Jij ook niet andersom.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:36 schreef o.us het volgende:
Tevens heb jij mij het voordeel nog niet uitgelegd van het gebruik van een overschrijvingskaart t.o.v. internetbankieren.
En de grootste autist zegt 't..quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:36 schreef Seam het volgende:
Mijn god, de fokautisten in 1 topic bij elkaar
Geen wonder dat zo'n chick afhaakt.
Tegenwoordig kan het gewoon.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zou pics van haar kunnen posten als wraak. Maar dat vind ik niet kunnen.
Pareltje, had ik niet willen missen. thxquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Goed verhaal, zou het zo weer lezen.
Helemaal super, 9/10quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Goed verhaal, zou het zo weer lezen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je gooit gewoon niet met andermans gegevens..
Heb je GC nou al gepaald?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:53 schreef Socios het volgende:
Wat een hypocriet wijf, zeg. Wel kunnen lachen om KLB, maar niet verder willen daten nadat ze weet wie ik ben.
Door welke anderen, wat bedoel jequote:Op woensdag 12 januari 2011 01:39 schreef o.us het volgende:
[..]![]()
Privacy is een utopie als je ziet hoe er met onze gegevens wordt omgegaan door anderen en wat er tegenaan gedaan wordt.
je zit er kilometers ver naastquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:36 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Mijn onderzoek wijst uit dat een persoonlijkheid als die van Socios en Schenkstroop maar met één mogelijke combinatie van genetische informatie te verkrijgen is. Dit betekent dat zij dus hetzelfde DNA delen. Of het is een een-eiige tweeling óf het is een kloon. O ja, een echte kloon zoals in sci-fi films kan ook natuurlijk.
De overheid o.a.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Door welke anderen, wat bedoel je
Precies, ik zou ook nooit foto of info over haar posten hier. Ik vind het al belachelijk zat dat mijn foto's een keer misbruikt zijn in het openbaar. (Daarom nu geen foto's meer in mijn FoBo, behalve één halve)quote:
Wat deze man zegt, als je tegenwoordig een ziekenhuis binnenloopt beginnen de zusters gelijk al te giechelen, ze weten al waarvoor je komt door het Elektronisch patiëntendossier.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:39 schreef o.us het volgende:
[..]![]()
Privacy is een utopie als je ziet hoe er met onze gegevens wordt omgegaan door anderen en wat er tegenaan gedaan wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |