Wolvenshirt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:55 schreef debeterebob het volgende:
Je had ook gewoon dat shirt aan kunnen doen. Dan had ze het niet hoe vragen en was je nu al ontmaagd geweest
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:57 schreef fullmetal het volgende:
Dit is wel erg hoor. Maja fok it, meer chikas op de wereld.
Dat is juist superhandig. Niet constant het gevraag op meets "en hoe heet je op FOK!?"quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:59 schreef chroestjov het volgende:
Je FOK username niet op een t-shirt zetten schijnt te werken, maar ik weet niet wat daar waar van is.
Ik hoop het, ja. Dat zal haar leren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:00 schreef nattermann het volgende:
Ze leest waarschijnlijk ook dit topic.
Hihi.
Meetsquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is juist superhandig. Niet constant het gevraag op meets "en hoe heet je op FOK!?"
Onmogelijk, anders zou ze al hem een blowjob geven. Gevalletje 4chan, love it or hate it.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:00 schreef nattermann het volgende:
Ze leest waarschijnlijk ook dit topic.
Hihi.
ik zag je op de 11 jaar meet voorbij komen en had n heel andere kop bij je in gedachtenquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is juist superhandig. Niet constant het gevraag op meets "en hoe heet je op FOK!?"
Lol, hoezo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:02 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zag je op de 11 jaar meet voorbij komen en had n heel andere kop bij je in gedachten!
Serieus, geen gelul. Van het weekend. Ik heb haar nog een paar dagen de tijd gegeven, maar nu ben ik het zat.quote:
Wss lelijke autistenkop, die je blijkbaar dus niet hebt.quote:
gewoon, t matchede niet echt met mijn beeld van jou zeg maarquote:
Het op één na beste topic van 2010. Dat zou ze moeten kunnen waarderen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:04 schreef Eclaire84 het volgende:
Ik denk dat dit topic er wellicht iets mee te maken heeft, TS.
Tips om extra van vrouwen te genieten.
Geenszins. Treinen en vrouwen staan geheel los van elkaar. Bovendien prefereer ik tijd doorbrengen met een leuke vrouw boven het reizen met de trein.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
TS vindt dit strakker dan de chick.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:05 schreef fullmetal het volgende:
Oke boys, me bier is op. Have fun en truste.
Wat zou ze moeten waarderen? Je stalkerige aard?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Het op één na beste topic van 2010. Dat zou ze moeten kunnen waarderen.
whehehequote:Op woensdag 12 januari 2011 01:06 schreef Myraela het volgende:
Daarom meiden op FOK! hosselen, dan kan het nooit tegenvallen.
Goeie, ja. Dan kun je zelfs ongegeneerd FOK!ken vlakna het neuken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:06 schreef Myraela het volgende:
Lees dat topic eens goed. Ik stalk helemaal niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:06 schreef Eclaire84 het volgende:
Wat zou ze moeten waarderen? Je stalkerige aard?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:07 schreef Penisbaard het volgende:
Ze kwam er dus achter dat jij die achterlijke treinenspotter bent, jammer.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:06 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:07 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom krijg ik altijd dat predikaat opgeplakt? Ik ben wel meer dan louter een `treinenspotter´.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:07 schreef Penisbaard het volgende:
Troll.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:07 schreef Penisbaard het volgende:
- Niet vertellen dat ik FOK!quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:11 schreef Eclaire84 het volgende:
Wijze les geleerd TS. Niet meer vertellen dat je op Fok zit.
Man met het Socios-shirt dan, weet ik veel wat je verder allemaal nog bent. Ik zie je in ieder geval nooit over iets anders dan treinen een mening hebben,quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom krijg ik altijd dat predikaat opgeplakt? Ik ben wel meer dan louter een `treinenspotter´.
Ik heb juist wel overal een eigen mening over die ik ook op FOK! uitkristalliseer. Ook in KLB.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:12 schreef Penisbaard het volgende:
Man met het Socios-shirt dan, weet ik veel wat je verder allemaal nog bent. Ik zie je in ieder geval nooit over iets anders dan treinen een mening hebben,
Tuurlijk wel. Als je die twee dingen erbuiten laat maak je nog wel kans op het scoren van een meid, geloof me.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:12 schreef Socios het volgende:
[..]
- Niet vertellen dat ik FOK!
- Niet vertellen dat ik treinen spot
- Etc.
Wordt er niet makkelijker op zo.
Die je op FOK! uitkristalliseert met betrekking tot treinen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb juist wel overal een eigen mening over die ik ook op FOK! uitkristalliseer. Ook in KLB.
Vergeet niet terrassen, oud & nieuw en dure lunches buiten de deur.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Man met het Socios-shirt dan, weet ik veel wat je verder allemaal nog bent. Ik zie je in ieder geval nooit over iets anders dan treinen een mening hebben,
En al het andere dat enigszins populair is bij het grosquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:14 schreef Broder het volgende:
[..]
Vergeet niet terrassen, oud & nieuw en dure lunches buiten de deur.
Man met het Socios-shirt die zich kapot kan ergeren aan de manier waarop andere mensen zich op terrasjes gedragen, hoe kon ik dat vergeten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:14 schreef Broder het volgende:
[..]
Vergeet niet terrassen, oud & nieuw en dure lunches buiten de deur.
Moet kunnen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Man met het Socios-shirt die zich kapot kan ergeren aan de manier waarop andere mensen zich op terrasjes gedragen, hoe kon ik dat vergeten.
Doe je niets aan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Man met het Socios-shirt die zich kapot kan ergeren aan de manier waarop andere mensen zich op terrasjes gedragen, hoe kon ik dat vergeten.
Wat vind je normaal? Het gedrag van mensen op een terras of dat 'ie het een en ander vergeten was?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:20 schreef o.us het volgende:
Het is van deze tijd, is tegenwoordig gewoon normaal.
Stom inderdaad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |