aardige trollende gozer danquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee gewoon een aardige gozer irl
Wat hebben ze met je foto's gedaan dan? (serieus)quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies, ik zou ook nooit foto of info over haar posten hier. Ik vind het al belachelijk zat dat mijn foto's een keer misbruikt zijn in het openbaar. (Daarom nu geen foto's meer in mijn FoBo, behalve één halve)
Helemaal bewerkt. Totaal respectloos. Was keer een topic in ONZ.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat hebben ze met je foto's gedaan dan? (serieus)
ik voldoe niet aan beide beschrijvingenquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar denkt de vrouw omschreven in de OP anders over.
Ik vind hem in deze video toch aardig agressief en boos overkomen hoor, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee gewoon een aardige gozer irl
respectloos en sneu inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Helemaal bewerkt. Totaal respectloos. Was keer een topic in ONZ.
Dat ben ik niet...quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
Ik vind hem in deze video toch aardig agressief en boos overkomen hoor, maar dat kan aan mij liggen.
2008 belde, ze wilde haar filmpje terugquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik vind hem in deze video toch aardig agressief en boos overkomen hoor, maar dat kan aan mij liggen.
Socios heeft dat filmpje op 11 mei 2009 geüpload, je weet niet waar je over praat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2008 belde, ze wilde haar filmpje terug
Man in kwestie heeft gewoon gelijk hoor. Stel mensen willen aanslag plegen, loopt ie gewoon even door het hekje en dan C4 vastplakken aan trein en dan boem, weg dorpje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gefilmd én ik heb het niet geüpload.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:49 schreef Penisbaard het volgende:
Socios heeft dat filmpje op 11 mei 2009 geüpload, je weet niet waar je over praat.
Klopt, goed om dat eens onder de aanbracht te brengen. Gelukkig niet in alle boosheid de locatie genoemd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:49 schreef Wing het volgende:
[..]
Man in kwestie heeft gewoon gelijk hoor. Stel mensen willen aanslag plegen, loopt ie gewoon even door het hekje en dan C4 vastplakken aan trein en dan boem, weg dorpje.
nee joh ik heb geen idee....quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Socios heeft dat filmpje op 11 mei 2009 geüpload, je weet niet waar je over praat.
Precies, al had dit hek gewoon dicht geweest, zou het onmogelijk zijn het terrein te betreden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:49 schreef Wing het volgende:
[..]
Man in kwestie heeft gewoon gelijk hoor. Stel mensen willen aanslag plegen, loopt ie gewoon even door het hekje en dan C4 vastplakken aan trein en dan boem, weg dorpje.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:50 schreef schommelstoel het volgende:
![]()
jezus![]()
Sta jij der ook zo bij TS?
Mooie tirade vanaf 0:24quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:50 schreef schommelstoel het volgende:
![]()
jezus![]()
Youtube zegt wat anders.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, sowieso film ik maar weinig treinen.
Socios heeft daar wel een punt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:50 schreef schommelstoel het volgende:
![]()
jezus![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar treinenfilmpjes, hoor. Maar niet van die `lompe´.
Meer van deze.
quote:This is hands down one of THE best inspirational videos ever to float around on the internet. Very constructive and thought provoking. Just more people need to see it, that's all.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar treinenfilmpjes, hoor. Maar niet van die `lompe´.
Meer van deze.
Thanks. Het is ook gewoon zonde dat de `oranje banken´ steeds zeldzamer worden. Ik was er op tijd, ver voordat de revisie in een ver stadium was, bij om het allemaal vast te leggen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:01 schreef Penisbaard het volgende:
Prachtige video. Vaak zie ik zo'n Koploper rijden en dan vraag ik mij toch af hoe zo'n trein er van binnen uitziet, fijn dat er dan toch nog mensen zijn die de moeite nemen om het gewoon te filmen en te delen met de rest van de mensheid.
ah het quoten heb je onder de knie eindelijkquote:
Si tu donne du respect, tu receirvera du respect.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:05 schreef Symphonic het volgende:
Broder serieus, flikker op met je gezuig en neem penisbaard mee
Jammer, ik dacht dat we hier zo rond het nachtelijke tijdstip wel mooie treinvideo's konden delen. Helaas is er altijd weer iemand die de kunst van bepaalde dingen niet inziet, zo gaat veel cultuur verloren, jammer. Dan gaan we wel naar PTA of een ander gedeelte van dit prachtige forum om te genieten van onze hobby zonder dat er gelijk iemand doorheen komt schreeuwen die er niets van snapt. Mijn excuses, ik dacht dat dit subforum niet alleen voor zure mensen was. Mijn fout.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:05 schreef Symphonic het volgende:
Broder serieus, flikker op met je gezuig en neem penisbaard mee
ik weet niet wie je dit wijs wil maken, maar mij niet, gaat je niet lukkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht dat we hier zo rond het nachtelijke tijdstip wel mooie treinvideo's konden delen. Helaas is er altijd weer iemand die de kunst van bepaalde dingen niet inziet, zo gaat veel cultuur verloren, jammer. Dan gaan we wel naar PTA of een ander gedeelte van dit prachtige forum om te genieten van onze hobby zonder dat er gelijk iemand doorheen komt schreeuwen die er niets van snapt. Mijn excuses, ik dacht dat dit subforum niet alleen voor zure mensen was. Mijn fout.
preciesquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Si tu donne du respect, tu receirvera du respect.
Rustig man, dat is helemaal niet zuur. De moderator heeft best gelijk. Ik zal ook stoppen om hier over treinen te praten. Het gaat weer over het genoemde in de OP. Als je wil meepraten over treinen, kun je hier terecht:quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:08 schreef Penisbaard het volgende:
Jammer, ik dacht dat we hier zo rond het nachtelijke tijdstip wel mooie treinvideo's konden delen. Helaas is er altijd weer iemand die de kunst van bepaalde dingen niet inziet, zo gaat veel cultuur verloren, jammer. Dan gaan we wel naar PTA of een ander gedeelte van dit prachtige forum om te genieten van onze hobby zonder dat er gelijk iemand doorheen komt schreeuwen die er niets van snapt. Mijn excuses, ik dacht dat dit subforum niet alleen voor zure mensen was. Mijn fout.
Wordt verworpen, ik kan al sinds mijn eerste dag hier namelijk perfect quoten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah het quoten heb je onder de knie eindelijk
Morgen gaan we verder met het onderdeel zinnig posten.
Geeft niet hoor dat ik daar nog meer tijd in moet steken dan het quoten.
Het geeft niets dat je geen vlotte leerling bent
Bedankt daarvoor!quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:12 schreef Broder het volgende:
ik gaf Socios een compliment over zijn treinenvideo
Toch jammer dat je van die ordinaire ruige taal moet gebruiken, ik had beter van je verwacht. Tot vandaag had ik je hoog zitten, Symphonic. Ik zag je als de verlosser die KLB kwam redden van de ondergang en nu opeens dit. Maar Socios heeft gelijk, ik stop al. Ik ga wel verder in het treinentopic, hier valt niet te praten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet niet wie je dit wijs wil maken, maar mij niet, gaat je niet lukken
quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:12 schreef Broder het volgende:
[..]
Wordt verworpen, ik kan al sinds mijn eerste dag hier namelijk perfect quoten.
Tevens gaat zinnig posten mij goed af, ik gaf Socios een compliment over zijn treinenvideo, ik was namelijk verbaast over het ontbreken van reacties.
Dan ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:14 schreef Symphonic het volgende:
Jullie moeten net even eerder opstaan als ik ,en dat gaat jullie niet lukken
Jij maakt van dit topic een zootjequote:Op woensdag 12 januari 2011 02:14 schreef Symphonic het volgende:
Jullie moeten net even eerder opstaan als ik ,en dat gaat jullie niet lukken
Sprookjes bestaan niet, mijn respect en liefde voor treinen wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik geloof niet in sprookjes zei ze, en ze startte haar bezem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |