Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik heb het laten vallen toen het konquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
O. Heb jij trouwens moeite gehad met Geschiedenis op HAVO?
quote:
Beroepsdeformatie, kan ie niets aan doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij natuurlijk, ouwe gaatjesvullert
lekker doen danquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Man, wat heb ik een koppijnVanavond maar op tijd naar huis, ik wil gewoon slapen
Heb echt een verschrikkelijke hekel eraanquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het laten vallen toen het konHoezo?
Op zich vind ik het heel interessant, had alleen een stomme leraarquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb echt een verschrikkelijke hekel eraan
Gelukkig vind ik sommige delen wel interessant
Wat ga je maken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op zich vind ik het heel interessant, had alleen een stomme leraar
En het is vaak nogal veel en jaartallen stampen enzo, maar het lijkt me wel goed te doen toch?
En ik ga eten makenLaters
Oh?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beroepsdeformatie, kan ie niets aan doen
Ohnoes! Kusje op je hoofdquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Man, wat heb ik een koppijnVanavond maar op tijd naar huis, ik wil gewoon slapen
Wat eten we?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op zich vind ik het heel interessant, had alleen een stomme leraar
En het is vaak nogal veel en jaartallen stampen enzo, maar het lijkt me wel goed te doen toch?
En ik ga eten makenLaters
Eet smakelijkquote:
Toch nog even wachtenquote:
Ja zoietsquote:
Kusje voor jouquote:
Ik ben in Leiden, dus delen doe ik alquote:
Hussepussenquote:
O.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week de IQ-Test... Vroeger speelde ik altijd mee via een blaadje
Mag ik toevallig in Leiden wonenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toch nog even wachtenEr worden gehaktballen gemaakt
En stamppot andijvie
[..]
Ja zoietsIets met gaatjes en vullen
![]()
[..]
Kusje voor jouLekker eten
[..]
Ik ben in Leiden, dus delen doe ik alDus IK eet iets heel lekkers
![]()
Dat mag, maar mee eten mag niet want dit is niet mijn huisquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik toevallig in Leiden wonen
Zit jij bijna elke dag in de trein joh?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook in het spoorjaar 2012 heb ik nog minimaal één uitdaging over![]()
Vandaag is alweer de 6e 12 januari op rij dat ik niet op de baan zit. Er zijn nog 7 andere dagen waar dat voor geldt, maar die kunnen allemaal in de komende 2 maanden nog "gespoord" worden. Ik ga vanavond echt niet in de stromende regen nog een ritje maken
Waar ben jij nu dan? Centrum? Stevenshof?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat mag, maar mee eten mag niet want dit is niet mijn huis
[..]
Zit jij bijna elke dag in de trein joh?![]()
Ik ben vlakbij het centrum, aan de achterkant van het station. Stevenshof ken ik niet eigenlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar ben jij nu dan? Centrum? Stevenshof?
Ik woon in leiden Stevenshof
Welke straat? Ik ga je niet opzoeken ofzo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben vlakbij het centrum, aan de achterkant van het station. Stevenshof ken ik niet eigenlijk
Dat staat er nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zit jij bijna elke dag in de trein joh?![]()
Ja Marijke, en welk nummer? Ik ga je niet opzoeken ofzo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke straat? Ik ga je niet opzoeken ofzo.
Zeg ik niet, ik ga toch niet zomaar iemands adres op het internet zettenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke straat? Ik ga je niet opzoeken ofzo.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat staat er niet![]()
Maar op vrijwel elke datum in het jaar heb ik in minstens 1 van de afgelopen 5 jaar wel in de trein gezeten
Jij weet al waar mijn huis woontquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Marijke, en welk nummer? Ik ga je niet opzoeken ofzo.
En mag ik dan gelijk je telefoonnummer? Ik ga je niet bellen ofzo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Marijke, en welk nummer? Ik ga je niet opzoeken ofzo.
Vlakbij Visser 't hoofd etc.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg ik niet, ik ga toch niet zomaar iemands adres op het internet zettenMaar het is dichtbij het Diaconesse ziekenhuis, die wijk.
Nee, ik bel jou welquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:52 schreef Muck het volgende:
[..]
En mag ik dan gelijk je telefoonnummer? Ik ga je niet bellen ofzo.
Is dat een vraag of een omschrijving van waar jij woont?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vlakbij Visser 't hoofd etc.
Bij een chinees
Een omschrijving van de buurt waar je bent, Ik woon in de stevenshof daar is geen Chineesquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een omschrijving van waar jij woont?
Oh en je pincode, je bloedgroep en je BSN. En doe je DNA-paspoort ook maar. EN je cupmaat. Ik kom je niet lastig vallen ofzo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:52 schreef Muck het volgende:
[..]
En mag ik dan gelijk je telefoonnummer? Ik ga je niet bellen ofzo.
Ik vind jou een beetje eng.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben je trouwens in Leiden?
Jij bent helemaal niet nieuwsgierig ofzo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben je trouwens in Leiden?
Okéquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet nieuwsgierig ofzo?![]()
Gaat je niets aan
quote:
Ja maar ja maar, straks gaat iemand doen alsof ie mij isquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en je pincode, je bloedgroep en je BSN. En doe je DNA-paspoort ook maar. EN je cupmaat. Ik kom je niet lastig vallen ofzo.
Issie ook. Lol is er nu wel af. Het antwoord is "Gaat je geen donder aan, irritant joch"quote:
Wel wát vragen? Je lijkt de rechtbank welquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mag toch wel wat vragen? Ik ga niet 10.000 stappen verder dan jij denkt!
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Wel wát vragen? Je lijkt de rechtbank wel
Zelfs de gemeente stelt minder vragen bij een uitkeringsaanvraagquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Wel wát vragen? Je lijkt de rechtbank wel
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Issie ook. Lol is er nu wel af. Het antwoord is "Gaat je geen donder aan, irritant joch"
Doorlopen mensen, niks te zien hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |