aardige trollende gozer danquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee gewoon een aardige gozer irl
Wat hebben ze met je foto's gedaan dan? (serieus)quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies, ik zou ook nooit foto of info over haar posten hier. Ik vind het al belachelijk zat dat mijn foto's een keer misbruikt zijn in het openbaar. (Daarom nu geen foto's meer in mijn FoBo, behalve één halve)
Helemaal bewerkt. Totaal respectloos. Was keer een topic in ONZ.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat hebben ze met je foto's gedaan dan? (serieus)
ik voldoe niet aan beide beschrijvingenquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar denkt de vrouw omschreven in de OP anders over.
Ik vind hem in deze video toch aardig agressief en boos overkomen hoor, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee gewoon een aardige gozer irl
respectloos en sneu inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Helemaal bewerkt. Totaal respectloos. Was keer een topic in ONZ.
Dat ben ik niet...quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
Ik vind hem in deze video toch aardig agressief en boos overkomen hoor, maar dat kan aan mij liggen.
2008 belde, ze wilde haar filmpje terugquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik vind hem in deze video toch aardig agressief en boos overkomen hoor, maar dat kan aan mij liggen.
Socios heeft dat filmpje op 11 mei 2009 geüpload, je weet niet waar je over praat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2008 belde, ze wilde haar filmpje terug
Man in kwestie heeft gewoon gelijk hoor. Stel mensen willen aanslag plegen, loopt ie gewoon even door het hekje en dan C4 vastplakken aan trein en dan boem, weg dorpje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gefilmd én ik heb het niet geüpload.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:49 schreef Penisbaard het volgende:
Socios heeft dat filmpje op 11 mei 2009 geüpload, je weet niet waar je over praat.
Klopt, goed om dat eens onder de aanbracht te brengen. Gelukkig niet in alle boosheid de locatie genoemd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:49 schreef Wing het volgende:
[..]
Man in kwestie heeft gewoon gelijk hoor. Stel mensen willen aanslag plegen, loopt ie gewoon even door het hekje en dan C4 vastplakken aan trein en dan boem, weg dorpje.
nee joh ik heb geen idee....quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Socios heeft dat filmpje op 11 mei 2009 geüpload, je weet niet waar je over praat.
Precies, al had dit hek gewoon dicht geweest, zou het onmogelijk zijn het terrein te betreden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:49 schreef Wing het volgende:
[..]
Man in kwestie heeft gewoon gelijk hoor. Stel mensen willen aanslag plegen, loopt ie gewoon even door het hekje en dan C4 vastplakken aan trein en dan boem, weg dorpje.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:50 schreef schommelstoel het volgende:
![]()
jezus![]()
Sta jij der ook zo bij TS?
Mooie tirade vanaf 0:24quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:50 schreef schommelstoel het volgende:
![]()
jezus![]()
Youtube zegt wat anders.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, sowieso film ik maar weinig treinen.
Socios heeft daar wel een punt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:50 schreef schommelstoel het volgende:
![]()
jezus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |