Hihi omdat ik vis eet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind je zoooooo dapper![]()
Ieuw, vis![]()
Maar kip
* Trevland zet even de deur losquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ben tof.![]()
Noord Nederland is ook tof
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ben tof.![]()
Noord Nederland is ook tof
En welke straat en welk nummer in Sexbierum? Ik kom je niet opzoeken ofzo.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En welke straat en welk nummer in Sexbierum? Ik kom je niet opzoeken ofzo.
Sodetwitter een kuteind op johquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef DaMart het volgende:
rt @allen Even hallo zeggen in de #KSC.
Deur los?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland zet even de deur los
Past je ego er ook bij
Niet die van Muckquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Deur los?
Technische dienst bellen
Rot es op hypeknuffelende homo. Ga op MySpace kutten of zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef DaMart het volgende:
Bedankt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland zet even de deur los
Past je ego er ook bij
/twexitquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sodetwitter een kuteind op joh
Ik zet hem zelf zo wel weer terugquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Deur los?
Technische dienst bellen
Volgens mij moet jij schapen kopenquote:
Ik kom niet uit Fryslân.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
links of rechts noord Nederland? (en dan bedoel ik niet politiek gezien
)
Schapen kopen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zet hem zelf zo wel weer terug
[..]
Volgens mij moet jij schapen kopen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schapen kopen?
* suikertaartje zet zich schrap voor enorm flauwe grap
Weinig kans opquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even beneden leren, zie jullie zo weer
Hoogezand-Sappemeer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Buorfinneleane 34400quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En welke straat en welk nummer in Sexbierum? Ik kom je niet opzoeken ofzo.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:30 schreef DaMart het volgende:
Maar ik heb ergens een allergie veroorzakende ontstoken twitterklier gemist?Jij BENT een twitterklierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Wat zij zegt jaquote:
Ik ben niet van plan mijn precieze woonlocatie hier te vertellen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoogezand-Sappemeer?
Haren?![]()
Of nou ja.
Groningen
Ik heb ook pmquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan mijn precieze woonlocatie hier te vertellen.
Jammer. want anders kwam ik nog een keer thee drinken als ik bij mn vent of mn ma benquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan mijn precieze woonlocatie hier te vertellen.
Dat heeft weinig zinquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben geen klier.
Pas op of ik ga je followen hoor.
Jaaaaquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:32 schreef Fha het volgende:
Jammer. want anders kwam ik nog een keer thee drinken als ik bij mn vent of mn ma ben![]()
Samen met Suikertaartje natuurlijk
![]()
Drinken met ons in ieder gevalquote:
Hoezo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo?Haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je followt me allanger man
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Heel mooiquote:
Met hier bedoelde ik eigenlijk heel Fok.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heel mooi![]()
Wil je er ook even in?
Flikker op naar twitter.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef DaMart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |