precies...quote:Op maandag 24 januari 2011 10:56 schreef Cheiron het volgende:
Die brief, dat moet toch bijna wel een troll zijn? Met zn "welwillende burger uit de bovenklasse", "bosje bloemen" en "toekomstig proletariër"..
Mocht het serieus zijn: deze brief kun je echt niet op deze manier versturen. Enige kans die je dan maakt is dat de betreffende rechter een hartaanval krijgt tijdens zijn lachstuip en bij het afvoeren naar het mortuarium je dossier per ongeluk wordt meegenomen..
-edit- shucks, heel pagina 2 gemist..
Daarom dus contact opnemen, om dat uit te zoeken.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:55 schreef joppie_saus het volgende:
Als die nog open staat voor een gesprek zonder rechter, nu het voor de rechter is verschenen.
Lopende procedure royeren/aanhouden zullen ze echt niet doen vrees ik. Die procederen lekker door.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daarom dus contact opnemen, om dat uit te zoeken.
Wanneer je niet goed in taal bent......probeer dan niet slim over te komen.quote:Op zondag 23 januari 2011 09:20 schreef MOD het volgende:
Proletariër: Arbeidskracht, werkend persoon. Ik ben niet echt goed met taal, zoals je wellicht kan lezen. Maar ik probeer er wat 'leuks' van te maken.
Uiteraard doen zij dat. Je kunt echter wel alvast een betalingsregeling afspreken.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:52 schreef Sovereign het volgende:
Lopende procedure royeren/aanhouden zullen ze echt niet doen vrees ik. Die procederen lekker door.
Dat staat ook niet ter discussie als je goed had gelezen.quote:
Policy van de mods hier. Klachten hierover zijn zinloos, voorspel ik je.quote:Waarom zit er nog geen slot op dit topic?
Geen probleem. De eerste regel van jouw post klopt wel overigensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:47 schreef Klaasvaak87 het volgende:
Sorry ik ergerde mij alleen aan deze klaploper
De tweede ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:50 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Geen probleem. De eerste regel van jouw post klopt wel overigens
quote:
D rechter bepaalt dat je moet betalen, niet hoe. Het vonnis wordt vervolgens naar een gerechtsdeurwaarder gestuurd en die mag dan zelf bepalen hoe hij dit int (wel of geen betalingsregeling, beslag op onroerend goed/roerend goed/inkomen/bankrekening, faillissement aanvragen). Hieraan zijn hoge kosten verbonden. Het heeft dus zeker zin om DIRECT te bellen met de schuldeiser om te kijken of er met hen een regeling getrofen kan worden en en vonnid kan worden voorkómen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:01 schreef MOD het volgende:
Wat ik mij afvraag. De rechter buigt zich over het vonnis. Ook als mijn zorgverzekering met allerhande bewijzen komt dat zij mij wel op de hoogte hebben gebracht over een achterstallige betaling en ik geen poot heb om op te staan.
Simpel gezegd, ik moet hoe dan ook betalen aan de verzekering. Geen twijfel mogelijk.
Maar dan is het de rechter toch die het vonnis uitspreekt, waarbij ik hem kan proberen te overtuigen over een betalingsregeling?
Hij gaat aan het einde van de rit bepalen wat ik moet betalen en op welke manier.. toch? (X bedrag binnen twee dagen overmaken, of anders... Inbeslagname van goederen of noem maar iets)
Het nu nog onderling regelen met de verzekering heeft geen nut meer denk ik, omdat het inmiddels bij de rechtbank terecht gekomen is.. right?
Je bent even gestopt met leven?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:17 schreef MOD het volgende:
Nou vraag ik mij af wat ik überhaupt nog zou kunnen regelen. Er is een bedrag genoemd en dat moet ik betalen, maar wat ik daar nou nog van af kan krijgen weet ik ook niet. Ik wil gewoon zo snel mogelijk van deze meuk af en verder leven..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |