abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92517244
...Dus...

Je ging naar een advocaat, die je 'geheel niet beviel'.
Je sleept deze advocaat voor een commissie, en 3 andere advocaten daar zijn het niet met jou eens.
Een andere advocaat in een ander advocatenkantoor ligt je niet.
De baas van die andere advocaat gooit in je gesprek de hoorn erop.
Met de collega van die andere advocaat kun je ook niet opschieten.

Yep. Ik denk inderdaad ook dat het aan deze 7 verschillende mensen ligt, en niet aan jou. :Y
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:19:31 #103
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_92517256
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:09 schreef Flying_Phoenix het volgende:
heee.. Skattebaut.... waar gaat je rechtzaak over? Die van de buurtjes?
Dat is niet van belang.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:23:40 #104
195140 skattebaut
pi_92517518
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef Redah het volgende:
...Dus...

Je ging naar een advocaat, die je 'geheel niet beviel'.
Je sleept deze advocaat voor een commissie, en 3 andere advocaten daar zijn het niet met jou eens.
Een andere advocaat in een ander advocatenkantoor ligt je niet.
De baas van die andere advocaat gooit in je gesprek de hoorn erop.
Met de collega van die andere advocaat kun je ook niet opschieten.

Yep. Ik denk inderdaad ook dat het aan deze 7 verschillende mensen ligt, en niet aan jou. :Y
Achterlijke linken leggen tussen zaken die niets met elkaar van doen hebben en ik moet me hier tegen gaan Verdedigen?
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:25:57 #105
195140 skattebaut
pi_92517674
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef Sessy het volgende:

[..]

Je kunt ook niet verwachten dat men op een Nederlands forum nuttige bijdrages over het Belgisch recht gaat leveren.
Ik vraag nergens iets over Belgisch recht.
Ik vraag iets over een advocaat.
Helaas kun je niet lezen, of je schrijft alleen om te etteren.
pi_92517982
Het maakt nogal uit of je het hebt over een Belgische of een Nederlandse advocaat. Tevens zou ik oppassen met je betichtingen, je hebt een aantal in de praktijk werkzame juristen en advocaten in dit topic verzameld die jij nu een voor een hebt besloten te beledigen schijnbaar. Dat is prima, maar houd er rekening mee dat je dan in het vervolg hier waarschijnlijk niet terug hoeft te komen voor advies.
pi_92518288
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef skattebaut het volgende:
Achterlijke linken leggen tussen zaken die niets met elkaar van doen hebben en ik moet me hier tegen gaan Verdedigen?
Nee hoor, er worden helemaal geen linken gelegd. Sterker nog, ik spreek over (and I quote) "verschillende mensen". Ik som alleen op wat in dit topic staat.

Misschien dat je advocaat ook zo op jou reageert, omdat je de verkeerde conclusies uit zijn stukken trekt, of in ieder geval op een aparte manier reageert. Je reacties op (geskillde) mensen in dit topic zijn nou ook niet echt van het type waardoor ik denk "Goh, hier zou iemand wel een goede klantrelatie mee op kunnen bouwen."

Ik zeg het niet om te rellen, maar in de spiegel kijken lijkt me -juist voor jezelf en de eventueel financiele strop die je niet wil hebben- niet geel onzinnig. Probeer te redden wat er te redden valt bij die advocaat.

Misschien zelfs je excuses aanbieden, ook al vind je hem een lamlul. Trots even opzij zetten, want daar heb je helemaal niets aan als je dadelijk 3 ton armer bent.
pi_92518337
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef Sessy het volgende:
Het maakt nogal uit of je het hebt over een Belgische of een Nederlandse advocaat. Tevens zou ik oppassen met je betichtingen, je hebt een aantal in de praktijk werkzame juristen en advocaten in dit topic verzameld die jij nu een voor een hebt besloten te beledigen schijnbaar. Dat is prima, maar houd er rekening mee dat je dan in het vervolg hier waarschijnlijk niet terug hoeft te komen voor advies.
Kom druifje van me, niet vechten. Ogen uitkrabben mag maar niet in dit topic. We verwijzen meneer gewoon door naar de orde van advocaten en jij krijgt een snoeppie van me. Deal?

Zeg ja anders komt die pot snoepjes van me nooit leeg }:|
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_92554982
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Kom druifje van me, niet vechten. Ogen uitkrabben mag maar niet in dit topic. We verwijzen meneer gewoon door naar de orde van advocaten en jij krijgt een snoeppie van me. Deal?

Zeg ja anders komt die pot snoepjes van me nooit leeg }:|
Heb je ook Engelse drop? ;)

Ik ben geenszins aan het vechten, maar bijv. voor Nederlandse advocaten is het normaal om opdrachtbevestigingen te sturen met tarieven ivm dat de raad voor de advocatuur stelt dat onduidelijkheden anders voor rekening vd advocaat komen. Kan best dat het in Belgie niet zo is.
pi_92558288
Als ik jouw advocaat was zou ik je ook laten vallen, normaal reageren leren ze in België zeker niet.
pi_92568663
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:53 schreef skattebaut het volgende:
Het is toch helemaal niet van belang of die advocaat in NL of B zit?
Zeker wel van belang. Het hoe en waarom is uitgelegd in post #82.

quote:
Je kent het hele verhaal niet eens...
Daarom zeg ik ook 'misschien'. Beetje zelfkritiek kan sowieso geen kwaad.

quote:
Maar ja, het is typisch fok om mensen dingen toe te dichten zonder ook maar iets te weten. Echt geweldig.
Graag gedaan hoor.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:37:02 #112
195140 skattebaut
pi_92570343
Doe maar lekker dicht dit topic, ik heb er geen zin meer iig.
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:46:04 #113
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92570864
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef Sessy het volgende:

[..]

Je kunt ook niet verwachten dat men op een Nederlands forum nuttige bijdrages over het Belgisch recht gaat leveren.
hier komen genoeg belgen, maar we moeten wel weten over welk land het gaat :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92571007
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef skattebaut het volgende:
Doe maar lekker dicht dit topic, ik heb er geen zin meer iig.
ja, we mogen alleen met je meepraten en niet onze eigen mening geven,hey?
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:25:37 #115
195140 skattebaut
pi_92573112
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, we mogen alleen met je meepraten en niet onze eigen mening geven,hey?
De reacties van bepaalde mensen zijn voor mij genoeg reden te concluderen dat het topic wel dicht kan.
Zegt dus niet dat jij geen positieve bijdrage leverde.
Geen klacht over jou.
pi_92578649
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef vogeltjesdans het volgende:

... We verwijzen meneer gewoon door naar de orde van advocaten ....
Maar ja, welke Orde, de Nederlandse of de Belgische?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  zaterdag 12 februari 2011 @ 23:57:08 #117
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_92700783
Die linksen weer he.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: