Echt wel.quote:
Voldoende ingeslagen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:55 schreef Sine_Pari het volgende:
Zo net even naar de supermarket gereden ivm de komende sneeuwstorm, leek wel een slagveld daar.
Weltrusten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:13 schreef Esses het volgende:
Hij is nu al ingesneeuwd.
Cobra, ook ik ga je verlaten. Ik ben heel wat gewoon maar moet morgen ook weer op tijd op.
Aan het werk. Eerste nachtdienst.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:35 schreef EllaN het volgende:
Weer aan het werk Cobra? Of ben je zomaar nog op?
Grey's Anatomy? Is daar dan iets aan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Aaah ok. Ik kijk nog even Grey's Anatomy en dan ga ik ook weer slapen.
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Grey's Anatomy? Is daar dan iets aan?
Oh, laat dan maar.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, maar het is een vrouwending denk ik
.
Freaknacht op 3FM. En daarna Ekdom in de nacht.quote:
Mogguh Clan.quote:
Weltrusten EllaN.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:00 schreef EllaN het volgende:
Slaap lekker mannen. Fijne dienst nog Cobra!
Welterustenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:00 schreef EllaN het volgende:
Slaap lekker mannen. Fijne dienst nog Cobra!
Nostalgisch rondje?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:59 schreef Clan het volgende:
Ik zat half mee te lezen en intussen op de laptop wat films te draaien. Ik moet er ook zo in. Morgen de Prins Mauritskazerne en de Johan Willem Frisokazerne bezoeken met vrouw en jongste telg.
Morgen worden deze kazernes gesloten, en als oude artillerist van de Van Essen wil ik dit toch nog meemaken, na morgen zijn er geen kazernes meer in Ede, dan is weer een hoofdstuk afgesloten. Ik geloof dat Achja morgen ook met zijn kinderen kwam.quote:
zebopen?quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:14 schreef Clan het volgende:
[..]
Morgen worden deze kazernes gesloten, en als oude artillerist van de Van Essen wil ik dit toch nog meemaken, na morgen zijn er geen kazernes meer in Ede, dan is weer een hoofdstuk afgesloten. Ik geloof dat Achja morgen ook met zijn kinderen kwam.
Ik zal flink wat foto's laten maken door mijn zoon, die wees me ook op de sluiting, dus dankzij hem weet ik hier ook van af ( heb ze toch goed getraind)
Is ook veteraan net als zijn 'ouwe man' en mijn vader, en verzot op geschiedenis, die weet nog meer van mijn cariere af dan ik weet, heeft al mijn foto's en papieren ingescand, die ik weer hier te pas en ontepas kan tonen.quote:
welke?quote:
jij meerquote:
Assenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:59 schreef Clan het volgende:
Ik zat half mee te lezen en intussen op de laptop wat films te draaien. Ik moet er ook zo in. Morgen de Prins Mauritskazerne en de Johan Willem Frisokazerne bezoeken met vrouw en jongste telg.
Da's de AMX, niet de M109.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:57 schreef Clan het volgende:
@Cobra
Jij hebt nog op de M109 gezeten? Ik had nog wat oude filmpjes erover gevonden, ook wel leuk voor Pumatje;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |