quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Let me lick you up and down...
Mee doen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
allemaal!!
![]()
De orgie is al begonnen die ik...Althans de plaatsen worden verdeeld..
wel!quote:
Oh, joh, we maken natuurlijk zelf de beste versiequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:05 schreef Fha het volgende:
[..]
..Don't say stop.. was de goeie versie toch?
Let me do all the things you want me to do..quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
Let me play with your body, baby, make you real hot.
Whiskiequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:allemaal!!
![]()
Ik ben een beetje verlegen...quote:
Hoooooi snoetepoezeltjequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
allemaal!!
![]()
Da's goed, maar eerst ga ik even sporten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Let me do all the things you want me to do..
Ik help je wel over de drempel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verlegen...
'Cause morning/afternoon/tonight baby..quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Let me do all the things you want me to do..
Joh, je ontdooit zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verlegen...
Da's lief van jequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik help je wel over de drempel.
Tozzooooquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Da's goed, maar eerst ga ik even sporten.
Tot straks
Later!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Da's goed, maar eerst ga ik even sporten.
Tot straks
I wanna get freaky with you!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:09 schreef Fha het volgende:
[..]
'Cause morning/afternoon/tonight baby..
Wel opnemen als hij afgaat heh schat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
Nu krijg ik een mailtje van het callcenter dat ze me probeerde te bellen maar geen contact kregen. Terwijl ik al 2 dagen met mijn telefoon in mijn hand loop.
Je moet ook opnemen, niet mee in de hand lopenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
Nu krijg ik een mailtje van het callcenter dat ze me probeerde te bellen maar geen contact kregen. Terwijl ik al 2 dagen met mijn telefoon in mijn hand loop.
Woohoooooquote:
professioneel callcenter, ik hoor het alquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
Oohhhhhhh!!!!! Dat doe ik fout!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel opnemen als hij afgaat heh schat?
oh dear,... kan het niet zijn dat je telefoon vast gelopen isquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
Dat MEEN je niet!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
Nah, het was nog maar een jochiequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woohooooo![]()
En een monteur met een blauw oog en twee tanden minder?
Nee, want ik ben wel gebeld voor de rest en heb lopen smsen enzo. Beetje raar, misschien had ze net een verkeerd nummer of iets.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dear,... kan het niet zijn dat je telefoon vast gelopen is
Had ik ook een keer... en ik het maar raar vinden enzo... aan en uit zetten hoppaaaaaaaaa daar kwamen berichten en gemiste oproepen
Aaahwquote:
Dat was tactiekquote:
Mja, dan kan ik niet boos wordenquote:
Nee, ookal zo fijn, ze had best in het mailtje kunnen zeggen of ze me wilde aannemen of niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat MEEN je niet!!![]()
Zeiden ze ook nog iets over de baan??
maar ... ben je nou aangenomen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want ik ben wel gebeld voor de rest en heb lopen smsen enzo. Beetje raar, misschien had ze net een verkeerd nummer of iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |