Moet kunnen toch? Die standaard verhalen over studie, werk etc. gaan nergens over.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:49 schreef wise het volgende:
wie die fuck gaat er nou vertellen op een date dat je druk met een forum bezig bent.
Standaard praatjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Moet kunnen toch? Die standaard verhalen over studie, werk etc. gaan nergens over.
Misschien hebben sommige posts er wel wat mee te maken. Ik las bijvoorbeeld dat topic over "genieten van vrouwen" en hoewel ik vind dat velen onzin verkondigen vind ik sommige dingen die jij doet echt ver gaan. Genieten van een mooie kont op de trap of bij het mooiste kassameisje staan is 1 ding, maar stiekem aan haar haar ruiken gaat een beetje ver. Die socios special vond ik trouwens wel geweldig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Dat ze gewoon gezien had dat ik via FOK! al veel vrouwen `regel´?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De volgende keer dat je zo bijdehand doet kan je tandjes rapen.
Nou ja, omdat ik sowieso weinig heb om over te praten. Ik wil ook niet over treinen beginnen, snapte?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:23 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Hoe kom je er trouwens op om te gaan praten over het feit dat je op FOK! zit?
Waarom niet? Schaam je je voor je hobby?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou ja, omdat ik sowieso weinig heb om over te praten. Ik wil ook niet over treinen beginnen, snapte?
Hoezo? Het is echt niet zo dat ik uitgebreik mijn `neus ophaal´ ofzo. Veel vrouwen hebben gewoon een `sterk luchtje´ op, het is gewoon lekker om dat te ruiken. Daar hoeft men echt niet veel moeite voor te doen. Gewoon langs of achter haar lopen op een gewone manier en die geur bereikt de neus al.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:23 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
maar stiekem aan haar haar ruiken gaat een beetje ver.
Soms wel, ja. Weinig mensen die er echt enthousiast op reageren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef Splutje het volgende:
Waarom niet? Schaam je je voor je hobby?
Je weet hoe ik over je humor denk (of het ontbreken daarvan) en mijn associatie is nu uiteraard dat zij dit ook in haar overweging meenam. Dan klopt Mijn Wereld weer, snap je.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Soms wel, ja. Weinig mensen die er echt enthousiast op reageren.
quote:
Bij mij is het net andersom.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:53 schreef Socios het volgende:
Wat een hypocriet wijf, zeg. Wel kunnen lachen om KLB, maar niet verder willen daten nadat ze weet wie ik ben.
Ik geef haar daar ongelijk in, ja. Ik zou een vrouw niet afwijzen op een hobby of een forumbezoek.quote:
Hoe doe jij dat dan? Vertel jij een vrouw dat je veel FOK!t?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef tong80 het volgende:
Bij mij is het net andersom.
Zeggen steeds had ik maar eerder op je post 'neuken ?' gereageerd.
Ik denk dat treinenspotten het beter doet dan op FOK! zitten eigenlijk. Over treinen kan je in ieder geval met passie praten, wat valt er zoal te zeggen over FOK!?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou ja, omdat ik sowieso weinig heb om over te praten. Ik wil ook niet over treinen beginnen, snapte?
Ik weet niet, ik vind het gewoon een beetje vreemd overkomen, maar ja eigenlijk is het niet heel anders dan naar een mooie vrouw kijken. Beide prikkelen je zintuigen. Achter een mooi meisje blijven fietsen vond ik trouwens echt de ergste van allemaal. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Blijf je achter haar fietsen zolang ze dezelfde kant op moet als jij of fiets je ook om om naar haar te kunnen blijven staren?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo? Het is echt niet zo dat ik uitgebreik mijn `neus ophaal´ ofzo. Veel vrouwen hebben gewoon een `sterk luchtje´ op, het is gewoon lekker om dat te ruiken. Daar hoeft men echt niet veel moeite voor te doen. Gewoon langs of achter haar lopen op een gewone manier en die geur bereikt de neus al.
Uit de OP maak ik op dat het haar niet specifiek gaat om het feit dat je op FOK! zit, maar vooral om wat je op FOK! post. Over die hobby geef ik je gelijk. Ik vind het een beetje kortzichtig om daar op af te knappen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik geef haar daar ongelijk in, ja. Ik zou een vrouw niet afwijzen op een hobby of een forumbezoek.
Nee dat stier Herman naar mij is vernoemd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan? Vertel jij een vrouw dat je veel FOK!t?
Er is vroeger wel eens een geitje So_Surreal_Baby genoemdquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee dat stier Herman naar mij is vernoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |