ik lurkte ook even mee en sluit me toch wel aan bij de mening van bovenstaande. FH heeft de situatie denk ik iets te luchtig ingeschat..quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:07 schreef JumpingJacky het volgende:
Niet dat het ook maar enige invloed zal hebben op de mening van FH, maar ik sluit me volledig aan bij Alicey, Guppyfriend en Maanvis hierboven.
we zouden er bijna een nieuw topic over kunnen openen..quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef karr-1 het volgende:
In het kader van de vraag is het inderdaad een wat ongelukkige opmerking, maar ik kan me de opmerking wel voorstellen.
Het is inderdaad een beetje bizar dat kinderen geld geven aan de ouders voor levensonderhoud, al kan ik het me in deze situatie wel degelijk voorstellen.
Dat ging niet helemaal goed, maar eigenlijk missen we er niet veel aan. Dat topic had inhoudelijk niet veel behalve het zwart maken van allerlei bedrijven en het zo hoog mogelijk in Google krijgen van steekwoorden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:07 schreef Prenses het volgende:
Hallo,
Ik kan mijn topic niet meer vinden.. Weten jullie hoe dit kan?
Groetjes,
Prenses
Misschien was de TT wat overdreven inderdaad, maar mag ik wel de namen in het topic gebruiken? Dit ook omdat ik mensen die hier ervaring mee hebben wil bereiken. Een hoop mensen zijn hier de duppe van.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat ging niet helemaal goed, maar eigenlijk missen we er niet veel aan. Dat topic had inhoudelijk niet veel behalve het zwart maken van allerlei bedrijven en het zo hoog mogelijk in Google krijgen van steekwoorden.
Je mag het opnieuw proberen, maar dan zonder bedrijfsnamen en zonder schreeuwerige TT.
Youp hoeft dat in WGR ook niet te proberenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Prenses het volgende:
[..]
Misschien was de TT wat overdreven inderdaad, maar mag ik wel de namen in het topic gebruiken? Dit ook omdat ik mensen die hier ervaring mee hebben wil bereiken. Een hoop mensen zijn hier de duppe van.
Youp van t hek mag toch ook tmobile bij naam noemen
haha oke, dan zal ik het minder schreeuwerig makenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Youp hoeft dat in WGR ook niet te proberen
Als je de namen achterwege laat, is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:21 schreef Prenses het volgende:
[..]
haha oke, dan zal ik het minder schreeuwerig maken
Ik heb nog nooit een petitie gezien die daadwerkelijk resultaat had...quote:Op maandag 17 januari 2011 10:06 schreef karr-1 het volgende:
Dit neigt in mijn ogen een beetje naar spam, is hier toestemming voor gegeven?
Straks geen pensioen meer voor ons!?
Sjeen je bent mijn heldinquote:Op maandag 17 januari 2011 10:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een petitie gezien die daadwerkelijk resultaat had...
Ik zie het nut van die link niet in relatie tot het topic.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:45 schreef ManAtWork het volgende:
Deze laat ik even aan de mod's over: Stichting later oprichten, al wel stichting noemen?
Maar gezien dat het de eerst post is van de user,....
Ik zag het ook niet maar ik kan me ook vergissen.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zie het nut van die link niet in relatie tot het topic.
Zolang er geen namen genoemd worden/duidelijk is om wie het exact gaat, is het geen probleem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 06:42 schreef Snapcount2 het volgende:
Bedreiging en smaad jegens een prostituee (vrijheidsberoving naar mij)
Dit is een topic van iemand die er op uit is om iemand anders te ruineren en het dan vreemd vind dat hij een aanklacht van smaad tegen zich ingediend krijgt. Daarnaast geeft hij aan computervredebreuk gepleegd te hebben. Hoe gaat WGR om met dit soort topics?
WGR is zelfregulerend. Daar is geen mod nodigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Zeg wordt er nog wel gemod op inviduele posts? Ik zie hier en daar nog wat bagger doorglippen.
Vertel...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Zeg wordt er nog wel gemod op inviduele posts? Ik zie hier en daar nog wat bagger doorglippen.
Het zal beslist aan mij liggen, maar ik heb op dit moment geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind dat zelfregulerende wel meevallen. Jij meldt zelf behoorlijk wat bagger in dit topic JumpingJacky, en FiveHorizons modt ook nogal selectief.
Overigens, wanneer dit geformuleerd wordt als (opbouwende) kritiek, door meerdere users, wordt het glashard genegeerd... Jammer, vind ik dat.
Zoals gevraagd: vertel? We lopen echt niet het hele forum door op postjes. Meestal wordt het gemeld door users en soms zien we zelf wat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Je reguleert het toch al zelf (in geval van scorpie), moet ik dan echt komen wissen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Hulp bij smeekbede aan kantonrechter
Veel mierengeneuk over spelling en taalfouten terwijl het al op pagina 1 vaak genoeg is gezegd.
Fiets op werk
Paar baggerposts van Scorpie.
Blijft lastig, in ieder geval voor mij, om cynisme in een post over te brengen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind dat zelfregulerende wel meevallen.
Dat heb ik inderdaad gedaan. De brief; begrijpelijk maar mensen blijven erover doorgaan wat eigenlijk niet nodig is. Hij weet het zelf ook wel (als het geen trol is).quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je reguleert het toch al zelf (in geval van scorpie), moet ik dan echt komen wissen?
En dat andere topic, tsja, die brief...
Aan de andere kant, verder valt er ook niks meer toe te voegen aan dat topic. Inhoudelijk is er ook al ruim voldoende gereageerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:54 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gedaan. De brief; begrijpelijk maar mensen blijven erover doorgaan wat eigenlijk niet nodig is. Hij weet het zelf ook wel (als het geen trol is).
Het gaat nota bene om de eerste paar posts van dit topic FHquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Wel fijn dat er geklaagd wordt, maar dat er verder niet wordt aangegeven wat dan eigenlijk het probleem is<-- @guppyfriend was dat
Het was verder niet direct aan jou gericht, want jij was daarbij niet betrokken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het zal beslist aan mij liggen, maar ik heb op dit moment geen flauw idee waar je het over hebt.
Ik vermoedde al zoiets, jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het gaat nota bene om de eerste paar posts van dit topic FH
My bad dan!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:54 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Blijft lastig, in ieder geval voor mij, om cynisme in een post over te brengen.
Het was schertsend bedoeld, Gup. WGR is niet zelfregulerend en goede mods blijven nodig, ook in WGR.
Ah, die kwestie (waar ik allang niet meer mee bezig ben en waar we echt niet uit gaan komen) maakt dat ik in m'n modperiode, die inmiddels al bijna 6 jaar duurt, altijd selectief mod?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het gaat nota bene om de eerste paar posts van dit topic FH
Ik zeg nergens dat het altijd selectief is, alleen dat ik het heel erg jammer vond dat meerdere users in die kwestie aangaven dat je opmerking behoorlijk misselijk was, jij alleen de reactie van TS weghaalt en vervolgens niet ingaat op de kritiek.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ah, die kwestie (waar ik allang niet meer mee bezig ben en waar we echt niet uit gaan komen) maakt dat ik in m'n modperiode, die inmiddels al bijna 6 jaar duurt, altijd selectief mod?
Als je het niet erg vindt, neem ik dat niet heel erg serieus.
Dat gold eigenlijk al voor de hele kwestie, dus dat verbaast me niks.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Als je het niet erg vindt, neem ik dat niet heel erg serieus.
Dát heb ik niet gezegd. Ik zeg alleen dat ik er allang niet meer mee bezig ben (en ga zijn) en dat we daar ook verder niet uit gaan komen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Blijkbaar neem je het niet serieus, dus moet ik dat ook maar niet doen.
Ik denk dat ik iets meer zicht heb op die hulpvaardigheid, dan jijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:09 schreef JumpingJacky het volgende:
Maar het draagt al met al niet bij aan de hulpvaardigheid van de users om WGR gezellig te houden.
Groot gelijk. Kansloze discussies hoef je niet voor op te blijven.quote:
Eén van de weinige zinnige dingen in dit topic, tot nu toe, inderdaad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:12 schreef JumpingJacky het volgende:
Kansloze discussies hoef je niet voor op te blijven.
Yep, ik geloof vast dat de hulpvaardigheid is toegenomen sindsdien.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets meer zicht heb op die hulpvaardigheid, dan jijDie is echt niet afgenomen, ofzo, integendeel.
Wel eerlijk dat je dat zo zegt, ik dacht dat je dat allang privé opgelost had met Alicey, blijkbaar niet dus. Anyway, zorg dat het niet meer voorkomt en er is niets aan de handquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dát heb ik niet gezegd. Ik zeg alleen dat ik er allang niet meer mee bezig ben (en ga zijn) en dat we daar ook verder niet uit gaan komen.
Tja, dan niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Yep, ik geloof vast dat de hulpvaardigheid is toegenomen sindsdien.
Als je het op deze manier afkapt, is er ook niks mogelijk. En dat vind ik jammer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dát heb ik niet gezegd. Ik zeg alleen dat ik er allang niet meer mee bezig ben (en ga zijn) en dat we daar ook verder niet uit gaan komen.
Het gaat JJ niet om jouw hulpvaardigheid, die is ongetwijfeld goed, maar na zoiets veranderd het beeld gewoon. En dat is wat de users zien en waar ze hier feedback over komen geven. Daar is dit topic immers voor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets meer zicht heb op die hulpvaardigheid, dan jijDie is echt niet afgenomen, ofzo, integendeel.
Volgens mij begrijp ik iets helemaal verkeerd, een feedback topic is toch om opbouwende kritiek te geven? Of is dat gewoon allemaal onzinnig...?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Eén van de weinige zinnige dingen in dit topic, tot nu toe, inderdaad.
Het ging JJ om de hulpvaardigheid van users om WGR gezellig te houden. Daar is niets aan veranderd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Het gaat JJ niet om jouw hulpvaardigheid, die is ongetwijfeld goed, maar na zoiets veranderd het beeld gewoon. En dat is wat de users zien en waar ze hier feedback over komen geven. Daar is dit topic immers voor.
Neuh, ik geef alleen maar aan dat ik er klaar mee ben (sterker; ik onthou dat soort dingen niet standaard, hoor; daar heb ik het te druk voor). Ik ga er dan ook niet meer op in; ook niet op zuigerige posts.quote:Volgens mij begrijp ik iets helemaal verkeerd, een feedback topic is toch om opbouwende kritiek te geven? Of is dat gewoon allemaal onzinnig...?
Er valt niet zoveel te discussiëren, wat mij betreft. Ik zorg in elk geval niet voor input.quote:Magoed, weet je wat, zand erover. Jij bent nu eenmaal mod en ik niet. Je hebt je mening klaar en dat is je goed recht. Ik dacht altijd dat een topic er was om de discussie aan te wakkeren, maar op deze manier is het nodig eenzijdig helaas.
Dat was het sowieso wel.quote:Hopelijk neem je het advies van Maanvis ter harte, en blijft WGR gewoon een fijn forum
Midden op de dag? Je bent toch niet ziek (geworden)?quote:
dit soort korte meldinkjes kan je beter in een TR doen vind ikquote:
Ik hou je niet tegenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dit soort korte meldinkjes kan je beter in een TR doen vind ik.
Het was maar een tipquote:
Mwoa ... anders genoeg 'korte meldinkjes' in FB te vinden hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het was maar een tip. Dan hou je FB voor de ekte discussies.
Recentelijk weinig ekte discussies gezien hier.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het was maar een tip. Dan hou je FB voor de ekte discussies.
Ik gok dat het 'probleem' opgelost is? Die post is weg, namelijk, maar misschien zie ik iets over het hoofd... (al ben ik sowieso niet echt gelukkig met dat topic....)quote:
Ik gok dat je collega al aan het poetsen is geweestquote:Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik gok dat het 'probleem' opgelost is? Die post is weg, namelijk, maar misschien zie ik iets over het hoofd... (al ben ik sowieso niet echt gelukkig met dat topic....)
je bent zelf kotsvolk als je niet gewoon effe simpel kunt vertellen in welk land het probleem zich afspeelt. je moet echt werken aan je communicatieve vaardigheden want je komt zelden sympathiek over. als valse hond zegmaar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:42 schreef skattebaut het volgende:
Kan iemand dit topic even op slot gooien? Wat mag ik verwachten van mijn advocaat?
Geen zin meer in misselijk gehak en geëtter van ene R- one en kornuiten.
Kotsvolk.
Mensen die binnen komen met "skattebaut topic" daar is op voorhand geen discussie mee te voeren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je bent zelf kotsvolk als je niet gewoon effe simpel kunt vertellen in welk land het probleem zich afspeelt. je moet echt werken aan je communicatieve vaardigheden want je komt zelden sympathiek over. als valse hond zegmaar.
Is er misschien gezien je posthistorie aanleiding voor mensen om dit idd aan te nemen. Ook op FOK geldt (net als irl): resultaten uit het verleden bieden vrijwel altijd een garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Mensen die binnen komen met "skattebaut topic" daar is op voorhand geen discussie mee te voeren.
Daarna gaat het rap bergaf. (was de bedoeling)
In het topic is het van generlei belang in welk land dit speelt.
Het gaat mij er om wat ik van een advocaat mag verwachten.
En dan met name over hoe hij me informeert.
Gooi het aub op slot.
Ik heb geen zin in zulke kutdiscussies.
Sommige mensen zijn echt te enthousiast in het promoten van hun baas...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:39 schreef ManAtWork het volgende:
Hoeveel reclame wil je hebben: Beginnen in ICT met werken/leren tegelijk
(En dan hebben we het nog niet over een kick van drie jaar!)
Zal wel een bonus op zitten bij het werven van nieuwe collega's.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt te enthousiast in het promoten van hun baas...
Die mag hij dan fijn aan mij overmakenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:43 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Zal wel een bonus op zitten bij het werven van nieuwe collega's.
Gaan wij daar dan samen een avond van stappen? Ik heb je immers getipt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die mag hij dan fijn aan mij overmaken
Ik denk dat hij me nu niet meer lief vind, dus die bonus zal ik ook wel niet krijgenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:46 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Gaan wij daar dan samen een avond van stappen? Ik heb je immers getipt.
Dan past daar maar één smiley:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij me nu niet meer lief vind, dus die bonus zal ik ook wel niet krijgen
Er is sowieso weinig richting in het topic te vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:08 schreef Snapcount2 het volgende:
Een kleine introductie tot FOTL
Hoort dit topic niet in BNW thuis?
Inderdaad en de laatste paar toevoegingen van TS maken het echt meer een BNW-topic.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Er is sowieso weinig richting in het topic te vinden.
Hier nog eentje: Mijn internet wordt afgetapt door de fbi of cia Ook ernstig 'buiten de gebaande paden'quote:Op zondag 20 februari 2011 16:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ONZ] topic?
Jaarwinst bedrijf doneren aan gemeente
Die kan nou echt geen leuke discussie opleveren, wat mij betreft...quote:Op maandag 21 februari 2011 07:08 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Hier nog eentje: Mijn internet wordt afgetapt door de fbi of cia Ook ernstig 'buiten de gebaande paden'
Send him/her back to hell.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:30 schreef Rewimo het volgende:
(Hoe) Geld sparen?
Die knakker probeert steeds zijn linkje te spammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |