Ik ga wel een andere kliekje zoeken, het duurt hier veels te lang om hier 'one of the guys' te worden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, sorry heur.
Kusje op je korte haar?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ga wel een andere kliekje zoeken, het duurt hier veels te lang om hier 'one of the guys' te worden.
Dat kusje mag natuurlijk nog wel voordat ik ga.
Blegquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:06 schreef Muck het volgende:
Belt die monteur een uurtje geleden: ja hoor mevrouw, tussen vijf en zes ben ik er écht!
quote:
Juh, nog geen internet en telefoonquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:07 schreef Fha het volgende:
[..]
BlegEn gewoon niet open doen nu heb je jezelf alleen maar mee natuurlijk
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Dag mevrouw taart![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat het goed zonder dinges in je arm?
Greatquote:
Gelukkigquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het met de druk?
Komt door Moerdijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:12 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Ben blij dat ik thuis ben
en wat een zeik weer buiten
trevquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:12 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Ben blij dat ik thuis ben
en wat een zeik weer buiten
Buuhquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:12 schreef Fha het volgende:
Gelukkig![]()
Ja.. drukik ben het ontzettend zat, mijn opleiding en de mensen die daar rondlopen
nog even volhouden
![]()
Straks eerst paella etendat helpt
Vanaf februari 5 maanden een minor die niks te maken heeft met mijn opleiding en dan nog vijf maanden afstuderenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Buuh![]()
Hoe lang nog?
Paella met vis?
Ik vind je zoooooo dapperquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef Fha het volgende:
Vanaf februari 5 maanden een minor die niks te maken heeft met mijn opleiding en dan nog vijf maanden afstuderendus dat is te overzien
Ja ook met visEn kip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |