ik lurkte ook even mee en sluit me toch wel aan bij de mening van bovenstaande. FH heeft de situatie denk ik iets te luchtig ingeschat..quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:07 schreef JumpingJacky het volgende:
Niet dat het ook maar enige invloed zal hebben op de mening van FH, maar ik sluit me volledig aan bij Alicey, Guppyfriend en Maanvis hierboven.
we zouden er bijna een nieuw topic over kunnen openen..quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef karr-1 het volgende:
In het kader van de vraag is het inderdaad een wat ongelukkige opmerking, maar ik kan me de opmerking wel voorstellen.
Het is inderdaad een beetje bizar dat kinderen geld geven aan de ouders voor levensonderhoud, al kan ik het me in deze situatie wel degelijk voorstellen.
Dat ging niet helemaal goed, maar eigenlijk missen we er niet veel aan. Dat topic had inhoudelijk niet veel behalve het zwart maken van allerlei bedrijven en het zo hoog mogelijk in Google krijgen van steekwoorden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:07 schreef Prenses het volgende:
Hallo,
Ik kan mijn topic niet meer vinden.. Weten jullie hoe dit kan?
Groetjes,
Prenses
Misschien was de TT wat overdreven inderdaad, maar mag ik wel de namen in het topic gebruiken? Dit ook omdat ik mensen die hier ervaring mee hebben wil bereiken. Een hoop mensen zijn hier de duppe van.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat ging niet helemaal goed, maar eigenlijk missen we er niet veel aan. Dat topic had inhoudelijk niet veel behalve het zwart maken van allerlei bedrijven en het zo hoog mogelijk in Google krijgen van steekwoorden.
Je mag het opnieuw proberen, maar dan zonder bedrijfsnamen en zonder schreeuwerige TT.
Youp hoeft dat in WGR ook niet te proberenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Prenses het volgende:
[..]
Misschien was de TT wat overdreven inderdaad, maar mag ik wel de namen in het topic gebruiken? Dit ook omdat ik mensen die hier ervaring mee hebben wil bereiken. Een hoop mensen zijn hier de duppe van.
Youp van t hek mag toch ook tmobile bij naam noemen
haha oke, dan zal ik het minder schreeuwerig makenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Youp hoeft dat in WGR ook niet te proberen
Als je de namen achterwege laat, is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:21 schreef Prenses het volgende:
[..]
haha oke, dan zal ik het minder schreeuwerig maken
Ik heb nog nooit een petitie gezien die daadwerkelijk resultaat had...quote:Op maandag 17 januari 2011 10:06 schreef karr-1 het volgende:
Dit neigt in mijn ogen een beetje naar spam, is hier toestemming voor gegeven?
Straks geen pensioen meer voor ons!?
Sjeen je bent mijn heldinquote:Op maandag 17 januari 2011 10:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een petitie gezien die daadwerkelijk resultaat had...
Ik zie het nut van die link niet in relatie tot het topic.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:45 schreef ManAtWork het volgende:
Deze laat ik even aan de mod's over: Stichting later oprichten, al wel stichting noemen?
Maar gezien dat het de eerst post is van de user,....
Ik zag het ook niet maar ik kan me ook vergissen.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zie het nut van die link niet in relatie tot het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |