abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91837345
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:29 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Blijkbaar is dit iets waar TS principieel tegen is. :? Ik snap niet goed waarom, maar goed, dat is niet echt van belang. Op basis van de gegeven informatie ben ik het meer eens met de werkgever moet ik bekennen. :@
Ik denk dat ik die fiets, op basis van TS` gedrag, meegegeven had aan de eerste de beste junk op straat.
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 09:50:14 #52
155227 crew  Guppy
dus
pi_91837695
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:29 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Blijkbaar is dit iets waar TS principieel tegen is. :? Ik snap niet goed waarom, maar goed, dat is niet echt van belang. Op basis van de gegeven informatie ben ik het meer eens met de werkgever moet ik bekennen. :@
Nee goed. Maar het is maar waar je je tijd en energie in wil steken.

In mijn arbeidsvoorwaarden wordt ook niet gezegd dat ik mijn jas op de kapstok voor medewerkers moet hangen, en niet aan die bij de inhang. En er wordt ook niet vermeld dat ik m'n papier en restafval moet scheiden.

Maar goed, je kan overal een probleem van maken op die manier... Als TS daar gelukkig van wordt, be my guest. Ik zou zoiets hebben van, het is opgelost, prima.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_91839500
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik denk dat ik die fiets, op basis van TS` gedrag, meegegeven had aan de eerste de beste junk op straat.
Dan had je ook de rekening gekregen. :')
Niet zo verstandig dus.
pi_91841900
Snap ook niet helemaal waarom je de fiets niet gewoon in de stalling zet, dat is toch een redelijk verzoek? Bij veel werkgevers zijn er fietsenstallingen en parkeerplaatsen waar je je vervoermiddel wordt gevraagd neer te zetten en niet vlak voor de ingang, of zomaar schots en scheef ergens tegen een hek. En deze regel lijkt me ook zinvol, het is logisch dat de bezoekers ruimte voor hun fietsen en auto's moeten hebben. TS, waarom heb je zoveel weerstand tegen de fietsenstalling, is 't een heel groot terrein waardoor 't een pokke-end lopen naar je werkplek is? Is 't een gore stinkende troep zoals sommige stallingen wel eens kunnen zijn? Dan lijkt 't me een goed idee dat eens aan te kaarten, maar zet anders je fiets gewoon waar 'ie hoort.
pi_91842932
Het was incidenteel en geen opzettelijke tegenwerking. Ik heb dan ook geen weerstand tegen de fietsenstalling. Het stuitte mij tegen de borst dat binnen een uur mijn fiets foetsie was en deze het gehele weekend van mij weg gehouden werd.

Ik vind het wel opmerkelijk dat slechts enkele van de posters reageert op de eigenlijke vraag die gesteld wordt. Meningen en persoonlijke invullingen worden blijkbaar meer op prijs gesteld dan feiten en regels in WGR.

Jammer is dat.

Ik heb in ieder geval mijn antwoord en jullie de afloop van dit verhaal.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
~Douglas Adams~
pi_91842999
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 08:49 schreef Scorpie het volgende:
TS is wel een strontirritante betweter.
Kneus, waar slaat dit op?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_91843628
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:28 schreef Leonoire het volgende:
Het was incidenteel en geen opzettelijke tegenwerking. Ik heb dan ook geen weerstand tegen de fietsenstalling. Het stuitte mij tegen de borst dat binnen een uur mijn fiets foetsie was en deze het gehele weekend van mij weg gehouden werd.

Ik vind het wel opmerkelijk dat slechts enkele van de posters reageert op de eigenlijke vraag die gesteld wordt. Meningen en persoonlijke invullingen worden blijkbaar meer op prijs gesteld dan feiten en regels in WGR.

Jammer is dat.

Ik heb in ieder geval mijn antwoord en jullie de afloop van dit verhaal.
Ik vind het jammer dat je de reden er niet meteen bij hebt gezet, immers was je actie begrijpelijk en legitiem geweest als er zeg 5 plaatsen voor 100 medewerkers waren in de aangewezen fietsenstalling. Dan was het onredelijk geweest van je werkgever om te eisen dat jij toch dáár je fiets moet proberen te plaatsen, en de sanctie al helemaal.

Maar goed, jij hebt je fiets, en iedereen weet nu waar hij/zij aan toe is. ^O^
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_91865251
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:28 schreef Leonoire het volgende:
Dat was toch al lang duidelijk (tenminste als je het topic vanaf het begin gelezen had). Ik snap dan ook niet waarom sommigen TS willen aanwrijven een soort persoonlijke kruistocht te houden. Ik heb geen moment die perceptie gehad.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')