
Dat klinkt toch nog steeds heel eng!quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Dirkh, je hebt me over de streep getrokken. Ik ga ook een keer een delete-afspraak maken. Isa, ga je mee?
Als Dirkh voor een Boyzillian gaat en het overleefd, kunnen wij een Brazillian wel overleven hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:46 schreef Isabeau het volgende:
Dat klinkt toch nog steeds heel eng!
Precies. En Brigitte vertelde dan ook dat mannen eerder piepen dan vrouwen, vrouwen kunnen meer pijn verdragen (een grote leugen natuurlijk)quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als Dirkh voor een Boyzillian gaat en het overleefd, kunnen wij een Brazillian wel overleven hoor
Oh geloof me, de boel is gewoon gewaxed. En wat de exacte richting is, daar heb ik niet zo op gelet. Ze vertelde dat ze wel de wax er in de goede richting af moest trekken. Die info was voor mij wel voldoende.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:04 schreef heaven7 het volgende:
Toffe review! Toch snap ik het nietHuid van scrotum en bij vrouwen de schaamlippen is toch gewoon niet te harsen omdat het zoveel en 'opgefrommeld'
zit? Wordt bij Delete de huid niet strakgetrokken en dan tegen de haarrichting in gewaxt?
Ja, die hield ze wat gespannen, daar merkte je niks van.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:35 schreef heaven7 het volgende:
TofWeet je wel of de huid wel strak getrokken werd voor ze het eraf ritste?
Ik heb er niet veel verstand van, maar volgens mij zijn de ballen van andere huid gemaakt dan de schaamlippen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:04 schreef heaven7 het volgende:
Toffe review! Toch snap ik het nietHuid van scrotum en bij vrouwen de schaamlippen is toch gewoon niet te harsen omdat het zoveel en 'opgefrommeld'
zit? Wordt bij Delete de huid niet strakgetrokken en dan tegen de haarrichting in gewaxt?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van, maar volgens mij zijn de ballen van andere huid gemaakt dan de schaamlippen.
Toch
quote:
Dan hebben we beslist verschillende schaamlippen, want de mijne hebben in het geheel niets weg van een balzakquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:54 schreef heaven7 het volgende:
ik bedoel slechts dat zowel schaamlippenhuid als ballenhuid geplooid en niet strak (zoals op scheenbenen) ligt en dus lastig te harsen.
No shitquote:
Yska was een van de winnaars van de behandelingen!quote:
Dat!quote:Sterkte en plezier
Haha ik ga morgen mensen uitzwaaien op Schiphol dus ik dacht nou whopsakiedee gelijk die wax behandeling er maar achteraan. Kan ik het ook niet uitstellen :p Ik heb gelukkig al een week gespaard dus als het goed is is het wel al minimaal 5mm.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]NEE!
Echt? Omdat jij juist van zo ver moet komen! Ga je morgen dus al een dagje Amsterdam?
Wat leuk!
Crisisquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan hebben we beslist verschillende schaamlippen, want de mijne hebben in het geheel niets weg van een balzak
Wayyyyy too much info
[..]
No shitJij ook
Sterkte en plezier
Te laat.... ze heeft de vraag ook al in een ander topic gesteld.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef heaven7 het volgende:
[..]
CrisisIk zeg toch ook niet dat schaamlippen op een balzak lijken!!
Ik bedoel alleen dat die huid toch niet zo strak staat (van zowel schaamlippen als balzakken
) als op bv benen! Die huid is veel makkelijker te harsen. En dat is bij elke vrouw en man zo
Dus maak er aub niet van dat ik flubberlippen heb
Ik niet snap?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Te laat.... ze heeft de vraag ook al in een ander topic gesteld.
Elisa was dermate verontrust door de (non)vergelijking die jij trok tussen schaamlip en balzak dat ze dit in een ander topic heeft gecheckt.quote:
help me out?quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Elisa was dermate verontrust door de (non)vergelijking die jij trok tussen schaamlip en balzak dat ze dit in een ander topic heeft gecheckt.
Duudeluk?quote:
Ik kan vooral het desbetreffende topic niet vinden :pquote:
Wehehehe. Het was - zoals Yska al zegt- in de SC van F&F. En die gaat zo snel, daar kan ik helaas de quote niet meer terugvinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |