Dat is niet van belang.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:09 schreef Flying_Phoenix het volgende:
heee.. Skattebaut.... waar gaat je rechtzaak over? Die van de buurtjes?
Achterlijke linken leggen tussen zaken die niets met elkaar van doen hebben en ik moet me hier tegen gaan Verdedigen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef Redah het volgende:
...Dus...
Je ging naar een advocaat, die je 'geheel niet beviel'.
Je sleept deze advocaat voor een commissie, en 3 andere advocaten daar zijn het niet met jou eens.
Een andere advocaat in een ander advocatenkantoor ligt je niet.
De baas van die andere advocaat gooit in je gesprek de hoorn erop.
Met de collega van die andere advocaat kun je ook niet opschieten.
Yep. Ik denk inderdaad ook dat het aan deze 7 verschillende mensen ligt, en niet aan jou.
Ik vraag nergens iets over Belgisch recht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef Sessy het volgende:
[..]
Je kunt ook niet verwachten dat men op een Nederlands forum nuttige bijdrages over het Belgisch recht gaat leveren.
Nee hoor, er worden helemaal geen linken gelegd. Sterker nog, ik spreek over (and I quote) "verschillende mensen". Ik som alleen op wat in dit topic staat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef skattebaut het volgende:
Achterlijke linken leggen tussen zaken die niets met elkaar van doen hebben en ik moet me hier tegen gaan Verdedigen?
Kom druifje van me, niet vechten. Ogen uitkrabben mag maar niet in dit topic. We verwijzen meneer gewoon door naar de orde van advocaten en jij krijgt een snoeppie van me. Deal?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef Sessy het volgende:
Het maakt nogal uit of je het hebt over een Belgische of een Nederlandse advocaat. Tevens zou ik oppassen met je betichtingen, je hebt een aantal in de praktijk werkzame juristen en advocaten in dit topic verzameld die jij nu een voor een hebt besloten te beledigen schijnbaar. Dat is prima, maar houd er rekening mee dat je dan in het vervolg hier waarschijnlijk niet terug hoeft te komen voor advies.
Heb je ook Engelse drop?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kom druifje van me, niet vechten. Ogen uitkrabben mag maar niet in dit topic. We verwijzen meneer gewoon door naar de orde van advocaten en jij krijgt een snoeppie van me. Deal?
Zeg ja anders komt die pot snoepjes van me nooit leeg
Zeker wel van belang. Het hoe en waarom is uitgelegd in post #82.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:53 schreef skattebaut het volgende:
Het is toch helemaal niet van belang of die advocaat in NL of B zit?
Daarom zeg ik ook 'misschien'. Beetje zelfkritiek kan sowieso geen kwaad.quote:Je kent het hele verhaal niet eens...
Graag gedaan hoor.quote:Maar ja, het is typisch fok om mensen dingen toe te dichten zonder ook maar iets te weten. Echt geweldig.
hier komen genoeg belgen, maar we moeten wel weten over welk land het gaatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef Sessy het volgende:
[..]
Je kunt ook niet verwachten dat men op een Nederlands forum nuttige bijdrages over het Belgisch recht gaat leveren.
ja, we mogen alleen met je meepraten en niet onze eigen mening geven,hey?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef skattebaut het volgende:
Doe maar lekker dicht dit topic, ik heb er geen zin meer iig.
De reacties van bepaalde mensen zijn voor mij genoeg reden te concluderen dat het topic wel dicht kan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, we mogen alleen met je meepraten en niet onze eigen mening geven,hey?
Maar ja, welke Orde, de Nederlandse of de Belgische?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
... We verwijzen meneer gewoon door naar de orde van advocaten ....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |