En wat als er geen meerderheid te vinden is? Formeel hoeft het niet, maar dan lazert de hele boel als een kaartenhuis inelkaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:21 schreef Cobra4 het volgende:
En we gaan weer naar Afghanistan. De Ministerraad is accoord.
Besluit ligt er alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
En wat als er geen meerderheid te vinden is? Formeel hoeft het niet, maar dan lazert de hele boel als een kaartenhuis inelkaar.
kuuut maar eens aanschaffen dan!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat World of Warcraft goed voor je CV is.
quote:Welten
THEODOR HOLMAN
Laat ik eerlijk zijn: ik ben het helemaal met Welten eens: ik vind ook dat ik me niet aan de wet hoef te houden.
''Uw rechtsstaat is niet de onze!''
Ik las trouwens dat er veel commotie is ontstaan over de uitspraak van Welten dat hij zich als hoofdcommissaris niet aan de wet wil houden. Maar gelukkig waren er ook weldenkende lieden die het volkomen met hem eens waren.
Imam Fawaz Jneid, u weet wel, die man die zei: ''O God, bezorg Van Gogh een ziekte die door alle bewoners van de aarde niet kan worden genezen, hij zou daardoor tevergeefs naar de dood verlangen en treft het niet. (...) O God, verblind het zicht van Ayaan Hirsi Ali, o God, bezorg haar tongkanker'' - die man dus, is net als ik, ook een fan van Weltens burgerlijke ongehoorzaamheid; hij ziet in Welten juist 'een groot visionair'.
Omdat Welten dus een groot visionair is, heb ik een oplossing bedacht die links en en rechts kan verenigen.
Vandaag spreekt het kabinet over zijn voornemen 350 politieagenten en militairen naar Afghanistan te sturen. De PVV en de SP zijn daartegen. De PVV wil ook Welten kwijt, gezien de tweet die Wilders over hem stuurde.
Luister: ze hebben in Afghanistan een goede hoofdcommissaris nodig die gewend is aan een beetje burgerlijk ongehoorzaam gedrag. Dus is het niet een goed idee om Welten naar Afghanistan te sturen?
Zijn wij van hem af, kan hij gewoon in dienst blijven, en kan hij alle boerka's rustig laten lopen.
En weet je wat? We sturen Imam Fawaz Jneid met Welten mee! Die kan dan daar overal roepen: ''Jongens, deze man komt weliswaar uit Holland, maar hij is een visionair. Sterker: hij is een groot visionair!''
Denk je eens in wat een goodwill wij in Afghanistan krijgen. Daar kan een nieuwe militaire missie niet tegenop! De PVV en de SP moeten hiervoor te porren zijn.
En wat gaat Welten die Afghaanse politie dan leren?
Daar heb ik ook een idee over: iets wat die Afghaanse politie tot op heden niet kan - het opsporen van drugs! Want weet u, er schijnen in Afghanistan zoldertjes te zijn waar ze illegaal papaver telen. Nou, Welten weet wel hoe je die kunt vinden.
En vergeet niet 7 dagen per week te sporten tot het pijn doet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
kuuut maar eens aanschaffen dan!
Net ff wat geshopt paar shirtjes en een shirt met BA Barraccus erop :p
fuuuuu. Word lastig zo!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En vergeet niet 7 dagen per week te sporten tot het pijn doet.
oke wie pakt deze opmerking? Te makelijk voor mijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:23 schreef Vronsky het volgende:
Sporten is erg gezond, maar als je het niet op een goede manier doet gaat het slecht aflopen
Snap ook echt niet hoe sommige mensen 5-7 dagen per week (!!) in de sportschool kunnen zitten.
Doe je best, maar ik zit niet 7 dagen per week in de sportschool en mijn dagen zijn fatsoenlijk verdeelt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
oke wie pakt deze opmerking? Te makelijk voor mij
Neem Vronsky als voorbeeld. Dan komt alles goed!quote:
Gemiddeld vier tot vijf dagen per week hier, en lang niet allemaal in de sportschool. Ook in de dojo en buiten in het park.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:26 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Doe je best, maar ik zit niet 7 dagen per week in de sportschool en mijn dagen zijn fatsoenlijk verdeelt.
Ik wissel alles netjes af met hardlopen en zwemmen en mountainbiken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:28 schreef Vortix het volgende:
[..]
Gemiddeld vier tot vijf dagen per week hier, en lang niet allemaal in de sportschool. Ook in de dojo en buiten in het park.
Done!quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef Esses het volgende:
Maar Vronsky daadwerkelijk verantwoordelijk met zijn lijf omgaat!
Vorige topic: DEF [SC] #107 Waar we de meeste buitenlandse missies missen
En hij homo isquote:
Nog lachen ook? Misschien helpt chemische castratie jou van die vieze denkbeelden af!quote:
Nu ga je me nog beledigen ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:36 schreef Vronsky het volgende:
Esses toch, zit je nou zo boos hierom te doen omdat je zo graag uit de kast wilt komen en het op deze uiterst homofobische manier uit?
Dus daarvoor was je openbaar homo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Nu ga je me nog beledigen ookIk ben al 7 jaar uit de kast als hetero!
Komt goed hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Nu ga je me nog beledigen ookIk ben al 7 jaar uit de kast als hetero!
Whahahaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Komt goed hoorkom op al die bezweten brandweermannen bij elkaar maakt toch wat los bij vronsky en dan de gedachte dat er op moerdijk gister 350 bijelkaar waren maakt het voor hem gewoon lastig en reageert hij het op ons af!
Rave noemt Vronsky niet voor niks zijn favoriete aarslikker.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Komt goed hoorkom op al die bezweten brandweermannen bij elkaar maakt toch wat los bij vronsky en dan de gedachte dat er op moerdijk gister 350 bijelkaar waren maakt het voor hem gewoon lastig en reageert hij het op ons af!
mooi zo is allemaal niet slecht bedoeltquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:41 schreef Vronsky het volgende:
[..]
![]()
(Ik moest dus echt heel erg hard lachen hierom, bedankt.)
Fijne avond verder DEF, ik ga eten koken.
Ik ben ook in een zeer goede bui vandaagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
mooi zo is allemaal niet slecht bedoelt
onzin als in TT?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Kunnen we je daar (en hier ontzin verkopen) aan houden?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:48 schreef Esses het volgende:
Ellan..... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHje staat erin
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:48 schreef Esses het volgende:
Ellan..... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHje staat erin
Wat wil je er dan in hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:50 schreef EllaN het volgende:
[..]!
Ik ben je eeuwig dankbaar.. Denk ik.. Sort of.. Wanneer ik me niet aangetast voel in mijn vrouwelijkheid enzo.. Ik ga maar weer koken.
Dus dan bedoel je dat je er nooit wat aan kan doen wat je schrijf.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:50 schreef Vronsky het volgende:
Jawel.![]()
] Alleen ik sta niet in voor wat ik post indien ik eens bezopen ben., en dingen zeggen om dip te bashen kan ik gewoon niet weerstaan, sorry.
)
(
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:51 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dus dan bedoel je dat je er nooit wat aan kan doen wat je schrijf.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Kunnen we je daar (en hier ontzin verkopen) aan houden?
Als je een beetje ruggegraat hebt laat je eens twee weken lang alle drank links liggen, maar heb het gevoel dat je dat nog niet eens twee dagen uithoudquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:52 schreef Vronsky het volgende:
[..]
![]()
Overdag drinken doe ik niet meer. (Erewoord.)
(Overigens, even los hiervan, ik was benieuwd, heb jij nou nog een Nederlands accent of is dat compleet verdwenen?)
vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als je een beetje ruggegraat hebt laat je eens twee weken lang alle drank links liggen, maar heb het gevoel dat je dat nog niet eens twee dagen uithoud
Tja, 'tis een idee natuurlijk, totdat die 'politieagenten' het NAVO vliegtuig kapen en in de dam parkeren oid.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:52 schreef demspec het volgende:
Heeft iemand dit gelezen?
Wat vinden we er van?
Afbouwen en minder doen is beter dan in 1 klap ermee stoppen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als je een beetje ruggegraat hebt laat je eens twee weken lang alle drank links liggen, maar heb het gevoel dat je dat nog niet eens twee dagen uithoud
Jij klinkt als elke andere alcoholist, altijd een uitlul smoes paraat om niet te stoppen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:00 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Afbouwen en minder doen is beter dan in 1 klap ermee stoppen.
Weet ook dat als ik INEENS ga stoppen (Kan nog wel gewoon soms met wat vrienden een biertje drinken, niets mis mee, met in je eentje drinken ga je de fout in.) het veel moeilijker word dan op deze manier.
Als ik Nederlands spreek (bijna elke week met mijn moeder) heb ik echt geen Amerikaans accent. En als ik engels spreek hoort geen mens dat ik niet hier uit het zuiden kom.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:56 schreef EllaN het volgende:
Lijkt me ook van niet. Ik ken genoeg mensen die hier wonen en nog niet eens een Nederlands accent hebben. Yay voor goed Engels durven spreken en niet bang te zijn voor mensen die je dan een snob vinden.
Echter, spreekt Sine nu Nederlands met een Amerikaans accent? Want Nederlands gebruikt hij nu veel minder denk ik.
Heb je in Nederland ook vast vaak nodig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:15 schreef Vronsky het volgende:
Nee, downhill mountainbike.
Frame zit op zo'n manier in elkaar dat je zo hard mogelijk op een "veilige" manier naar beneden kan.
Ik spetter als een brandweerslang.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef Esses het volgende:
Spetterd lotusss in bed nog als een vaatwasser?
Krijgt de kmar hun uitzending?
Gaan cobra en maitje eindelijk eens trouwen?
likt ER in deel 108 nog als lassie?
Waar Ellan een marinier verwend.... met voer en meer?
Krijgen onze mariniers nog is respect aangeleerd?
Weet vronsky wat hij wil?
Esses die vannacht weer naast een brandweervrouw-gelijkend-object ligt
Krijgen we nog meer twijfelaars?
Staat [DEF] achter Welten?
Gaan er nog mensen offshore werken?
Zuigt lotussss nog steeds als een stofzuiger?
Gaat ThaBoel zich vol blessures trainen zodat hij een echte man mag zijn of neemt hij verantwoordelijkheid voor zijn lijf?
Maar Vronsky daadwerkelijk verantwoordelijk met zijn lijf omgaat!
Is Maitje net zo goed in bed als Lotusssssssssssssss?
Waar Vortix over precies een maand EINDELIJK aan de slag mag
Is Ellan diegene die nog wat lessen van maitje en lotusssss kan gebruiken?
Vorige topic: DEF [SC] #107 Waar we de meeste buitenlandse missies missen
want je heb rave al eens gehad en die kon jou niet bevredigen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
RAVE_NL kan zeker te weten leren van ErwinRommel qua het behagen van een vrouw!)
Mwah, hardtails hebben voordelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:18 schreef demspec het volgende:
Dan kan je die achtervering ook wel weglaten. Op de vlakke weg heb je daar helemaal niks aan.
Hehehehquote:(Meeting my girlfriend)
Dad: Jesus! You look like a witch.
Girlfriend: I am a Wiccan, not a witch.
Dad: Oh, so you're just crazy and think you have magical powers. I was worried there for a minute.
Dat is zeer zeker NIET netjes. Erg jammer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:42 schreef Transmittendus het volgende:
Vandaag staande gehouden door de KMar op de Bernhardkazerne, verder niets aan de hand, we waren bijna klaar totdat ik vriendelijk doch dringend vroeg om in vervolg niet meer met zijn vette handjes op mijn deur te leunen.
Kon ik gaan blazen kon ik mijn kofferbak openen, kon ik alle papieren ineens laten zien. Laat je je ook kennen hoor...
Nja, werd er nog een reden gegeven of dat niet eens?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:48 schreef Transmittendus het volgende:
Kun je nagaan, het woordje ''vette'' liet ik in het echt nog achterwege.
Redelijke fail.
Was er verder geen aanleiding gezegd?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:53 schreef Transmittendus het volgende:
Ze waren in de veronderstelling dat ik mijn auto gordel niet om had. Daarna werd het ineens een algemeen voertuig controle nadat ik mijn bek open trok.
Waarschijnlijk had hij last van gezichtsverlies t.o.v. zijn BPV-er die naast hem stond.
Echt, die rotte appels verneuken het voor de mensen die het wel goed bedoelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:53 schreef Transmittendus het volgende:
Ze waren in de veronderstelling dat ik mijn auto gordel niet om had. Daarna werd het ineens een algemeen voertuig controle nadat ik mijn bek open trok.
Waarschijnlijk had hij last van gezichtsverlies t.o.v. zijn BPV-er die naast hem stond.
Je spreekt je zelf wel een klein beetje tegen vriend. Jij zit dan wel niet elke dag in de sportschool, maar sport wel elke dag intensief, en dat is echt niet goed voor je hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:23 schreef Vronsky het volgende:
Sporten is erg gezond, maar als je het niet op een goede manier doet gaat het slecht aflopen
Snap ook echt niet hoe sommige mensen 5-7 dagen per week (!!) in de sportschool kunnen zitten.
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:12 schreef demspec het volgende:
[..]
Is dat geen damesfiets met die lage stang?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:42 schreef Transmittendus het volgende:
Vandaag staande gehouden door de KMar op de Bernhardkazerne, verder niets aan de hand, we waren bijna klaar totdat ik vriendelijk doch dringend vroeg om in vervolg niet meer met zijn vette handjes op mijn deur te leunen.
Kon ik gaan blazen kon ik mijn kofferbak openen, kon ik alle papieren ineens laten zien. Laat je je ook kennen hoor...
?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:01 schreef Thaboel het volgende:
vandaag nog op schiphol geweest een het was kmarrokaan + 20kg vet
Hij wil niet dat er tegen zijn auto geleund word, wat overigens ook niet netjes is (van kmarechausee). Redelijk toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Je spreekt je zelf wel een klein beetje tegen vriend. Jij zit dan wel niet elke dag in de sportschool, maar sport wel elke dag intensief, en dat is echt niet goed voor je hoor.
[..]
[..]
[..]... jongen! Die kun je dan toch aan zien komen. Jij lullig doen, zij ook. Sorry, kan er alleen maar vermakelijk om lachen hoe jullie elkaar belachelijk maken.
Nee, maar goed... om zo moeilijk te doen. Gewoon klep houden en door rijden. Heb je geen gezeik etc. Hoef je ook niet te klagenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij wil niet dat er tegen zijn auto geleund word, wat overigens ook niet netjes is. Redelijk toch?
kmar of Marokkanen?quote:
Mwoah denk toch dat als je er iets van zegt dat gewoon moet kunnen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:06 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, maar goed... om zo moeilijk te doen. Gewoon klep houden en door rijden. Heb je geen gezeik etc. Hoef je ook niet te klagen.
Ik vind sporten leuk, word er blij van en het is naar mijn mening een betere tijdsbesteding dan wat andere mensen en ik hier en daar hiervoor ook deed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Je spreekt je zelf wel een klein beetje tegen vriend. Jij zit dan wel niet elke dag in de sportschool, maar sport wel elke dag intensief, en dat is echt niet goed voor je hoor.
Weet je wat dan het leukste isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:10 schreef Thaboel het volgende:
Spijt me hoor maar vooral aan de grens! Gasten zijn gewoon te zwaar ze zijn het vissitekaartje van onze krijgsmacht en staan ze vrolijk te doen voor de burgerking
Tuurlijk. Maar het is algemeen bekend dat heel defensie (KL, KLu, Marine, KMar) elkaar altijd afbekken en er een soort van "ik ben de beste" rond hangt. En dan krijg je dit soort dingen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:08 schreef Transmittendus het volgende:
[..]
Mwoah denk toch dat als je er iets van zegt dat gewoon moet kunnen.
Daar ben ik het niet mee eens. Als hij tegen mijn auto staat te leunen met zijn handtransportboeienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar het is algemeen bekend dat heel defensie (KL, KLu, Marine, KMar) elkaar altijd afbekken en er een soort van "ik ben de beste" rond hangt. En dan krijg je dit soort dingen.
Ik ben met je eens dat je moet kunnen zeggen, joh, sta is niet tegen mijn auto aan te hangen"... maar dan daag je het wel uit.
Nou, ik meen te weten (en wat ik geleerd hebt) is dat je spieren en dus je verdere lichaam ook moet kunnen herstellen. Bijv. een topsporter heeft ook altijd een rustdag, en dat is niets voor niets natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:10 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik vind sporten leuk, word er blij van en het is naar mijn mening een betere tijdsbesteding dan wat andere mensen en ik hier en daar hiervoor ook deed.
Dat jij denkt dat het ongezond is mag, maar ik let goed op wanneer het te veel is.
Zolang je goed op je voeding let en waar je mee bezig bent kan het geen kwaad.
Ja, maar je zei dat die leunde.. niet met allemaal kraswarig spul om zijn handen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:14 schreef Transmittendus het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Als hij tegen mijn auto staat te leunen met zijn handtransportboeiendanwel holster komt tegen mijn auto aan, ben ik degene met een kras in mijn lak.
Domme valsspeler die ik ben!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, maar je zei dat die leunde.. niet met allemaal kraswarig spul om zijn handen.... Jij speelt vals!
Ik zeg toch nergens dat alcohol gezonde voeding isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, ik meen te weten (en wat ik geleerd hebt) is dat je spieren en dus je verdere lichaam ook moet kunnen herstellen. Bijv. een topsporter heeft ook altijd een rustdag, en dat is niets voor niets natuurlijk.
Jij bepaald heus wel wanneer het teveel is, maar soms aan jou uitspraken hier betwijfel ik dat.
En gezonde voeding? Sorry, maar ik vind alcohol echt geen gezonde voeding. Dat betekend dat jou organen (lichaam) extra hard moet werken om de alcohol uit het lichaam te halen, dan ga je daar boven op nog is sporten.. en dan denk jij dat gezonde voeding dan nog helpt?
Sport je uit jezelf of heb je ook een coach? Of sportinstructeur die je helpt?
Gemeenerd!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef Transmittendus het volgende:
[..]
Domme valsspeler die ik ben!
okquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:19 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat alcohol gezonde voeding is, zoveel drink ik nu niet.
Je kan ook bijvoorbeeld alleen bepaalde spiergroepen aanpakken, ik doe op woensdag totaal geen been oefeningen omdat ik dan lekker op de fiets zit 's middags en maandag en vrijdag al genoeg doe.
Als je een bepaalde logica erin houd zit alles goed.
(Sport gewoon uit mezelf verder.)
Zometeen verjaardag van mijn neefje die de magische grens van 20 lentes heeft bereikt, dus dat komt vast wel goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Thaboel het volgende:
Alcohol is gezond KLAAR. Iemand een after dinner biertje?
Ho ho!quote:
Tuurlijk...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Thaboel het volgende:
Alcohol is gezond KLAAR. Iemand een after dinner biertje?
Gezellig... have fun!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:24 schreef Vortix het volgende:
[..]
Zometeen verjaardag van mijn neefje die de magische grens van 20 lentes heeft bereikt, dus dat komt vast wel goed.
Een koude fristi in de zomer kan best lekker zijnquote:
Komt helemaal goedquote:
Wijn is FIJN! Zeker bij vrouwen. Vraag maar aan ER als je twijfelt....quote:
Wou je me nou tegenspreken? FRISTI IS LEKKER, GODVERDOMME!quote:
quote:
Moet je klappen??!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef Vortix het volgende:
[..]
Wou je me nou tegenspreken? FRISTI IS LEKKER, GODVERDOMME!
Ik vind Fristi ook lekker, maar er zijn lekkerder drankjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
Moet je klappen??!!!
Ik begreep even niet of je het sarcastisch bedoelde of niet
pure alcohol!!!quote:
Als we het daar over gaan hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:38 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ik vind Fristi ook lekker, maar er zijn lekkerder drankjesZo eentje geel van onderen, wit van boven en met een beetje alcohol erin. Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Hey, als ik gewoon mijn gele pretcilinder mag nuttigen, mag jij zoveel Jillz tot je nemen als je wil. Veel plezier met je appelsap-met-prik-en-alcoholquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als we het daar over gaan hebben
[ link | afbeelding ]
![]()
Woeiii Serious Request Eindhoven! Been there, done that!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:30 schreef Thaboel het volgende:
Tax free drank. altijd +1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:50 schreef jankaas020 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ging er allemaal in de moosemilk.
Danku... en jij met je gele pretcilinderquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:49 schreef Vortix het volgende:
[..]
Hey, als ik gewoon mijn gele pretcilinder mag nuttigen, mag jij zoveel Jillz tot je nemen als je wil. Veel plezier met je appelsap-met-prik-en-alcohol
Partypusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:56 schreef Thaboel het volgende:
[ afbeelding ]perfect in dat zakje in de 60liter tas en anders een daypack
waar het hoofd vol van zit ......quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Partypus![]()
Ik denk dan aan hele andere dingen!
Heb je nu zoveel zaad in je ogen dat je niet ziet dat er platypus staat..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Partypus![]()
Snap ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:33 schreef Thaboel het volgende:
Niet zo gaan doen! Rave is mijn grote voorbeeld!
Dat ging in dat 25l vat erachter, geloof dattie tot de 20 vol zat!quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Partypus![]()
Moosemilk is toch die tjap die schuimt als een malle?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:00 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat ging in dat 25l vat erachter, geloof dattie tot de 20 vol zat!
GVDquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Heb je nu zoveel zaad in je ogen dat je niet ziet dat er platypus staat..
Mijn hoofd zit niet vol van pus...quote:
Er ging nog melk en vanille-ijs bij, maar het schuimen valt, op de filmpjes te zien, wel mee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Moosemilk is toch die tjap die schuimt als een malle?
Ja, dat is dus een platypus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:03 schreef demspec het volgende:
[..]
Ja, dat is dus een platypus.OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Filmpjes?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:02 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Er ging nog melk en vanille-ijs bij, maar het schuimen valt, op de filmpjes te zien, wel mee.
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:05 schreef jankaas020 het volgende:
Dat beest is toch een zoogdier en legt eieren?
Yep, en een het mannetje is giftig, de twee eigenschappen die een zoogdier normaal gesproken niet heeft.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:05 schreef jankaas020 het volgende:
Van wikiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:05 schreef jankaas020 het volgende:
Have funquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:19 schreef Rave_NL het volgende:
Als jullie me missen, ik ga me op mn laatste dag van mn verlof nog even ongeschikt voor de dienst zuipen..
Das zondag, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:19 schreef Rave_NL het volgende:
Als jullie me missen, ik ga me op mn laatste dag van mn verlof nog even ongeschikt voor de dienst zuipen..
Ik zit al aan de fristi!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:21 schreef Thaboel het volgende:
Ik doe mee ben dr ook weg van! ff de bierspier trainen Vronsky doe je mee?
Moosemilkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:50 schreef jankaas020 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ging er allemaal in de moosemilk.
Nou nou nouquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik spetter als een brandweerslang.
Zowel EllaN als Maitje kunnen leren van mij.
RAVE_NL kan zeker te weten leren van ErwinRommel qua het behagen van een vrouw!
Misschien over paar jaar, hou het nu nog even op XC. Maar mooie frames heb ik altijd wel een oog voorquote:
Enig tegenbewijs dames?quote:
Ah, ik doe het allebei, alleen merkte dat ik in de alpen met afdalingen iets te fanatiek naar beneden gingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:48 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Misschien over paar jaar, hou het nu nog even op XC. Maar mooie frames heb ik altijd wel een oog voor
Zo is hetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jawel... denk ik zo... toch EllaN?
Alleen houd ik dat liever prive...
ik moet het doen met een giant yukon frame, maar heb intussen al het orginele oem spul er af gesloopt en er veel moois voor in de plaats gezet. Zo veer weinig geld een zeer leuke Heuvelrug crosser gefixt. Voor echt ruiger terrein zou ik wel op wat beters over moeten stappen, heul misschien komende zomer maar dat ligt eraan wat de plannen worden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ah, ik doe het allebei, alleen merkte dat ik in de alpen met afdalingen iets te fanatiek naar beneden ging, dus heb eens een specialized big hit aangeschaft en nooit meer terug gekeken, die demo 8 komt er ooit nog wel eens bij in de schuur
Het ziet er ongelooflijk vet uit. Ik snap nooit dat mensen zulke dingen aan durvenquote:
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef ErwinRommel het volgende:
heb gvd flinke trek, maar m'n bek gaat maar half open, eet wat lastig
Linker mondhoek is ingescheurd/geïrriteerdquote:
Bedanktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef Esses het volgende:
http://content1a.omroep.n(...)erdijk_bericht_4.pdf
here u go vrons
Van die hobby-wielrenners die met een lading naast elkaar fietsen zodat je er niet langs kan, je vuil aankijken als je ze wel inhaalt op je mountainbike/auto.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ]
zo kan het ook.
Maar wielrennen doe ik ook. Super chill om gewoon paar uur duur te doen, of leg mn tt stuur erop voor veel snelheid in weinig tijd. Maar dikke ouwe mannetjes op stalen fietsen heb ik ook de pest aan.
?quote:
Auw! Hoop dat het gauw over is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Linker mondhoek is ingescheurd/geïrriteerd
Dat mag ik wel hopen ja. het eet nl. zo verrekte lastig.quote:
blender en een rietjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen ja. het eet nl. zo verrekte lastig.
....Hoe? o.0quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Linker mondhoek is ingescheurd/geïrriteerd
Lekkere combinatie dan van wat we vandaag gegeten haden, nl:quote:
Blikje soep openen en gaan!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lekkere combinatie dan van wat we vandaag gegeten haden, nl:
eigengemaakte hamburgers, met broodjes, sla, tomaat, uienringen, ei, mayo, bbq saus, en een salade apart met honing mosterdsaus. Nee, toch maar niet in de blender flikkeren
Klinkt goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lekkere combinatie dan van wat we vandaag gegeten haden, nl:
eigengemaakte hamburgers, met broodjes, sla, tomaat, uienringen, ei, mayo, bbq saus, en een salade apart met honing mosterdsaus. Nee, toch maar niet in de blender flikkeren
Ja, denk dat ik die zo ff open ga trekken, snert ftw!!quote:
Snert hoort niet uit een blik te komenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik die zo ff open ga trekken, snert ftw!!
Ja, jij denkt dat ik nu zeker verse snert ga maken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Snert hoort niet uit een blik te komen
Dan kun je het pas morgen etenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, jij denkt dat ik nu zeker verse snert ga maken?
In Brazilië maakte ik dat altijd zelf ja, was nl. niet te verkrijgen en ook onbekend.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan kun je het pas morgen eten
Zorgen dat je altijd flink wat bakjes met snert in de vriezer hebt
Het is ff snijden en dan wachten maar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In Brazilië maakte ik dat altijd zelf ja, was nl. niet te verkrijgen en ook onbekend.
Is in feite best simpel, maar vergt wat voorbereidingstijd.
zit alleen nog ff te twijfelen of ik mn spd's er al weer op leg. Had ze er expres vanwege de mogelijke gladheid afgehaald voor 'gewone'. Denk maandag ff in nieuwegein het parcours doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Van die hobby-wielrenners die met een lading naast elkaar fietsen zodat je er niet langs kan, je vuil aankijken als je ze wel inhaalt op je mountainbike/auto.
Ik rijd altijd lekker in spijkerbroek, sneakers, tshirt skateboard helm (En soms m'n fullface Troy Lee Designs helm.. maar dat heeft ook een reden)
En dan hun in die strakke pakjes die totaal nutteloos zijn
At ease soldier.quote:
BMX pedalen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:04 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
zit alleen nog ff te twijfelen of ik mn spd's er al weer op leg. Had ze er expres vanwege de mogelijke gladheid afgehaald voor 'gewone'. Denk maandag ff in nieuwegein het parcours doen.
Zat gisteren met mn pa Kill Bill v1 te kijken. Komt net als die vechtscene met al die spleetogen begint mn ma dr bij zitten. Ze zat nog net niet te nekken toen de ledematen door de lucht vlogen XDquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef EllaN het volgende:
Iemand The quick and the dead aan het kijken?
Crazy 88quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zat gisteren met mn pa Kill Bill v1 te kijken. Komt net als die vechtscene met al die spleetogen begint mn ma dr bij zitten. Ze zat nog net niet te nekken toen de ledematen door de lucht vlogen XD
Ik heb nog garantie, dus ga gewoon klagen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:01 schreef EllaN het volgende:
Ja, het zal eerder een hardware probleem zijn dan een software probleem zijn denk ik..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef EllaN het volgende:
Iemand The quick and the dead aan het kijken?
Echt wel.quote:
Voldoende ingeslagen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:55 schreef Sine_Pari het volgende:
Zo net even naar de supermarket gereden ivm de komende sneeuwstorm, leek wel een slagveld daar.
Weltrusten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:13 schreef Esses het volgende:
Hij is nu al ingesneeuwd.
Cobra, ook ik ga je verlaten. Ik ben heel wat gewoon maar moet morgen ook weer op tijd op.
Aan het werk. Eerste nachtdienst.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:35 schreef EllaN het volgende:
Weer aan het werk Cobra? Of ben je zomaar nog op?
Grey's Anatomy? Is daar dan iets aan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Aaah ok. Ik kijk nog even Grey's Anatomy en dan ga ik ook weer slapen.
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Grey's Anatomy? Is daar dan iets aan?
Oh, laat dan maar.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, maar het is een vrouwending denk ik
.
Freaknacht op 3FM. En daarna Ekdom in de nacht.quote:
Mogguh Clan.quote:
Weltrusten EllaN.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:00 schreef EllaN het volgende:
Slaap lekker mannen. Fijne dienst nog Cobra!
Welterustenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:00 schreef EllaN het volgende:
Slaap lekker mannen. Fijne dienst nog Cobra!
Nostalgisch rondje?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:59 schreef Clan het volgende:
Ik zat half mee te lezen en intussen op de laptop wat films te draaien. Ik moet er ook zo in. Morgen de Prins Mauritskazerne en de Johan Willem Frisokazerne bezoeken met vrouw en jongste telg.
Morgen worden deze kazernes gesloten, en als oude artillerist van de Van Essen wil ik dit toch nog meemaken, na morgen zijn er geen kazernes meer in Ede, dan is weer een hoofdstuk afgesloten. Ik geloof dat Achja morgen ook met zijn kinderen kwam.quote:
zebopen?quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:14 schreef Clan het volgende:
[..]
Morgen worden deze kazernes gesloten, en als oude artillerist van de Van Essen wil ik dit toch nog meemaken, na morgen zijn er geen kazernes meer in Ede, dan is weer een hoofdstuk afgesloten. Ik geloof dat Achja morgen ook met zijn kinderen kwam.
Ik zal flink wat foto's laten maken door mijn zoon, die wees me ook op de sluiting, dus dankzij hem weet ik hier ook van af ( heb ze toch goed getraind)
Is ook veteraan net als zijn 'ouwe man' en mijn vader, en verzot op geschiedenis, die weet nog meer van mijn cariere af dan ik weet, heeft al mijn foto's en papieren ingescand, die ik weer hier te pas en ontepas kan tonen.quote:
welke?quote:
jij meerquote:
Assenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:59 schreef Clan het volgende:
Ik zat half mee te lezen en intussen op de laptop wat films te draaien. Ik moet er ook zo in. Morgen de Prins Mauritskazerne en de Johan Willem Frisokazerne bezoeken met vrouw en jongste telg.
Da's de AMX, niet de M109.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:57 schreef Clan het volgende:
@Cobra
Jij hebt nog op de M109 gezeten? Ik had nog wat oude filmpjes erover gevonden, ook wel leuk voor Pumatje;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |