SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ben niet heel FOK!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
Met hier bedoelde ik eigenlijk heel Fok.
Weet ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha!
Je followt me allanger man
Wel onderdeel van.quote:
We gaan gewoon een meet bij jou houdenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wel onderdeel van.![]()
Dus nee. Ik blijf anoniem en je moet het doen met noord Nederland.
Met heel noord Nederland?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wel onderdeel van.![]()
Dus nee. Ik blijf anoniem en je moet het doen met noord Nederland.
Doe je volgende week heel Zandvoort?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met heel noord Nederland?![]()
Damn.
Tot volgende week jongens
Stuur je een kaartje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Damn.
Succes.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
We gaan gewoon een meet bij jou houden
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Damn.
ergens in februariquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe je volgende week heel Zandvoort?.
groetjes uit heel noord Nederlandquote:
Succes.quote:
Dunbevolkt toch best wel, zo klaarquote:
Da's makkelijk, ik ben diegene die elke dag wil.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dunbevolkt toch best wel, zo klaar![]()
Zeg je het wel even als jij het bent?
Daar zijn we hier goed inquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dacht ik een keer niet door, doet iemand anders het wel.
welkom in KSC?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
Lekker hequote:Op woensdag 12 januari 2011 18:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ikzelf normaal ook, maar nu net even niet.quote:
Dat gaat niet, want ik kan niet bij jou komenquote:
Jij maakt lekker vrienden vandaag he?quote:
Nee, ben jij gek.quote:
Oh, reken maar dat je komt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat gaat niet, want ik kan niet bij jou komen
Hij lokt ze met een douche-aanbodquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij maakt lekker vrienden vandaag he?
Jij bent mijn nieuwe beste vriendquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ben jij gek.We hebben hier al een amateurclub, die hoef ik niet helemaal in Rotterdam op te zoeken.
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:47 schreef Koen66 het volgende:
Zo ff rust terwijl koter onder de douche staat
Beetje ongelukkigquote:
ik hou van speciale plekjesquote:
Ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hou van speciale plekjes
Als een man dat zou zeggen zou ik toch even bedenkelijk kijkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:51 schreef Fha het volgende:
Vandaag was een volledig knorr maaltijd pak toch iets te veel![]()
* Fha gaat een broek met meer ruimte aantrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |