Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik heb het laten vallen toen het konquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
O. Heb jij trouwens moeite gehad met Geschiedenis op HAVO?
quote:
Beroepsdeformatie, kan ie niets aan doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij natuurlijk, ouwe gaatjesvullert
lekker doen danquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Man, wat heb ik een koppijnVanavond maar op tijd naar huis, ik wil gewoon slapen
Heb echt een verschrikkelijke hekel eraanquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het laten vallen toen het konHoezo?
Op zich vind ik het heel interessant, had alleen een stomme leraarquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb echt een verschrikkelijke hekel eraan
Gelukkig vind ik sommige delen wel interessant
Wat ga je maken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op zich vind ik het heel interessant, had alleen een stomme leraar
En het is vaak nogal veel en jaartallen stampen enzo, maar het lijkt me wel goed te doen toch?
En ik ga eten makenLaters
Oh?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beroepsdeformatie, kan ie niets aan doen
Ohnoes! Kusje op je hoofdquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Man, wat heb ik een koppijnVanavond maar op tijd naar huis, ik wil gewoon slapen
Wat eten we?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op zich vind ik het heel interessant, had alleen een stomme leraar
En het is vaak nogal veel en jaartallen stampen enzo, maar het lijkt me wel goed te doen toch?
En ik ga eten makenLaters
Eet smakelijkquote:
Toch nog even wachtenquote:
Ja zoietsquote:
Kusje voor jouquote:
Ik ben in Leiden, dus delen doe ik alquote:
Hussepussenquote:
O.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week de IQ-Test... Vroeger speelde ik altijd mee via een blaadje
Mag ik toevallig in Leiden wonenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toch nog even wachtenEr worden gehaktballen gemaakt
En stamppot andijvie
[..]
Ja zoietsIets met gaatjes en vullen
![]()
[..]
Kusje voor jouLekker eten
[..]
Ik ben in Leiden, dus delen doe ik alDus IK eet iets heel lekkers
![]()
Dat mag, maar mee eten mag niet want dit is niet mijn huisquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik toevallig in Leiden wonen
Zit jij bijna elke dag in de trein joh?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook in het spoorjaar 2012 heb ik nog minimaal één uitdaging over![]()
Vandaag is alweer de 6e 12 januari op rij dat ik niet op de baan zit. Er zijn nog 7 andere dagen waar dat voor geldt, maar die kunnen allemaal in de komende 2 maanden nog "gespoord" worden. Ik ga vanavond echt niet in de stromende regen nog een ritje maken
Waar ben jij nu dan? Centrum? Stevenshof?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat mag, maar mee eten mag niet want dit is niet mijn huis
[..]
Zit jij bijna elke dag in de trein joh?![]()
Ik ben vlakbij het centrum, aan de achterkant van het station. Stevenshof ken ik niet eigenlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar ben jij nu dan? Centrum? Stevenshof?
Ik woon in leiden Stevenshof
Welke straat? Ik ga je niet opzoeken ofzo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben vlakbij het centrum, aan de achterkant van het station. Stevenshof ken ik niet eigenlijk
Dat staat er nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zit jij bijna elke dag in de trein joh?![]()
Ja Marijke, en welk nummer? Ik ga je niet opzoeken ofzo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke straat? Ik ga je niet opzoeken ofzo.
Zeg ik niet, ik ga toch niet zomaar iemands adres op het internet zettenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke straat? Ik ga je niet opzoeken ofzo.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat staat er niet![]()
Maar op vrijwel elke datum in het jaar heb ik in minstens 1 van de afgelopen 5 jaar wel in de trein gezeten
Jij weet al waar mijn huis woontquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Marijke, en welk nummer? Ik ga je niet opzoeken ofzo.
En mag ik dan gelijk je telefoonnummer? Ik ga je niet bellen ofzo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Marijke, en welk nummer? Ik ga je niet opzoeken ofzo.
Vlakbij Visser 't hoofd etc.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg ik niet, ik ga toch niet zomaar iemands adres op het internet zettenMaar het is dichtbij het Diaconesse ziekenhuis, die wijk.
Nee, ik bel jou welquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:52 schreef Muck het volgende:
[..]
En mag ik dan gelijk je telefoonnummer? Ik ga je niet bellen ofzo.
Is dat een vraag of een omschrijving van waar jij woont?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vlakbij Visser 't hoofd etc.
Bij een chinees
Een omschrijving van de buurt waar je bent, Ik woon in de stevenshof daar is geen Chineesquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een omschrijving van waar jij woont?
Oh en je pincode, je bloedgroep en je BSN. En doe je DNA-paspoort ook maar. EN je cupmaat. Ik kom je niet lastig vallen ofzo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:52 schreef Muck het volgende:
[..]
En mag ik dan gelijk je telefoonnummer? Ik ga je niet bellen ofzo.
Ik vind jou een beetje eng.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben je trouwens in Leiden?
Jij bent helemaal niet nieuwsgierig ofzo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben je trouwens in Leiden?
Okéquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet nieuwsgierig ofzo?![]()
Gaat je niets aan
quote:
Ja maar ja maar, straks gaat iemand doen alsof ie mij isquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en je pincode, je bloedgroep en je BSN. En doe je DNA-paspoort ook maar. EN je cupmaat. Ik kom je niet lastig vallen ofzo.
Issie ook. Lol is er nu wel af. Het antwoord is "Gaat je geen donder aan, irritant joch"quote:
Wel wát vragen? Je lijkt de rechtbank welquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mag toch wel wat vragen? Ik ga niet 10.000 stappen verder dan jij denkt!
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Wel wát vragen? Je lijkt de rechtbank wel
Zelfs de gemeente stelt minder vragen bij een uitkeringsaanvraagquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Wel wát vragen? Je lijkt de rechtbank wel
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Issie ook. Lol is er nu wel af. Het antwoord is "Gaat je geen donder aan, irritant joch"
Doorlopen mensen, niks te zien hier
Mag je best doen hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Eigenlijk zou ik nu uit principe Marijke moeten bellen en haar vragen wat ze daar doet. En dan hier posten en zeggen dat ik het lekker wel weet en Ajacied niet.
Helaas ben ik niet zo'n principieel man.quote:
Oh ja,. dat kan ook nog.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:46 schreef suikertaartje het volgende:
@ Kentekenplaat: nee, ik luisterde Sixpence non the richer
Dankzij jou voel ik me nu geen lid meer van het KSC-kliekje, want ik weet het mooi niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
Volgens mij weten wij het gewoon allemaal...
iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij natuurlijk, ouwe gaatjesvullert
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Eigenlijk zou ik nu uit principe Marijke moeten bellen en haar vragen wat ze daar doet. En dan hier posten en zeggen dat ik het lekker wel weet en Ajacied niet.
Ik weet het ook niet, maar ik gok wel:quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
Volgens mij weten wij het gewoon allemaal...
Zal ik het doen ja?quote:
quote:
Flessiepesquote:
Oh, sorry heur.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dankzij jou voel ik me nu geen lid meer van het KSC-kliekje, want ik weet het mooi niet.
Ja, in één keer goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik weet het ook niet, maar ik gok wel:
Was het Marijke in Leiden met de kandelaar?
Dag mevrouw taartquote:
Ik ga wel een andere kliekje zoeken, het duurt hier veels te lang om hier 'one of the guys' te worden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, sorry heur.
Kusje op je korte haar?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ga wel een andere kliekje zoeken, het duurt hier veels te lang om hier 'one of the guys' te worden.
Dat kusje mag natuurlijk nog wel voordat ik ga.
Blegquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:06 schreef Muck het volgende:
Belt die monteur een uurtje geleden: ja hoor mevrouw, tussen vijf en zes ben ik er écht!
quote:
Juh, nog geen internet en telefoonquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:07 schreef Fha het volgende:
[..]
BlegEn gewoon niet open doen nu heb je jezelf alleen maar mee natuurlijk
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Dag mevrouw taart![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat het goed zonder dinges in je arm?
Greatquote:
Gelukkigquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het met de druk?
Komt door Moerdijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:12 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Ben blij dat ik thuis ben
en wat een zeik weer buiten
trevquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:12 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Ben blij dat ik thuis ben
en wat een zeik weer buiten
Buuhquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:12 schreef Fha het volgende:
Gelukkig![]()
Ja.. drukik ben het ontzettend zat, mijn opleiding en de mensen die daar rondlopen
nog even volhouden
![]()
Straks eerst paella etendat helpt
Vanaf februari 5 maanden een minor die niks te maken heeft met mijn opleiding en dan nog vijf maanden afstuderenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Buuh![]()
Hoe lang nog?
Paella met vis?
Ik vind je zoooooo dapperquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef Fha het volgende:
Vanaf februari 5 maanden een minor die niks te maken heeft met mijn opleiding en dan nog vijf maanden afstuderendus dat is te overzien
Ja ook met visEn kip
Hihi omdat ik vis eet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind je zoooooo dapper![]()
Ieuw, vis![]()
Maar kip
* Trevland zet even de deur losquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ben tof.![]()
Noord Nederland is ook tof
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ben tof.![]()
Noord Nederland is ook tof
En welke straat en welk nummer in Sexbierum? Ik kom je niet opzoeken ofzo.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En welke straat en welk nummer in Sexbierum? Ik kom je niet opzoeken ofzo.
Sodetwitter een kuteind op johquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef DaMart het volgende:
rt @allen Even hallo zeggen in de #KSC.
Deur los?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland zet even de deur los
Past je ego er ook bij
Niet die van Muckquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Deur los?
Technische dienst bellen
Rot es op hypeknuffelende homo. Ga op MySpace kutten of zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef DaMart het volgende:
Bedankt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland zet even de deur los
Past je ego er ook bij
/twexitquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sodetwitter een kuteind op joh
Ik zet hem zelf zo wel weer terugquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Deur los?
Technische dienst bellen
Volgens mij moet jij schapen kopenquote:
Ik kom niet uit Fryslân.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
links of rechts noord Nederland? (en dan bedoel ik niet politiek gezien
)
Schapen kopen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zet hem zelf zo wel weer terug
[..]
Volgens mij moet jij schapen kopen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schapen kopen?
* suikertaartje zet zich schrap voor enorm flauwe grap
Weinig kans opquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even beneden leren, zie jullie zo weer
Hoogezand-Sappemeer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Buorfinneleane 34400quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En welke straat en welk nummer in Sexbierum? Ik kom je niet opzoeken ofzo.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:30 schreef DaMart het volgende:
Maar ik heb ergens een allergie veroorzakende ontstoken twitterklier gemist?Jij BENT een twitterklierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Wat zij zegt jaquote:
Ik ben niet van plan mijn precieze woonlocatie hier te vertellen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoogezand-Sappemeer?
Haren?![]()
Of nou ja.
Groningen
Ik heb ook pmquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan mijn precieze woonlocatie hier te vertellen.
Jammer. want anders kwam ik nog een keer thee drinken als ik bij mn vent of mn ma benquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan mijn precieze woonlocatie hier te vertellen.
Dat heeft weinig zinquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben geen klier.
Pas op of ik ga je followen hoor.
Jaaaaquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:32 schreef Fha het volgende:
Jammer. want anders kwam ik nog een keer thee drinken als ik bij mn vent of mn ma ben![]()
Samen met Suikertaartje natuurlijk
![]()
Drinken met ons in ieder gevalquote:
Hoezo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo?Haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je followt me allanger man
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Heel mooiquote:
Met hier bedoelde ik eigenlijk heel Fok.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heel mooi![]()
Wil je er ook even in?
Flikker op naar twitter.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef DaMart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ben niet heel FOK!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
Met hier bedoelde ik eigenlijk heel Fok.
Weet ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha!
Je followt me allanger man
Wel onderdeel van.quote:
We gaan gewoon een meet bij jou houdenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wel onderdeel van.![]()
Dus nee. Ik blijf anoniem en je moet het doen met noord Nederland.
Met heel noord Nederland?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wel onderdeel van.![]()
Dus nee. Ik blijf anoniem en je moet het doen met noord Nederland.
Doe je volgende week heel Zandvoort?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met heel noord Nederland?![]()
Damn.
Tot volgende week jongens
Stuur je een kaartje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Damn.
Succes.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
We gaan gewoon een meet bij jou houden
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Damn.
ergens in februariquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe je volgende week heel Zandvoort?.
groetjes uit heel noord Nederlandquote:
Succes.quote:
Dunbevolkt toch best wel, zo klaarquote:
Da's makkelijk, ik ben diegene die elke dag wil.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dunbevolkt toch best wel, zo klaar![]()
Zeg je het wel even als jij het bent?
Daar zijn we hier goed inquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dacht ik een keer niet door, doet iemand anders het wel.
welkom in KSC?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
Lekker hequote:Op woensdag 12 januari 2011 18:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ikzelf normaal ook, maar nu net even niet.quote:
Dat gaat niet, want ik kan niet bij jou komenquote:
Jij maakt lekker vrienden vandaag he?quote:
Nee, ben jij gek.quote:
Oh, reken maar dat je komt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat gaat niet, want ik kan niet bij jou komen
Hij lokt ze met een douche-aanbodquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij maakt lekker vrienden vandaag he?
Jij bent mijn nieuwe beste vriendquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ben jij gek.We hebben hier al een amateurclub, die hoef ik niet helemaal in Rotterdam op te zoeken.
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:47 schreef Koen66 het volgende:
Zo ff rust terwijl koter onder de douche staat
Beetje ongelukkigquote:
ik hou van speciale plekjesquote:
Ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hou van speciale plekjes
Als een man dat zou zeggen zou ik toch even bedenkelijk kijkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:51 schreef Fha het volgende:
Vandaag was een volledig knorr maaltijd pak toch iets te veel![]()
* Fha gaat een broek met meer ruimte aantrekken
Gelukkig ken je mijn eetgewoontesquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:53 schreef suikertaartje het volgende:
Als een man dat zou zeggen zou ik toch even bedenkelijk kijken
Ja Fha, het is uit. Ik stuiter nu met STquote:
Jij bent mijn oude beste vriendquote:
jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij maakt lekker vrienden vandaag he?
Oh oke dat is ook goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Fha, het is uit. Ik stuiter nu met ST![]()
*bump*
OMG NEEEEEquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja.
had ik dan onaardig moeten worden en hem moeten uitschelden voor ajacied?.
Mik die kleuter gewoon in je foe list. It's there for a reasonquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja.
had ik dan onaardig moeten worden en hem moeten uitschelden voor ajacied?.
Ja ik heb tegenwoordig een soort leven ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:55 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij ben jij hier wel een bekende Fha, maar heb ik je nog maar zelden ontmoet
Oh dan kunnen we toch lekker saampjes blijven slettebakkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh oke dat is ook goed![]()
Want stiekem stuiker ik ook met ST als jij niet kijkt![]()
![]()
Precies wat ik ook dachtquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan kunnen we toch lekker saampjes blijven slettebakkenDwars door ST heen als het moet _O
*poing*quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh oke dat is ook goed![]()
Want stiekem stuiker ik ook met ST als jij niet kijkt![]()
![]()
Oh.. dat was niet het dappere deel?quote:
Een leven..... Het schijnt te bestaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik heb tegenwoordig een soort leven ofzoEcht waardeloos. Dus even niet zoveel tijd voor belangrijke dingen
![]()
Iets wat tijd in beslag neemt. Niet aan beginnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een leven..... Het schijnt te bestaan
Maar wat is het ook alweer
Als je dat wil weten moet je niet hier wezen, maatquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* LovelyLady mompelt iets met sociale dingen... uhm...... hoe heet dat ook alweer?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien had je toch warm water in het bad moeten doen.quote:
Don't push it misterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Don't push it mister
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Wordt een aardig treintje slettebakken zoquote:
quote:
rectificagequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt een aardig treintje slettebakken zo![]()
leedieWok
ST
Fles
Fha
Je gaat Henry Sonder Zeksclub zijn schoen opbellen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:01 schreef Fha het volgende:
Zondag weer booty call doen bij/met Henry SZ![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat Henry Sonder Zeksclub zijn schoen opbellen?
Treintjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt een aardig treintje slettebakken zo![]()
WokST
Fles
Fha
Preciesquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Je gaat Henry Sonder Zeksclub zijn schoen opbellen?
Shoot, dat was het jahquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Misschien had je toch warm water in het bad moeten doen.
Heuy ik wil ook met ST!!!quote:
whahaha ik pak em van je af hoorquote:
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2011 19:04:02 ]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Don't push it mister
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Ik zit er al bijquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wou je er ook bij...? ik kan ook bumpen
nou die wil alleen maar stoeienquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit er al bij![]()
Bump DaMart maar
Dan moeten we echt met paint aan de gangquote:
Het is t waardquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moeten we echt met paint aan de gangKrijg je een soort Boe's neuklijst
Let me lick you up and down...quote:
..Don't say stop.. was de goeie versie toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Let me lick you up and down...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Let me lick you up and down...
Mee doen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
allemaal!!
![]()
De orgie is al begonnen die ik...Althans de plaatsen worden verdeeld..
wel!quote:
Oh, joh, we maken natuurlijk zelf de beste versiequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:05 schreef Fha het volgende:
[..]
..Don't say stop.. was de goeie versie toch?
Let me do all the things you want me to do..quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
Let me play with your body, baby, make you real hot.
Whiskiequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:allemaal!!
![]()
Ik ben een beetje verlegen...quote:
Hoooooi snoetepoezeltjequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
allemaal!!
![]()
Da's goed, maar eerst ga ik even sporten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Let me do all the things you want me to do..
Ik help je wel over de drempel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verlegen...
'Cause morning/afternoon/tonight baby..quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Let me do all the things you want me to do..
Joh, je ontdooit zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verlegen...
Da's lief van jequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik help je wel over de drempel.
Tozzooooquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Da's goed, maar eerst ga ik even sporten.
Tot straks
Later!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Da's goed, maar eerst ga ik even sporten.
Tot straks
I wanna get freaky with you!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:09 schreef Fha het volgende:
[..]
'Cause morning/afternoon/tonight baby..
Wel opnemen als hij afgaat heh schat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
Nu krijg ik een mailtje van het callcenter dat ze me probeerde te bellen maar geen contact kregen. Terwijl ik al 2 dagen met mijn telefoon in mijn hand loop.
Je moet ook opnemen, niet mee in de hand lopenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
Nu krijg ik een mailtje van het callcenter dat ze me probeerde te bellen maar geen contact kregen. Terwijl ik al 2 dagen met mijn telefoon in mijn hand loop.
Woohoooooquote:
professioneel callcenter, ik hoor het alquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
Oohhhhhhh!!!!! Dat doe ik fout!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel opnemen als hij afgaat heh schat?
oh dear,... kan het niet zijn dat je telefoon vast gelopen isquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
Dat MEEN je niet!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
Nah, het was nog maar een jochiequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woohooooo![]()
En een monteur met een blauw oog en twee tanden minder?
Nee, want ik ben wel gebeld voor de rest en heb lopen smsen enzo. Beetje raar, misschien had ze net een verkeerd nummer of iets.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dear,... kan het niet zijn dat je telefoon vast gelopen is
Had ik ook een keer... en ik het maar raar vinden enzo... aan en uit zetten hoppaaaaaaaaa daar kwamen berichten en gemiste oproepen
Aaahwquote:
Dat was tactiekquote:
Mja, dan kan ik niet boos wordenquote:
Nee, ookal zo fijn, ze had best in het mailtje kunnen zeggen of ze me wilde aannemen of niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat MEEN je niet!!![]()
Zeiden ze ook nog iets over de baan??
maar ... ben je nou aangenomen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want ik ben wel gebeld voor de rest en heb lopen smsen enzo. Beetje raar, misschien had ze net een verkeerd nummer of iets.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Aaahwhij moest eerst nog met zijn mama overleggen of hij wel weg mocht in het donker
Ik zie ze er voor aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was tactiek![]()
De smeerlappers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |