Wolvenshirt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:55 schreef debeterebob het volgende:
Je had ook gewoon dat shirt aan kunnen doen. Dan had ze het niet hoe vragen en was je nu al ontmaagd geweest
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:57 schreef fullmetal het volgende:
Dit is wel erg hoor. Maja fok it, meer chikas op de wereld.
Dat is juist superhandig. Niet constant het gevraag op meets "en hoe heet je op FOK!?"quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:59 schreef chroestjov het volgende:
Je FOK username niet op een t-shirt zetten schijnt te werken, maar ik weet niet wat daar waar van is.
Ik hoop het, ja. Dat zal haar leren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:00 schreef nattermann het volgende:
Ze leest waarschijnlijk ook dit topic.
Hihi.
Meetsquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is juist superhandig. Niet constant het gevraag op meets "en hoe heet je op FOK!?"
Onmogelijk, anders zou ze al hem een blowjob geven. Gevalletje 4chan, love it or hate it.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:00 schreef nattermann het volgende:
Ze leest waarschijnlijk ook dit topic.
Hihi.
ik zag je op de 11 jaar meet voorbij komen en had n heel andere kop bij je in gedachtenquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is juist superhandig. Niet constant het gevraag op meets "en hoe heet je op FOK!?"
Lol, hoezo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:02 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zag je op de 11 jaar meet voorbij komen en had n heel andere kop bij je in gedachten!
Serieus, geen gelul. Van het weekend. Ik heb haar nog een paar dagen de tijd gegeven, maar nu ben ik het zat.quote:
Wss lelijke autistenkop, die je blijkbaar dus niet hebt.quote:
gewoon, t matchede niet echt met mijn beeld van jou zeg maarquote:
Het op één na beste topic van 2010. Dat zou ze moeten kunnen waarderen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:04 schreef Eclaire84 het volgende:
Ik denk dat dit topic er wellicht iets mee te maken heeft, TS.
Tips om extra van vrouwen te genieten.
Geenszins. Treinen en vrouwen staan geheel los van elkaar. Bovendien prefereer ik tijd doorbrengen met een leuke vrouw boven het reizen met de trein.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
TS vindt dit strakker dan de chick.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:05 schreef fullmetal het volgende:
Oke boys, me bier is op. Have fun en truste.
Wat zou ze moeten waarderen? Je stalkerige aard?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Het op één na beste topic van 2010. Dat zou ze moeten kunnen waarderen.
whehehequote:Op woensdag 12 januari 2011 01:06 schreef Myraela het volgende:
Daarom meiden op FOK! hosselen, dan kan het nooit tegenvallen.
Goeie, ja. Dan kun je zelfs ongegeneerd FOK!ken vlakna het neuken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:06 schreef Myraela het volgende:
Lees dat topic eens goed. Ik stalk helemaal niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:06 schreef Eclaire84 het volgende:
Wat zou ze moeten waarderen? Je stalkerige aard?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:07 schreef Penisbaard het volgende:
Ze kwam er dus achter dat jij die achterlijke treinenspotter bent, jammer.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:06 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:07 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom krijg ik altijd dat predikaat opgeplakt? Ik ben wel meer dan louter een `treinenspotter´.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:07 schreef Penisbaard het volgende:
Troll.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:07 schreef Penisbaard het volgende:
- Niet vertellen dat ik FOK!quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:11 schreef Eclaire84 het volgende:
Wijze les geleerd TS. Niet meer vertellen dat je op Fok zit.
Man met het Socios-shirt dan, weet ik veel wat je verder allemaal nog bent. Ik zie je in ieder geval nooit over iets anders dan treinen een mening hebben,quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom krijg ik altijd dat predikaat opgeplakt? Ik ben wel meer dan louter een `treinenspotter´.
Ik heb juist wel overal een eigen mening over die ik ook op FOK! uitkristalliseer. Ook in KLB.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:12 schreef Penisbaard het volgende:
Man met het Socios-shirt dan, weet ik veel wat je verder allemaal nog bent. Ik zie je in ieder geval nooit over iets anders dan treinen een mening hebben,
Tuurlijk wel. Als je die twee dingen erbuiten laat maak je nog wel kans op het scoren van een meid, geloof me.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:12 schreef Socios het volgende:
[..]
- Niet vertellen dat ik FOK!
- Niet vertellen dat ik treinen spot
- Etc.
Wordt er niet makkelijker op zo.
Die je op FOK! uitkristalliseert met betrekking tot treinen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb juist wel overal een eigen mening over die ik ook op FOK! uitkristalliseer. Ook in KLB.
Vergeet niet terrassen, oud & nieuw en dure lunches buiten de deur.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Man met het Socios-shirt dan, weet ik veel wat je verder allemaal nog bent. Ik zie je in ieder geval nooit over iets anders dan treinen een mening hebben,
En al het andere dat enigszins populair is bij het grosquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:14 schreef Broder het volgende:
[..]
Vergeet niet terrassen, oud & nieuw en dure lunches buiten de deur.
Man met het Socios-shirt die zich kapot kan ergeren aan de manier waarop andere mensen zich op terrasjes gedragen, hoe kon ik dat vergeten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:14 schreef Broder het volgende:
[..]
Vergeet niet terrassen, oud & nieuw en dure lunches buiten de deur.
Moet kunnen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Man met het Socios-shirt die zich kapot kan ergeren aan de manier waarop andere mensen zich op terrasjes gedragen, hoe kon ik dat vergeten.
Doe je niets aan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Man met het Socios-shirt die zich kapot kan ergeren aan de manier waarop andere mensen zich op terrasjes gedragen, hoe kon ik dat vergeten.
Wat vind je normaal? Het gedrag van mensen op een terras of dat 'ie het een en ander vergeten was?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:20 schreef o.us het volgende:
Het is van deze tijd, is tegenwoordig gewoon normaal.
Stom inderdaad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het ontgaat mij helemaal wat jouw mening daarover is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat vind je normaal? Het gedrag van mensen op een terras of dat 'ie het een en ander vergeten was?
Niets aan te doen, tijden veranderen en wie de verandering niet bij kan houden valt af. De meute stopt niet voor de achterblijvers.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is van deze tijd, is tegenwoordig gewoon normaal.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:23 schreef o.us het volgende:
Dus mag ik vragen wat jouw mening hierover is?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:38 schreef Socios het volgende:
Vrijdag, eind van middag ft. begin van de avond. TS is even buiten en loopt door de binnenstad. Zitten daar hordes met mensen op terrasjes van café´s en kroegen. Allemaal met gezichten van ´check-mij-hier-stoer-zitten-en-genieten´._! Niet om aan te zien. Een ´stoer´ drankje erbij en popi-jopi met tafelgenoten praten.
![]()
Nauwelijks de mogelijkheid om rustig langs te lopen om naar de brievenbus te komen.
Klacht: drukke, luide terrasbezoekers
Achterblijvers vormen dan straks een aparte groep en heb je straks twee groepen die tegen elkaar inleven. Dat wij deze tijden nog mogen meemaken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niets aan te doen, tijden veranderen en wie de verandering niet bij kan houden valt af. De meute stopt niet voor de achterblijvers.
Huh, hoe dan? Een meid die daten beëindigt omdat je niet FOK!t?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:24 schreef Symphonic het volgende:
Soms werkt het ook andersom.
Vertel ik je nog wel eens op een meet
Het gore lef van die mensen om midden in de zomer op een terrasje te zitten, een drankje te nuttigen en met tafelgenoten te praten.quote:
Wat stoort jou eigenlijk precies? 's Zomers pak ik ook een terrasje met vrienden en lopen we lekker gezellig te doen. Gewoon ter ontstanning en omdat het kan.quote:
Precies.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:27 schreef Penisbaard het volgende:
Het gore lef van die mensen om midden in de zomer op een terrasje te zitten, een drankje te nuttigen en met tafelgenoten te praten.
Een topic openen om over dit soort misstanden te klagen is dan een goede optie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het gore lef van die mensen om midden in de zomer op een terrasje te zitten, een drankje te nuttigen en met tafelgenoten te praten.
Ja, die asocialen gaan daar gewoon zitten met het doel om anderen tot last te zijn gewoon omdat zij hun dag niet hebben en daarom kunnen ze het niet hebben dat andere mensen het wel naar hun zin hebben.quote:
Terwijl jij met je Socios-shirt bij de brievenbus moet om de laatste spoorroosters te versturen, het is bijna walgelijk te noemen.quote:
quote:
Haha, we gaan dat topic niet opnieuw doen, hoor. Open dan maar een deel 2.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:27 schreef o.us het volgende:
Wat stoort jou eigenlijk precies? 's Zomers pak ik ook een terrasje met vrienden en lopen we lekker gezellig te doen. Gewoon ter ontstanning en omdat het kan.
Het is je gelukt omg!quote:
Walgelijk is dit ja, dat dit kan in Nederland. Asociaal is het normaal van nu.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, die asocialen gaan daar gewoon zitten met het doel om anderen tot last te zijn gewoon omdat zij hun dag niet hebben en daarom ze ook niet willen dat andere mensen het wel naar hun zin hebben.
Spoorroosters versturen? Volgens mij was het gewoon een giro-envelop die ik op de bus ging doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:29 schreef Penisbaard het volgende:
Terwijl jij met je Socios-shirt bij de brievenbus moet om de laatste spoorroosters te versturen, het is bijna walgelijk te noemen.
http://mijn.ing.nlquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Spoorroosters versturen? Volgens mij was het gewoon een giro-envelop die ik op de bus ging doen.
Het voordeel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Postbank ftw. Gewoon overschrijvingskaarten invullen.
Ik heb geen kloons. Sowieso klonen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:31 schreef Klaploper het volgende:
Schenkstroop/Socios, is dat niet veel werk steeds tussen accounts switchen?
Nee iemand die me benadert omdat ze me op FOK! gezien heeft en we wonen inmiddels een jaar samenquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, hoe dan? Een meid die daten beëindigt omdat je niet FOK!t?
Ohw, zo. Well played dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:32 schreef Symphonic het volgende:
Nee iemand die me benadert omdat ze me op FOK! gezien heeft en we wonen inmiddels een jaar samen
je weet niet eens waar je het over hebtquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:31 schreef Klaploper het volgende:
Schenkstroop/Socios, is dat niet veel werk steeds tussen accounts switchen?
Heb ik bewaard!quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:32 schreef o.us het volgende:
Eerlijk gezegd mis ik het blauw van de Postbank wel maar goed. Dat het nu ING is stoort mij niet echt.
Cubewood ook alquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee iemand die me benadert omdat ze me op FOK! gezien heeft en we wonen inmiddels een jaar samen
Goed verhaal, zou het zo weer lezen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn onderzoek wijst uit dat een persoonlijkheid als die van Socios en Schenkstroop maar met één mogelijke combinatie van genetische informatie te verkrijgen is. Dit betekent dat zij dus hetzelfde DNA delen. Of het is een een-eiige tweeling óf het is een kloon. O ja, een echte kloon zoals in sci-fi films kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je weet niet eens waar je het over hebt
Moet kunnen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zou pics van haar kunnen posten als wraak. Maar dat vind ik niet kunnen.
Kan nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij ook niet andersom.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:36 schreef o.us het volgende:
Tevens heb jij mij het voordeel nog niet uitgelegd van het gebruik van een overschrijvingskaart t.o.v. internetbankieren.
En de grootste autist zegt 't..quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:36 schreef Seam het volgende:
Mijn god, de fokautisten in 1 topic bij elkaar
Geen wonder dat zo'n chick afhaakt.
Tegenwoordig kan het gewoon.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Pareltje, had ik niet willen missen. thxquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Goed verhaal, zou het zo weer lezen.
Helemaal super, 9/10quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Goed verhaal, zou het zo weer lezen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je gooit gewoon niet met andermans gegevens..
Heb je GC nou al gepaald?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:53 schreef Socios het volgende:
Wat een hypocriet wijf, zeg. Wel kunnen lachen om KLB, maar niet verder willen daten nadat ze weet wie ik ben.
Door welke anderen, wat bedoel jequote:Op woensdag 12 januari 2011 01:39 schreef o.us het volgende:
[..]![]()
Privacy is een utopie als je ziet hoe er met onze gegevens wordt omgegaan door anderen en wat er tegenaan gedaan wordt.
je zit er kilometers ver naastquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:36 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Mijn onderzoek wijst uit dat een persoonlijkheid als die van Socios en Schenkstroop maar met één mogelijke combinatie van genetische informatie te verkrijgen is. Dit betekent dat zij dus hetzelfde DNA delen. Of het is een een-eiige tweeling óf het is een kloon. O ja, een echte kloon zoals in sci-fi films kan ook natuurlijk.
De overheid o.a.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Door welke anderen, wat bedoel je
Precies, ik zou ook nooit foto of info over haar posten hier. Ik vind het al belachelijk zat dat mijn foto's een keer misbruikt zijn in het openbaar. (Daarom nu geen foto's meer in mijn FoBo, behalve één halve)quote:
Wat deze man zegt, als je tegenwoordig een ziekenhuis binnenloopt beginnen de zusters gelijk al te giechelen, ze weten al waarvoor je komt door het Elektronisch patiëntendossier.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:39 schreef o.us het volgende:
[..]![]()
Privacy is een utopie als je ziet hoe er met onze gegevens wordt omgegaan door anderen en wat er tegenaan gedaan wordt.
aardige trollende gozer danquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee gewoon een aardige gozer irl
Wat hebben ze met je foto's gedaan dan? (serieus)quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies, ik zou ook nooit foto of info over haar posten hier. Ik vind het al belachelijk zat dat mijn foto's een keer misbruikt zijn in het openbaar. (Daarom nu geen foto's meer in mijn FoBo, behalve één halve)
Helemaal bewerkt. Totaal respectloos. Was keer een topic in ONZ.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat hebben ze met je foto's gedaan dan? (serieus)
ik voldoe niet aan beide beschrijvingenquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar denkt de vrouw omschreven in de OP anders over.
Ik vind hem in deze video toch aardig agressief en boos overkomen hoor, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee gewoon een aardige gozer irl
respectloos en sneu inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Helemaal bewerkt. Totaal respectloos. Was keer een topic in ONZ.
Dat ben ik niet...quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
Ik vind hem in deze video toch aardig agressief en boos overkomen hoor, maar dat kan aan mij liggen.
2008 belde, ze wilde haar filmpje terugquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik vind hem in deze video toch aardig agressief en boos overkomen hoor, maar dat kan aan mij liggen.
Socios heeft dat filmpje op 11 mei 2009 geüpload, je weet niet waar je over praat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2008 belde, ze wilde haar filmpje terug
Man in kwestie heeft gewoon gelijk hoor. Stel mensen willen aanslag plegen, loopt ie gewoon even door het hekje en dan C4 vastplakken aan trein en dan boem, weg dorpje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gefilmd én ik heb het niet geüpload.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:49 schreef Penisbaard het volgende:
Socios heeft dat filmpje op 11 mei 2009 geüpload, je weet niet waar je over praat.
Klopt, goed om dat eens onder de aanbracht te brengen. Gelukkig niet in alle boosheid de locatie genoemd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:49 schreef Wing het volgende:
[..]
Man in kwestie heeft gewoon gelijk hoor. Stel mensen willen aanslag plegen, loopt ie gewoon even door het hekje en dan C4 vastplakken aan trein en dan boem, weg dorpje.
nee joh ik heb geen idee....quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Socios heeft dat filmpje op 11 mei 2009 geüpload, je weet niet waar je over praat.
Precies, al had dit hek gewoon dicht geweest, zou het onmogelijk zijn het terrein te betreden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:49 schreef Wing het volgende:
[..]
Man in kwestie heeft gewoon gelijk hoor. Stel mensen willen aanslag plegen, loopt ie gewoon even door het hekje en dan C4 vastplakken aan trein en dan boem, weg dorpje.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:50 schreef schommelstoel het volgende:
![]()
jezus![]()
Sta jij der ook zo bij TS?
Mooie tirade vanaf 0:24quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:50 schreef schommelstoel het volgende:
![]()
jezus![]()
Youtube zegt wat anders.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, sowieso film ik maar weinig treinen.
Socios heeft daar wel een punt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:50 schreef schommelstoel het volgende:
![]()
jezus![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar treinenfilmpjes, hoor. Maar niet van die `lompe´.
Meer van deze.
quote:This is hands down one of THE best inspirational videos ever to float around on the internet. Very constructive and thought provoking. Just more people need to see it, that's all.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar treinenfilmpjes, hoor. Maar niet van die `lompe´.
Meer van deze.
Thanks. Het is ook gewoon zonde dat de `oranje banken´ steeds zeldzamer worden. Ik was er op tijd, ver voordat de revisie in een ver stadium was, bij om het allemaal vast te leggen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:01 schreef Penisbaard het volgende:
Prachtige video. Vaak zie ik zo'n Koploper rijden en dan vraag ik mij toch af hoe zo'n trein er van binnen uitziet, fijn dat er dan toch nog mensen zijn die de moeite nemen om het gewoon te filmen en te delen met de rest van de mensheid.
ah het quoten heb je onder de knie eindelijkquote:
Si tu donne du respect, tu receirvera du respect.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:05 schreef Symphonic het volgende:
Broder serieus, flikker op met je gezuig en neem penisbaard mee
Jammer, ik dacht dat we hier zo rond het nachtelijke tijdstip wel mooie treinvideo's konden delen. Helaas is er altijd weer iemand die de kunst van bepaalde dingen niet inziet, zo gaat veel cultuur verloren, jammer. Dan gaan we wel naar PTA of een ander gedeelte van dit prachtige forum om te genieten van onze hobby zonder dat er gelijk iemand doorheen komt schreeuwen die er niets van snapt. Mijn excuses, ik dacht dat dit subforum niet alleen voor zure mensen was. Mijn fout.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:05 schreef Symphonic het volgende:
Broder serieus, flikker op met je gezuig en neem penisbaard mee
ik weet niet wie je dit wijs wil maken, maar mij niet, gaat je niet lukkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht dat we hier zo rond het nachtelijke tijdstip wel mooie treinvideo's konden delen. Helaas is er altijd weer iemand die de kunst van bepaalde dingen niet inziet, zo gaat veel cultuur verloren, jammer. Dan gaan we wel naar PTA of een ander gedeelte van dit prachtige forum om te genieten van onze hobby zonder dat er gelijk iemand doorheen komt schreeuwen die er niets van snapt. Mijn excuses, ik dacht dat dit subforum niet alleen voor zure mensen was. Mijn fout.
preciesquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Si tu donne du respect, tu receirvera du respect.
Rustig man, dat is helemaal niet zuur. De moderator heeft best gelijk. Ik zal ook stoppen om hier over treinen te praten. Het gaat weer over het genoemde in de OP. Als je wil meepraten over treinen, kun je hier terecht:quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:08 schreef Penisbaard het volgende:
Jammer, ik dacht dat we hier zo rond het nachtelijke tijdstip wel mooie treinvideo's konden delen. Helaas is er altijd weer iemand die de kunst van bepaalde dingen niet inziet, zo gaat veel cultuur verloren, jammer. Dan gaan we wel naar PTA of een ander gedeelte van dit prachtige forum om te genieten van onze hobby zonder dat er gelijk iemand doorheen komt schreeuwen die er niets van snapt. Mijn excuses, ik dacht dat dit subforum niet alleen voor zure mensen was. Mijn fout.
Wordt verworpen, ik kan al sinds mijn eerste dag hier namelijk perfect quoten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah het quoten heb je onder de knie eindelijk
Morgen gaan we verder met het onderdeel zinnig posten.
Geeft niet hoor dat ik daar nog meer tijd in moet steken dan het quoten.
Het geeft niets dat je geen vlotte leerling bent
Bedankt daarvoor!quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:12 schreef Broder het volgende:
ik gaf Socios een compliment over zijn treinenvideo
Toch jammer dat je van die ordinaire ruige taal moet gebruiken, ik had beter van je verwacht. Tot vandaag had ik je hoog zitten, Symphonic. Ik zag je als de verlosser die KLB kwam redden van de ondergang en nu opeens dit. Maar Socios heeft gelijk, ik stop al. Ik ga wel verder in het treinentopic, hier valt niet te praten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet niet wie je dit wijs wil maken, maar mij niet, gaat je niet lukken
quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:12 schreef Broder het volgende:
[..]
Wordt verworpen, ik kan al sinds mijn eerste dag hier namelijk perfect quoten.
Tevens gaat zinnig posten mij goed af, ik gaf Socios een compliment over zijn treinenvideo, ik was namelijk verbaast over het ontbreken van reacties.
Dan ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:14 schreef Symphonic het volgende:
Jullie moeten net even eerder opstaan als ik ,en dat gaat jullie niet lukken
Jij maakt van dit topic een zootjequote:Op woensdag 12 januari 2011 02:14 schreef Symphonic het volgende:
Jullie moeten net even eerder opstaan als ik ,en dat gaat jullie niet lukken
Sprookjes bestaan niet, mijn respect en liefde voor treinen wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik geloof niet in sprookjes zei ze, en ze startte haar bezem
Valt wel mee toch? Volgens mij wordt het aardig in goede banen geleid.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:17 schreef Lysdexie het volgende:
Jij maakt van dit topic een zootje[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Linkje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Helemaal bewerkt. Totaal respectloos. Was keer een topic in ONZ.
Ik durf rustig te zeggen dat 90% van de FOK!vrouwen een geestelijke stoornis heeft en lelijk is, dus ik geef je volledig gelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:06 schreef Myraela het volgende:
Ik durf rustig te zeggen dat 1051252% van alle Fok!mensen dood zijn :$ :$:$:$ :$:$: $: $:$::$ en dus geef ik mijzelf volledig gelijk :$::$:$$quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik durf rustig te zeggen dat 90% van de FOK!vrouwen een geestelijke stoornis heeft en lelijk is, dus ik geef je volledig gelijk!
De volgende keer dat je zo bijdehand doet kan je tandjes rapen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:27 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ik durf rustig te zeggen dat 1051252% van alle Fok!mensen dood zijn :$ :$:$:$ :$:$: $: $:$::$ en dus geef ik mijzelf volledig gelijk :$::$:$$
GC? General Chat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:41 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Socios jij zou toch gaan daten met GC? Probeerde je nou stiekem van 2 walletjes te eten? Begrijpelijk dat ze je dan niet moet hebben. Volgens mij heeft het niks met je liefde voor treinen te maken hoor.
ONZ staat boven KLBquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:53 schreef Socios het volgende:
Leuke meid leren kennen buiten FOK! om. Dat opzich al een prestatie. Tijdens een gesprek vertelde ik dat ik FOK! Eerst reageerde ze enthousiast en kwam zelfs met de mededeling dat ze FOK! ook weleens bezoekt. Ze lurkt, heeft geen account maar leest graag in KLB (KLB 1.0 vond ze leuker). Ik dacht nog GOEDE MATCH dit. Ik zei dan ken je mijn `username´ waarschijnlijk ook wel. Toen ik die vertelde `kende´ zij mij inderdaad. HAD IK BETER NIET KUNNEN DOEN. Na dat gesprek nooit meer wat van haar gehoord.
Wat een hypocriet wijf, zeg. Wel kunnen lachen om KLB, maar niet verder willen daten nadat ze weet wie ik ben.
wie die fuck gaat er nou vertellen op een date dat je druk met een forum bezig bent.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik durf rustig te zeggen dat 90% van de FOK!vrouwen een geestelijke stoornis heeft en lelijk is, dus ik geef je volledig gelijk!
Zou dat het zijn? Dat ze gewoon gezien had dat ik via FOK! al veel vrouwen `regel´?quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:41 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Socios jij zou toch gaan daten met GC? Probeerde je nou stiekem van 2 walletjes te eten? Begrijpelijk dat ze je dan niet moet hebben. Volgens mij heeft het niks met je liefde voor treinen te maken hoor.
Moet kunnen toch? Die standaard verhalen over studie, werk etc. gaan nergens over.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:49 schreef wise het volgende:
wie die fuck gaat er nou vertellen op een date dat je druk met een forum bezig bent.
Standaard praatjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Moet kunnen toch? Die standaard verhalen over studie, werk etc. gaan nergens over.
Misschien hebben sommige posts er wel wat mee te maken. Ik las bijvoorbeeld dat topic over "genieten van vrouwen" en hoewel ik vind dat velen onzin verkondigen vind ik sommige dingen die jij doet echt ver gaan. Genieten van een mooie kont op de trap of bij het mooiste kassameisje staan is 1 ding, maar stiekem aan haar haar ruiken gaat een beetje ver. Die socios special vond ik trouwens wel geweldig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Dat ze gewoon gezien had dat ik via FOK! al veel vrouwen `regel´?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De volgende keer dat je zo bijdehand doet kan je tandjes rapen.
Nou ja, omdat ik sowieso weinig heb om over te praten. Ik wil ook niet over treinen beginnen, snapte?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:23 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Hoe kom je er trouwens op om te gaan praten over het feit dat je op FOK! zit?
Waarom niet? Schaam je je voor je hobby?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou ja, omdat ik sowieso weinig heb om over te praten. Ik wil ook niet over treinen beginnen, snapte?
Hoezo? Het is echt niet zo dat ik uitgebreik mijn `neus ophaal´ ofzo. Veel vrouwen hebben gewoon een `sterk luchtje´ op, het is gewoon lekker om dat te ruiken. Daar hoeft men echt niet veel moeite voor te doen. Gewoon langs of achter haar lopen op een gewone manier en die geur bereikt de neus al.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:23 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
maar stiekem aan haar haar ruiken gaat een beetje ver.
Soms wel, ja. Weinig mensen die er echt enthousiast op reageren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef Splutje het volgende:
Waarom niet? Schaam je je voor je hobby?
Je weet hoe ik over je humor denk (of het ontbreken daarvan) en mijn associatie is nu uiteraard dat zij dit ook in haar overweging meenam. Dan klopt Mijn Wereld weer, snap je.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Soms wel, ja. Weinig mensen die er echt enthousiast op reageren.
quote:
Bij mij is het net andersom.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:53 schreef Socios het volgende:
Ik geef haar daar ongelijk in, ja. Ik zou een vrouw niet afwijzen op een hobby of een forumbezoek.quote:
Hoe doe jij dat dan? Vertel jij een vrouw dat je veel FOK!t?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef tong80 het volgende:
Bij mij is het net andersom.
Zeggen steeds had ik maar eerder op je post 'neuken ?' gereageerd.
Ik denk dat treinenspotten het beter doet dan op FOK! zitten eigenlijk. Over treinen kan je in ieder geval met passie praten, wat valt er zoal te zeggen over FOK!?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou ja, omdat ik sowieso weinig heb om over te praten. Ik wil ook niet over treinen beginnen, snapte?
Ik weet niet, ik vind het gewoon een beetje vreemd overkomen, maar ja eigenlijk is het niet heel anders dan naar een mooie vrouw kijken. Beide prikkelen je zintuigen. Achter een mooi meisje blijven fietsen vond ik trouwens echt de ergste van allemaal. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Blijf je achter haar fietsen zolang ze dezelfde kant op moet als jij of fiets je ook om om naar haar te kunnen blijven staren?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo? Het is echt niet zo dat ik uitgebreik mijn `neus ophaal´ ofzo. Veel vrouwen hebben gewoon een `sterk luchtje´ op, het is gewoon lekker om dat te ruiken. Daar hoeft men echt niet veel moeite voor te doen. Gewoon langs of achter haar lopen op een gewone manier en die geur bereikt de neus al.
Uit de OP maak ik op dat het haar niet specifiek gaat om het feit dat je op FOK! zit, maar vooral om wat je op FOK! post. Over die hobby geef ik je gelijk. Ik vind het een beetje kortzichtig om daar op af te knappen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik geef haar daar ongelijk in, ja. Ik zou een vrouw niet afwijzen op een hobby of een forumbezoek.
Nee dat stier Herman naar mij is vernoemd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan? Vertel jij een vrouw dat je veel FOK!t?
Er is vroeger wel eens een geitje So_Surreal_Baby genoemdquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee dat stier Herman naar mij is vernoemd.
Gewoon genieten van het uitzicht. Als ze `echt de moeite waard is´ hooguit een blokje omfietsen, maar niet helemaal achtervolgen ofzo als ze richting de andere kant van de stad gaat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:50 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Achter een mooi meisje blijven fietsen vond ik trouwens echt de ergste van allemaal. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Blijf je achter haar fietsen zolang ze dezelfde kant op moet als jij of fiets je ook om om naar haar te kunnen blijven staren?
Zo ging het ook niet. Ik vertelde gewoon dat ik op FOK! zat. Het begon juist goed omdat zij hier dus ook komt! Weliswaar als lurkster, maar toch... Later kwam mijn username pas ter sprake.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:53 schreef Desunoto het volgende:
"En ik zit op FOK! en ik ben daar Socios!"
Precies. Binnenkort kom ik met deel 2 met nog een aantal nieuwe tips.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef Penisbaard het volgende:
Tips om extra van vrouwen te genieten.
Moet kunnen allemaal.
Ik kan niet wachten op meer tips om extra van vrouwen te genieten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies. Binnenkort kom ik met deel 2 met nog een aantal tips.
Misschien moet je proberen wat minder vaak te genieten van het uitzicht en wat vaker gewoon een praatje te gaan maken. In het begin zal je misschien wat dingen zeggen waarvan je denkt "waarom zei ik dat nou weer?" maar al doende leer je.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Gewoon genieten van het uitzicht. Als ze `echt de moeite waard is´ hooguit een blokje omfietsen, maar niet helemaal achtervolgen ofzo als ze richting de andere kant van de stad gaat.
Dat begrijp ik dus ook niet. Het is niet per se vreemd omdat het om FOK! gaat, maar waarom zou je inderdaad je internetgedrag gaan bespreken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Sowieso raar dat je op een date verteld wat voor websites je bezoekt, en al helemaal onder welke username.
Nee, treinen en seks staan geheel los van elkaar. Totaal geen behoefte aan dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:00 schreef Multivitamine het volgende:
Kus anders even een voorbijrijdende intercity. Intens dat het zal zijn.
Dat had ik achteraf beter niet kunnen doen, nee. Zoals ook in de OP vermeld. Maar ja, ik `ging er helemaal in op´ toen bleek dat zij FOK! waardeerde.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:02 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Het is niet per se vreemd omdat het om FOK! gaat, maar waarom zou je inderdaad je internetgedrag gaan bespreken?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, treinen en seks staan geheel los van elkaar. Totaal geen behoefte aan dus.
Leermomentje dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat had ik achteraf beter niet kunnen doen, nee. Zoals ook in de OP vermeld. Maar ja, ik `ging er helemaal in op´ toen bleek dat zij FOK! waardeerde.
Wie begon over het onderwerp FOK! dan zij of jij?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat had ik achteraf beter niet kunnen doen, nee. Zoals ook in de OP vermeld. Maar ja, ik `ging er helemaal in op´ toen bleek dat zij FOK! waardeerde.
Inderdaad. Er nog meer op hameren tijdens dates:quote:
Ik, dat wel. Toen `vrije tijd´ ter sprake kwam. Ook altijd zo'n kutonderwerp.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:11 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Wie begon over het onderwerp FOK! dan zij of jij?
ach, dan heb je tenminste 1 iemand die je kan en e.v.t. wil stalken...quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:53 schreef Socios het volgende:
Leuke meid leren kennen buiten FOK! om. Dat opzich al een prestatie. Tijdens een gesprek vertelde ik dat ik FOK! Eerst reageerde ze enthousiast en kwam zelfs met de mededeling dat ze FOK! ook weleens bezoekt. Ze lurkt, heeft geen account maar leest graag in KLB (KLB 1.0 vond ze leuker). Ik dacht nog GOEDE MATCH dit. Ik zei dan ken je mijn `username´ waarschijnlijk ook wel. Toen ik die vertelde `kende´ zij mij inderdaad. HAD IK BETER NIET KUNNEN DOEN. Na dat gesprek nooit meer wat van haar gehoord.
Ik stalk sowieso geen vrouwen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef mschol het volgende:
ach, dan heb je tenminste 1 iemand die je kan en e.v.t. wil stalken...
"gelukkig hebben we tegenwoordig een werkende search... ik check ff het volgende standje"quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Goeie, ja. Dan kun je zelfs ongegeneerd FOK!ken vlaknatijdens het neuken.
Doe je nou echt niks anders in je vrije tijd dan FOK!en en treinspotten dan? Als je niet zo'n feestbeest bent is het misschien een idee om af en toe gewoon de fiets te pakken en wat rond te fietsen in je stad om zo nieuwe plekjes te ontdekken. Je hebt ook vast wel wat natuur in de buurt toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik, dat wel. Toen `vrije tijd´ ter sprake kwam. Ook altijd zo'n kutonderwerp.Men dient tegenwoordig iedere dag de meest spectaculaire dingen te doen. "Wie een avondje op de bank zit is een loser"
Kortom je hebt gewoon niks boeiends te vertellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad. Er nog meer op hameren tijdens dates:
- Niet over treinen praten
- Niet over FOK! praten
- Liever ook niet over andere internetgerelateerde dingen praten
- Niet beginnen over Hyves, Twitter en Facebook. Ook hopen dat zij niet zo'n `huppelkutje´ is die die sites bezoekt, want ik moet netwerksite's de grond in boren als iemand daarover begint.
- Niet zeggen wat ik doe in mijn `vrije tijd´.
Wel doen:
- Stoere verhalen vertellen over (wereld)reizen (schijnt het altijd goed te doen)
- Laten blijken dat ik ambitie heb.
- Net doen alsof ik ieder weekend met vrienden in de kroeg zit._!
Hoe je het ook invult, als je maar zegt wat je denkt dat zij wil horen (vereist enig inschattingsvermogen, sorry daarvoor) zodat je later lekker hard door de mand kan vallen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:14 schreef Socios het volgende:
Inderdaad. Er nog meer op hameren tijdens dates:
- Niet over treinen praten
- Niet over FOK! praten
- Liever ook niet over andere internetgerelateerde dingen praten
- Niet beginnen over Hyves, Twitter en Facebook. Ook hopen dat zij niet zo'n `huppelkutje´ is die die sites bezoekt, want ik moet netwerksite's de grond in boren als iemand daarover begint.
- Niet zeggen wat ik doe in mijn `vrije tijd´.
Wel doen:
- Stoere verhalen vertellen over (wereld)reizen (schijnt het altijd goed te doen)
- Laten blijken dat ik ambitie heb.
- Net doen alsof ik ieder weekend met vrienden in de kroeg zit._!
Barweinig, ja.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Doe je nou echt niks anders in je vrije tijd dan FOK!en en treinspotten dan?
Bedankt voor de tips. Ik kan inderdaad genieten van `kleine dingen´. Ik heb er ook totaal geen behoefte aan om `stoere dingen´ te gaan ondernemen louter om mee te gaan in het strijdperk der statuswedijver.quote:Als je niet zo'n feestbeest bent is het misschien een idee om af en toe gewoon de fiets te pakken en wat rond te fietsen in je stad om zo nieuwe plekjes te ontdekken. Je hebt ook vast wel wat natuur in de buurt toch?
Je kan ook af en toe gewoon naar buiten gaan, ergens wat drinken, een terrasje pakken (ja ik weet wat je van terrasjes vindt, maar het heeft echt wat hoor) en gewoon een praatje maken met mensen die je tegenkomt. Je hoeft niet per se de standaard dingen te doen, om niet alleen op de bank te zitten hoor. Je kan best genieten van de kleine dingetjes en ik denk dat jij als treinenspotter daar vooral veel plezier van kan hebben.
Je was toch ontmaagd door een prostituee?quote:
Komt puur omdat veel vrouwen zo kortzichtig zijn dat ze alleen `boeiende´ dingen willen horen. Men hoeft niet aan te komen met een verhaal hoe `chill´ men wel niet een avondje thuis doorgebracht heeft.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe je het ook invult, als je maar zegt wat je denkt dat zij wil horen (vereist enig inschattingsvermogen, sorry daarvoor) zodat je later lekker hard door de mand kan vallen.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Je was toch ontmaagd door een prostituee?
Als jij daar uren over kan lullen, prima.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Komt puur omdat veel vrouwen zo kortzichtig zijn dat ze alleen `boeiende´ dingen willen horen. Men hoeft niet aan te komen met een verhaal hoe `chill´ men wel niet een avondje thuis doorgebracht heeft.
Dacht dat je dat een keer van plan was, was een van de eerste dingen die ik heb gelezen op FOK!.. Maar niet dus? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan, want blijkbaar kán je het wel.. Heb je toen ook over FOK! gepraat?quote:
Ja, maar dan ontkom ik dus niet aan FOK! eigenlijk. Of ik moet vertellen dat ik de hele avond tv kijk of een boek lees (wat ook weleens gebeurt).quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Als jij daar uren over kan lullen, prima.
Treinen en seks staan geheel los van elkaar. Iedere keer zeg ik dat weer als men met een seksueel getinte uitspraak komt i.c.m. treinen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Trouwens, hoe vaak ga je nog zeggen dat seks en vrouwen GEHEEL los van elkaar staan?
Dan kan je je waarschijnlijk het beste richten op nerderige en flowerpower dames. Die zullen deze mentaliteit alleen maar kunnen waarderen. Alleen dan moet je vervolgens wel iets leuks met ze gaan doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Barweinig, ja.
[..]
Bedankt voor de tips. Ik kan inderdaad genieten van `kleine dingen´. Ik heb er ook totaal geen behoefte aan om `stoere dingen´ te gaan ondernemen louter om mee te gaan in het strijdperk der statuswedijver.
Wil je alstjeblieft nooit meer seksistisch en seksueel getint door elkaar halen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Treinen en seks staan geheel los van elkaar. Iedere keer zeg ik dat weer als men met een seksistische uitspraak komt i.c.m. treinen.
Vrouwen en seks zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Wat zijn dat voor dames en waar vind ik die? En wat vinden ze zoal leuk om te doen dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Dan kan je je waarschijnlijk het beste richten op nerderige en flowerpower dames. Die zullen deze mentaliteit alleen maar kunnen waarderen. Alleen dan moet je vervolgens wel iets leuks met ze gaan doen.
t Zijn barre tijden waar we in leven, dat valt niet te ontkennen. Ik snap heel goed dat je daar een beetje verknipt door raakt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef Socios het volgende:
Komt puur omdat veel vrouwen zo kortzichtig zijn dat ze alleen `boeiende´ dingen willen horen. Men hoeft niet aan te komen met een verhaal hoe `chill´ men wel niet een avondje thuis doorgebracht heeft.
Hoezo barre tijden? Zijn er `tijden´ dat vrouwen daar niet moeilijk over doen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:54 schreef Garisson72 het volgende:
t Zijn barre tijden waar we in leven, dat valt niet te ontkennen. Ik snap heel goed dat je daar een beetje verknipt door raakt.
Dat zijn de tijden van weleer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef Socios het volgende:
Hoezo barre tijden? Zijn er `tijden´ dat vrouwen daar niet moeilijk over doen?
Over het algemeen moet je dat toch wel in kunnen schatten aan de hand van hoe ze erbij lopen? Daarom zei ik ook dat je gewoon een praatje moet maken met mensen op straat. Je kan vast wel inschatten wie op zoek zijn naar een badboy en wie niet. Als je echt specifiek naar dit soort meisjes wil zoeken moet je misschien naar festivals of fantasy fairs gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor dames en waar vind ik die? En wat vinden ze zoal leuk om te doen dan?
Terrasjes pakken, dus dan houdt het op voor jequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor dames en waar vind ik die? En wat vinden ze zoal leuk om te doen dan?
Dat was Schenkstroop.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Je was toch ontmaagd door een prostituee?
Oei, festivalsquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Als je echt specifiek naar dit soort meisjes wil zoeken moet je misschien naar festivals of fantasy fairs gaan.
DanceValley is theplace2b.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Oei, festivalsIk heb een hekel aan Lowlands en alle aanverwanten. Mensen die nu al `hip´ doen met een verkregen ticket en nergens anders meer over kunnen praten.
"Lowlands, daar moet je naartoe" Schei toch uit. Dat wordt dus niks.
Fantasy Fairs, nooit van gehoord. Klinkt interessant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |