Gewoon genieten van het uitzicht. Als ze `echt de moeite waard is´ hooguit een blokje omfietsen, maar niet helemaal achtervolgen ofzo als ze richting de andere kant van de stad gaat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:50 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Achter een mooi meisje blijven fietsen vond ik trouwens echt de ergste van allemaal. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Blijf je achter haar fietsen zolang ze dezelfde kant op moet als jij of fiets je ook om om naar haar te kunnen blijven staren?
Zo ging het ook niet. Ik vertelde gewoon dat ik op FOK! zat. Het begon juist goed omdat zij hier dus ook komt! Weliswaar als lurkster, maar toch... Later kwam mijn username pas ter sprake.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:53 schreef Desunoto het volgende:
"En ik zit op FOK! en ik ben daar Socios!"
Precies. Binnenkort kom ik met deel 2 met nog een aantal nieuwe tips.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef Penisbaard het volgende:
Tips om extra van vrouwen te genieten.
Moet kunnen allemaal.
Ik kan niet wachten op meer tips om extra van vrouwen te genieten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies. Binnenkort kom ik met deel 2 met nog een aantal tips.
Misschien moet je proberen wat minder vaak te genieten van het uitzicht en wat vaker gewoon een praatje te gaan maken. In het begin zal je misschien wat dingen zeggen waarvan je denkt "waarom zei ik dat nou weer?" maar al doende leer je.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Gewoon genieten van het uitzicht. Als ze `echt de moeite waard is´ hooguit een blokje omfietsen, maar niet helemaal achtervolgen ofzo als ze richting de andere kant van de stad gaat.
Dat begrijp ik dus ook niet. Het is niet per se vreemd omdat het om FOK! gaat, maar waarom zou je inderdaad je internetgedrag gaan bespreken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Sowieso raar dat je op een date verteld wat voor websites je bezoekt, en al helemaal onder welke username.
Nee, treinen en seks staan geheel los van elkaar. Totaal geen behoefte aan dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:00 schreef Multivitamine het volgende:
Kus anders even een voorbijrijdende intercity. Intens dat het zal zijn.
Dat had ik achteraf beter niet kunnen doen, nee. Zoals ook in de OP vermeld. Maar ja, ik `ging er helemaal in op´ toen bleek dat zij FOK! waardeerde.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:02 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Het is niet per se vreemd omdat het om FOK! gaat, maar waarom zou je inderdaad je internetgedrag gaan bespreken?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, treinen en seks staan geheel los van elkaar. Totaal geen behoefte aan dus.
Leermomentje dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat had ik achteraf beter niet kunnen doen, nee. Zoals ook in de OP vermeld. Maar ja, ik `ging er helemaal in op´ toen bleek dat zij FOK! waardeerde.
Wie begon over het onderwerp FOK! dan zij of jij?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat had ik achteraf beter niet kunnen doen, nee. Zoals ook in de OP vermeld. Maar ja, ik `ging er helemaal in op´ toen bleek dat zij FOK! waardeerde.
Inderdaad. Er nog meer op hameren tijdens dates:quote:
Ik, dat wel. Toen `vrije tijd´ ter sprake kwam. Ook altijd zo'n kutonderwerp.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:11 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Wie begon over het onderwerp FOK! dan zij of jij?
ach, dan heb je tenminste 1 iemand die je kan en e.v.t. wil stalken...quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:53 schreef Socios het volgende:
Leuke meid leren kennen buiten FOK! om. Dat opzich al een prestatie. Tijdens een gesprek vertelde ik dat ik FOK! Eerst reageerde ze enthousiast en kwam zelfs met de mededeling dat ze FOK! ook weleens bezoekt. Ze lurkt, heeft geen account maar leest graag in KLB (KLB 1.0 vond ze leuker). Ik dacht nog GOEDE MATCH dit. Ik zei dan ken je mijn `username´ waarschijnlijk ook wel. Toen ik die vertelde `kende´ zij mij inderdaad. HAD IK BETER NIET KUNNEN DOEN. Na dat gesprek nooit meer wat van haar gehoord.
Wat een hypocriet wijf, zeg. Wel kunnen lachen om KLB, maar niet verder willen daten nadat ze weet wie ik ben.
Ik stalk sowieso geen vrouwen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef mschol het volgende:
ach, dan heb je tenminste 1 iemand die je kan en e.v.t. wil stalken...
"gelukkig hebben we tegenwoordig een werkende search... ik check ff het volgende standje"quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Goeie, ja. Dan kun je zelfs ongegeneerd FOK!ken vlaknatijdens het neuken.
Doe je nou echt niks anders in je vrije tijd dan FOK!en en treinspotten dan? Als je niet zo'n feestbeest bent is het misschien een idee om af en toe gewoon de fiets te pakken en wat rond te fietsen in je stad om zo nieuwe plekjes te ontdekken. Je hebt ook vast wel wat natuur in de buurt toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik, dat wel. Toen `vrije tijd´ ter sprake kwam. Ook altijd zo'n kutonderwerp.Men dient tegenwoordig iedere dag de meest spectaculaire dingen te doen. "Wie een avondje op de bank zit is een loser"
Kortom je hebt gewoon niks boeiends te vertellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad. Er nog meer op hameren tijdens dates:
- Niet over treinen praten
- Niet over FOK! praten
- Liever ook niet over andere internetgerelateerde dingen praten
- Niet beginnen over Hyves, Twitter en Facebook. Ook hopen dat zij niet zo'n `huppelkutje´ is die die sites bezoekt, want ik moet netwerksite's de grond in boren als iemand daarover begint.
- Niet zeggen wat ik doe in mijn `vrije tijd´.
Wel doen:
- Stoere verhalen vertellen over (wereld)reizen (schijnt het altijd goed te doen)
- Laten blijken dat ik ambitie heb.
- Net doen alsof ik ieder weekend met vrienden in de kroeg zit._!
Hoe je het ook invult, als je maar zegt wat je denkt dat zij wil horen (vereist enig inschattingsvermogen, sorry daarvoor) zodat je later lekker hard door de mand kan vallen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:14 schreef Socios het volgende:
Inderdaad. Er nog meer op hameren tijdens dates:
- Niet over treinen praten
- Niet over FOK! praten
- Liever ook niet over andere internetgerelateerde dingen praten
- Niet beginnen over Hyves, Twitter en Facebook. Ook hopen dat zij niet zo'n `huppelkutje´ is die die sites bezoekt, want ik moet netwerksite's de grond in boren als iemand daarover begint.
- Niet zeggen wat ik doe in mijn `vrije tijd´.
Wel doen:
- Stoere verhalen vertellen over (wereld)reizen (schijnt het altijd goed te doen)
- Laten blijken dat ik ambitie heb.
- Net doen alsof ik ieder weekend met vrienden in de kroeg zit._!
Barweinig, ja.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Doe je nou echt niks anders in je vrije tijd dan FOK!en en treinspotten dan?
Bedankt voor de tips. Ik kan inderdaad genieten van `kleine dingen´. Ik heb er ook totaal geen behoefte aan om `stoere dingen´ te gaan ondernemen louter om mee te gaan in het strijdperk der statuswedijver.quote:Als je niet zo'n feestbeest bent is het misschien een idee om af en toe gewoon de fiets te pakken en wat rond te fietsen in je stad om zo nieuwe plekjes te ontdekken. Je hebt ook vast wel wat natuur in de buurt toch?
Je kan ook af en toe gewoon naar buiten gaan, ergens wat drinken, een terrasje pakken (ja ik weet wat je van terrasjes vindt, maar het heeft echt wat hoor) en gewoon een praatje maken met mensen die je tegenkomt. Je hoeft niet per se de standaard dingen te doen, om niet alleen op de bank te zitten hoor. Je kan best genieten van de kleine dingetjes en ik denk dat jij als treinenspotter daar vooral veel plezier van kan hebben.
Je was toch ontmaagd door een prostituee?quote:
Komt puur omdat veel vrouwen zo kortzichtig zijn dat ze alleen `boeiende´ dingen willen horen. Men hoeft niet aan te komen met een verhaal hoe `chill´ men wel niet een avondje thuis doorgebracht heeft.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe je het ook invult, als je maar zegt wat je denkt dat zij wil horen (vereist enig inschattingsvermogen, sorry daarvoor) zodat je later lekker hard door de mand kan vallen.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Je was toch ontmaagd door een prostituee?
Als jij daar uren over kan lullen, prima.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Komt puur omdat veel vrouwen zo kortzichtig zijn dat ze alleen `boeiende´ dingen willen horen. Men hoeft niet aan te komen met een verhaal hoe `chill´ men wel niet een avondje thuis doorgebracht heeft.
Dacht dat je dat een keer van plan was, was een van de eerste dingen die ik heb gelezen op FOK!.. Maar niet dus? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan, want blijkbaar kán je het wel.. Heb je toen ook over FOK! gepraat?quote:
Ja, maar dan ontkom ik dus niet aan FOK! eigenlijk. Of ik moet vertellen dat ik de hele avond tv kijk of een boek lees (wat ook weleens gebeurt).quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Als jij daar uren over kan lullen, prima.
Treinen en seks staan geheel los van elkaar. Iedere keer zeg ik dat weer als men met een seksueel getinte uitspraak komt i.c.m. treinen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Trouwens, hoe vaak ga je nog zeggen dat seks en vrouwen GEHEEL los van elkaar staan?
Dan kan je je waarschijnlijk het beste richten op nerderige en flowerpower dames. Die zullen deze mentaliteit alleen maar kunnen waarderen. Alleen dan moet je vervolgens wel iets leuks met ze gaan doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Barweinig, ja.
[..]
Bedankt voor de tips. Ik kan inderdaad genieten van `kleine dingen´. Ik heb er ook totaal geen behoefte aan om `stoere dingen´ te gaan ondernemen louter om mee te gaan in het strijdperk der statuswedijver.
Wil je alstjeblieft nooit meer seksistisch en seksueel getint door elkaar halen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Treinen en seks staan geheel los van elkaar. Iedere keer zeg ik dat weer als men met een seksistische uitspraak komt i.c.m. treinen.
Vrouwen en seks zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Wat zijn dat voor dames en waar vind ik die? En wat vinden ze zoal leuk om te doen dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Dan kan je je waarschijnlijk het beste richten op nerderige en flowerpower dames. Die zullen deze mentaliteit alleen maar kunnen waarderen. Alleen dan moet je vervolgens wel iets leuks met ze gaan doen.
t Zijn barre tijden waar we in leven, dat valt niet te ontkennen. Ik snap heel goed dat je daar een beetje verknipt door raakt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef Socios het volgende:
Komt puur omdat veel vrouwen zo kortzichtig zijn dat ze alleen `boeiende´ dingen willen horen. Men hoeft niet aan te komen met een verhaal hoe `chill´ men wel niet een avondje thuis doorgebracht heeft.
Hoezo barre tijden? Zijn er `tijden´ dat vrouwen daar niet moeilijk over doen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:54 schreef Garisson72 het volgende:
t Zijn barre tijden waar we in leven, dat valt niet te ontkennen. Ik snap heel goed dat je daar een beetje verknipt door raakt.
Dat zijn de tijden van weleer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef Socios het volgende:
Hoezo barre tijden? Zijn er `tijden´ dat vrouwen daar niet moeilijk over doen?
Over het algemeen moet je dat toch wel in kunnen schatten aan de hand van hoe ze erbij lopen? Daarom zei ik ook dat je gewoon een praatje moet maken met mensen op straat. Je kan vast wel inschatten wie op zoek zijn naar een badboy en wie niet. Als je echt specifiek naar dit soort meisjes wil zoeken moet je misschien naar festivals of fantasy fairs gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor dames en waar vind ik die? En wat vinden ze zoal leuk om te doen dan?
Terrasjes pakken, dus dan houdt het op voor jequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor dames en waar vind ik die? En wat vinden ze zoal leuk om te doen dan?
Dat was Schenkstroop.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Je was toch ontmaagd door een prostituee?
Oei, festivalsquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Als je echt specifiek naar dit soort meisjes wil zoeken moet je misschien naar festivals of fantasy fairs gaan.
DanceValley is theplace2b.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Oei, festivalsIk heb een hekel aan Lowlands en alle aanverwanten. Mensen die nu al `hip´ doen met een verkregen ticket en nergens anders meer over kunnen praten.
"Lowlands, daar moet je naartoe" Schei toch uit. Dat wordt dus niks.
Fantasy Fairs, nooit van gehoord. Klinkt interessant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |