Mag je best doen hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Eigenlijk zou ik nu uit principe Marijke moeten bellen en haar vragen wat ze daar doet. En dan hier posten en zeggen dat ik het lekker wel weet en Ajacied niet.
Helaas ben ik niet zo'n principieel man.quote:
Oh ja,. dat kan ook nog.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:46 schreef suikertaartje het volgende:
@ Kentekenplaat: nee, ik luisterde Sixpence non the richer
Dankzij jou voel ik me nu geen lid meer van het KSC-kliekje, want ik weet het mooi niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
Volgens mij weten wij het gewoon allemaal...
iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij natuurlijk, ouwe gaatjesvullert
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Man, wat heb ik een koppijnVanavond maar op tijd naar huis, ik wil gewoon slapen
Ja dat lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Eigenlijk zou ik nu uit principe Marijke moeten bellen en haar vragen wat ze daar doet. En dan hier posten en zeggen dat ik het lekker wel weet en Ajacied niet.
Ik weet het ook niet, maar ik gok wel:quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
Volgens mij weten wij het gewoon allemaal...
Zal ik het doen ja?quote:
quote:
Flessiepesquote:
Oh, sorry heur.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dankzij jou voel ik me nu geen lid meer van het KSC-kliekje, want ik weet het mooi niet.
Ja, in één keer goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik weet het ook niet, maar ik gok wel:
Was het Marijke in Leiden met de kandelaar?
Dag mevrouw taartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |