Het ontgaat mij helemaal wat jouw mening daarover is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat vind je normaal? Het gedrag van mensen op een terras of dat 'ie het een en ander vergeten was?
Niets aan te doen, tijden veranderen en wie de verandering niet bij kan houden valt af. De meute stopt niet voor de achterblijvers.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is van deze tijd, is tegenwoordig gewoon normaal.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:23 schreef o.us het volgende:
Dus mag ik vragen wat jouw mening hierover is?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:38 schreef Socios het volgende:
Vrijdag, eind van middag ft. begin van de avond. TS is even buiten en loopt door de binnenstad. Zitten daar hordes met mensen op terrasjes van café´s en kroegen. Allemaal met gezichten van ´check-mij-hier-stoer-zitten-en-genieten´._! Niet om aan te zien. Een ´stoer´ drankje erbij en popi-jopi met tafelgenoten praten.
![]()
Nauwelijks de mogelijkheid om rustig langs te lopen om naar de brievenbus te komen.
Klacht: drukke, luide terrasbezoekers
Achterblijvers vormen dan straks een aparte groep en heb je straks twee groepen die tegen elkaar inleven. Dat wij deze tijden nog mogen meemaken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niets aan te doen, tijden veranderen en wie de verandering niet bij kan houden valt af. De meute stopt niet voor de achterblijvers.
Huh, hoe dan? Een meid die daten beëindigt omdat je niet FOK!t?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:24 schreef Symphonic het volgende:
Soms werkt het ook andersom.
Vertel ik je nog wel eens op een meet
Het gore lef van die mensen om midden in de zomer op een terrasje te zitten, een drankje te nuttigen en met tafelgenoten te praten.quote:
Wat stoort jou eigenlijk precies? 's Zomers pak ik ook een terrasje met vrienden en lopen we lekker gezellig te doen. Gewoon ter ontstanning en omdat het kan.quote:
Precies.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:27 schreef Penisbaard het volgende:
Het gore lef van die mensen om midden in de zomer op een terrasje te zitten, een drankje te nuttigen en met tafelgenoten te praten.
Een topic openen om over dit soort misstanden te klagen is dan een goede optie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het gore lef van die mensen om midden in de zomer op een terrasje te zitten, een drankje te nuttigen en met tafelgenoten te praten.
Ja, die asocialen gaan daar gewoon zitten met het doel om anderen tot last te zijn gewoon omdat zij hun dag niet hebben en daarom kunnen ze het niet hebben dat andere mensen het wel naar hun zin hebben.quote:
Terwijl jij met je Socios-shirt bij de brievenbus moet om de laatste spoorroosters te versturen, het is bijna walgelijk te noemen.quote:
quote:
Haha, we gaan dat topic niet opnieuw doen, hoor. Open dan maar een deel 2.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:27 schreef o.us het volgende:
Wat stoort jou eigenlijk precies? 's Zomers pak ik ook een terrasje met vrienden en lopen we lekker gezellig te doen. Gewoon ter ontstanning en omdat het kan.
Het is je gelukt omg!quote:
Walgelijk is dit ja, dat dit kan in Nederland. Asociaal is het normaal van nu.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, die asocialen gaan daar gewoon zitten met het doel om anderen tot last te zijn gewoon omdat zij hun dag niet hebben en daarom ze ook niet willen dat andere mensen het wel naar hun zin hebben.
Spoorroosters versturen? Volgens mij was het gewoon een giro-envelop die ik op de bus ging doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:29 schreef Penisbaard het volgende:
Terwijl jij met je Socios-shirt bij de brievenbus moet om de laatste spoorroosters te versturen, het is bijna walgelijk te noemen.
http://mijn.ing.nlquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Spoorroosters versturen? Volgens mij was het gewoon een giro-envelop die ik op de bus ging doen.
Het voordeel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Postbank ftw. Gewoon overschrijvingskaarten invullen.
Ik heb geen kloons. Sowieso klonen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:31 schreef Klaploper het volgende:
Schenkstroop/Socios, is dat niet veel werk steeds tussen accounts switchen?
Nee iemand die me benadert omdat ze me op FOK! gezien heeft en we wonen inmiddels een jaar samenquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, hoe dan? Een meid die daten beëindigt omdat je niet FOK!t?
Ohw, zo. Well played dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:32 schreef Symphonic het volgende:
Nee iemand die me benadert omdat ze me op FOK! gezien heeft en we wonen inmiddels een jaar samen
je weet niet eens waar je het over hebtquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:31 schreef Klaploper het volgende:
Schenkstroop/Socios, is dat niet veel werk steeds tussen accounts switchen?
Heb ik bewaard!quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:32 schreef o.us het volgende:
Eerlijk gezegd mis ik het blauw van de Postbank wel maar goed. Dat het nu ING is stoort mij niet echt.
Cubewood ook alquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee iemand die me benadert omdat ze me op FOK! gezien heeft en we wonen inmiddels een jaar samen
Goed verhaal, zou het zo weer lezen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn onderzoek wijst uit dat een persoonlijkheid als die van Socios en Schenkstroop maar met één mogelijke combinatie van genetische informatie te verkrijgen is. Dit betekent dat zij dus hetzelfde DNA delen. Of het is een een-eiige tweeling óf het is een kloon. O ja, een echte kloon zoals in sci-fi films kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je weet niet eens waar je het over hebt
Moet kunnen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zou pics van haar kunnen posten als wraak. Maar dat vind ik niet kunnen.
Kan nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij ook niet andersom.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:36 schreef o.us het volgende:
Tevens heb jij mij het voordeel nog niet uitgelegd van het gebruik van een overschrijvingskaart t.o.v. internetbankieren.
En de grootste autist zegt 't..quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:36 schreef Seam het volgende:
Mijn god, de fokautisten in 1 topic bij elkaar
Geen wonder dat zo'n chick afhaakt.
Tegenwoordig kan het gewoon.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Pareltje, had ik niet willen missen. thxquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Goed verhaal, zou het zo weer lezen.
Helemaal super, 9/10quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Goed verhaal, zou het zo weer lezen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je gooit gewoon niet met andermans gegevens..
Heb je GC nou al gepaald?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:53 schreef Socios het volgende:
Wat een hypocriet wijf, zeg. Wel kunnen lachen om KLB, maar niet verder willen daten nadat ze weet wie ik ben.
Door welke anderen, wat bedoel jequote:Op woensdag 12 januari 2011 01:39 schreef o.us het volgende:
[..]![]()
Privacy is een utopie als je ziet hoe er met onze gegevens wordt omgegaan door anderen en wat er tegenaan gedaan wordt.
je zit er kilometers ver naastquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:36 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Mijn onderzoek wijst uit dat een persoonlijkheid als die van Socios en Schenkstroop maar met één mogelijke combinatie van genetische informatie te verkrijgen is. Dit betekent dat zij dus hetzelfde DNA delen. Of het is een een-eiige tweeling óf het is een kloon. O ja, een echte kloon zoals in sci-fi films kan ook natuurlijk.
De overheid o.a.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Door welke anderen, wat bedoel je
Precies, ik zou ook nooit foto of info over haar posten hier. Ik vind het al belachelijk zat dat mijn foto's een keer misbruikt zijn in het openbaar. (Daarom nu geen foto's meer in mijn FoBo, behalve één halve)quote:
Wat deze man zegt, als je tegenwoordig een ziekenhuis binnenloopt beginnen de zusters gelijk al te giechelen, ze weten al waarvoor je komt door het Elektronisch patiëntendossier.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:39 schreef o.us het volgende:
[..]![]()
Privacy is een utopie als je ziet hoe er met onze gegevens wordt omgegaan door anderen en wat er tegenaan gedaan wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |