Gelukkig ken je mijn eetgewoontesquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:53 schreef suikertaartje het volgende:
Als een man dat zou zeggen zou ik toch even bedenkelijk kijken
Ja Fha, het is uit. Ik stuiter nu met STquote:
Jij bent mijn oude beste vriendquote:
jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij maakt lekker vrienden vandaag he?
Oh oke dat is ook goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Fha, het is uit. Ik stuiter nu met ST![]()
*bump*
OMG NEEEEEquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja.
had ik dan onaardig moeten worden en hem moeten uitschelden voor ajacied?.
Mik die kleuter gewoon in je foe list. It's there for a reasonquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja.
had ik dan onaardig moeten worden en hem moeten uitschelden voor ajacied?.
Ja ik heb tegenwoordig een soort leven ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:55 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij ben jij hier wel een bekende Fha, maar heb ik je nog maar zelden ontmoet
Oh dan kunnen we toch lekker saampjes blijven slettebakkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh oke dat is ook goed![]()
Want stiekem stuiker ik ook met ST als jij niet kijkt![]()
![]()
Precies wat ik ook dachtquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan kunnen we toch lekker saampjes blijven slettebakkenDwars door ST heen als het moet _O
*poing*quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh oke dat is ook goed![]()
Want stiekem stuiker ik ook met ST als jij niet kijkt![]()
![]()
Oh.. dat was niet het dappere deel?quote:
Een leven..... Het schijnt te bestaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik heb tegenwoordig een soort leven ofzoEcht waardeloos. Dus even niet zoveel tijd voor belangrijke dingen
![]()
Iets wat tijd in beslag neemt. Niet aan beginnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een leven..... Het schijnt te bestaan
Maar wat is het ook alweer
Als je dat wil weten moet je niet hier wezen, maatquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* LovelyLady mompelt iets met sociale dingen... uhm...... hoe heet dat ook alweer?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien had je toch warm water in het bad moeten doen.quote:
Don't push it misterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Don't push it mister
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Wordt een aardig treintje slettebakken zoquote:
quote:
rectificagequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt een aardig treintje slettebakken zo![]()
leedieWok
ST
Fles
Fha
Je gaat Henry Sonder Zeksclub zijn schoen opbellen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:01 schreef Fha het volgende:
Zondag weer booty call doen bij/met Henry SZ![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat Henry Sonder Zeksclub zijn schoen opbellen?
Treintjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt een aardig treintje slettebakken zo![]()
WokST
Fles
Fha
Preciesquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Je gaat Henry Sonder Zeksclub zijn schoen opbellen?
Shoot, dat was het jahquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Misschien had je toch warm water in het bad moeten doen.
Heuy ik wil ook met ST!!!quote:
whahaha ik pak em van je af hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2011 19:04:02 ]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Don't push it mister
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Ik zit er al bijquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wou je er ook bij...? ik kan ook bumpen
nou die wil alleen maar stoeienquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit er al bij![]()
Bump DaMart maar
Dan moeten we echt met paint aan de gangquote:
Het is t waardquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moeten we echt met paint aan de gangKrijg je een soort Boe's neuklijst
Let me lick you up and down...quote:
..Don't say stop.. was de goeie versie toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Let me lick you up and down...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |