ik moet het doen met een giant yukon frame, maar heb intussen al het orginele oem spul er af gesloopt en er veel moois voor in de plaats gezet. Zo veer weinig geld een zeer leuke Heuvelrug crosser gefixt. Voor echt ruiger terrein zou ik wel op wat beters over moeten stappen, heul misschien komende zomer maar dat ligt eraan wat de plannen worden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ah, ik doe het allebei, alleen merkte dat ik in de alpen met afdalingen iets te fanatiek naar beneden ging, dus heb eens een specialized big hit aangeschaft en nooit meer terug gekeken, die demo 8 komt er ooit nog wel eens bij in de schuur
Het ziet er ongelooflijk vet uit. Ik snap nooit dat mensen zulke dingen aan durvenquote:
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef ErwinRommel het volgende:
heb gvd flinke trek, maar m'n bek gaat maar half open, eet wat lastig
Linker mondhoek is ingescheurd/geïrriteerdquote:
Bedanktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef Esses het volgende:
http://content1a.omroep.n(...)erdijk_bericht_4.pdf
here u go vrons
Van die hobby-wielrenners die met een lading naast elkaar fietsen zodat je er niet langs kan, je vuil aankijken als je ze wel inhaalt op je mountainbike/auto.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ]
zo kan het ook.
Maar wielrennen doe ik ook. Super chill om gewoon paar uur duur te doen, of leg mn tt stuur erop voor veel snelheid in weinig tijd. Maar dikke ouwe mannetjes op stalen fietsen heb ik ook de pest aan.
?quote:
Auw! Hoop dat het gauw over is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Linker mondhoek is ingescheurd/geïrriteerd
Dat mag ik wel hopen ja. het eet nl. zo verrekte lastig.quote:
blender en een rietjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen ja. het eet nl. zo verrekte lastig.
....Hoe? o.0quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Linker mondhoek is ingescheurd/geïrriteerd
Lekkere combinatie dan van wat we vandaag gegeten haden, nl:quote:
Blikje soep openen en gaan!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lekkere combinatie dan van wat we vandaag gegeten haden, nl:
eigengemaakte hamburgers, met broodjes, sla, tomaat, uienringen, ei, mayo, bbq saus, en een salade apart met honing mosterdsaus. Nee, toch maar niet in de blender flikkeren
Klinkt goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lekkere combinatie dan van wat we vandaag gegeten haden, nl:
eigengemaakte hamburgers, met broodjes, sla, tomaat, uienringen, ei, mayo, bbq saus, en een salade apart met honing mosterdsaus. Nee, toch maar niet in de blender flikkeren
Ja, denk dat ik die zo ff open ga trekken, snert ftw!!quote:
Snert hoort niet uit een blik te komenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik die zo ff open ga trekken, snert ftw!!
Ja, jij denkt dat ik nu zeker verse snert ga maken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Snert hoort niet uit een blik te komen
Dan kun je het pas morgen etenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, jij denkt dat ik nu zeker verse snert ga maken?
In Brazilië maakte ik dat altijd zelf ja, was nl. niet te verkrijgen en ook onbekend.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan kun je het pas morgen eten
Zorgen dat je altijd flink wat bakjes met snert in de vriezer hebt
Het is ff snijden en dan wachten maar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In Brazilië maakte ik dat altijd zelf ja, was nl. niet te verkrijgen en ook onbekend.
Is in feite best simpel, maar vergt wat voorbereidingstijd.
zit alleen nog ff te twijfelen of ik mn spd's er al weer op leg. Had ze er expres vanwege de mogelijke gladheid afgehaald voor 'gewone'. Denk maandag ff in nieuwegein het parcours doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Van die hobby-wielrenners die met een lading naast elkaar fietsen zodat je er niet langs kan, je vuil aankijken als je ze wel inhaalt op je mountainbike/auto.
Ik rijd altijd lekker in spijkerbroek, sneakers, tshirt skateboard helm (En soms m'n fullface Troy Lee Designs helm.. maar dat heeft ook een reden)
En dan hun in die strakke pakjes die totaal nutteloos zijn
At ease soldier.quote:
BMX pedalen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:04 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
zit alleen nog ff te twijfelen of ik mn spd's er al weer op leg. Had ze er expres vanwege de mogelijke gladheid afgehaald voor 'gewone'. Denk maandag ff in nieuwegein het parcours doen.
Zat gisteren met mn pa Kill Bill v1 te kijken. Komt net als die vechtscene met al die spleetogen begint mn ma dr bij zitten. Ze zat nog net niet te nekken toen de ledematen door de lucht vlogen XDquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef EllaN het volgende:
Iemand The quick and the dead aan het kijken?
Crazy 88quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zat gisteren met mn pa Kill Bill v1 te kijken. Komt net als die vechtscene met al die spleetogen begint mn ma dr bij zitten. Ze zat nog net niet te nekken toen de ledematen door de lucht vlogen XD
Ik heb nog garantie, dus ga gewoon klagen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:01 schreef EllaN het volgende:
Ja, het zal eerder een hardware probleem zijn dan een software probleem zijn denk ik..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef EllaN het volgende:
Iemand The quick and the dead aan het kijken?
Echt wel.quote:
Voldoende ingeslagen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:55 schreef Sine_Pari het volgende:
Zo net even naar de supermarket gereden ivm de komende sneeuwstorm, leek wel een slagveld daar.
Weltrusten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:13 schreef Esses het volgende:
Hij is nu al ingesneeuwd.
Cobra, ook ik ga je verlaten. Ik ben heel wat gewoon maar moet morgen ook weer op tijd op.
Aan het werk. Eerste nachtdienst.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:35 schreef EllaN het volgende:
Weer aan het werk Cobra? Of ben je zomaar nog op?
Grey's Anatomy? Is daar dan iets aan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Aaah ok. Ik kijk nog even Grey's Anatomy en dan ga ik ook weer slapen.
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Grey's Anatomy? Is daar dan iets aan?
Oh, laat dan maar.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, maar het is een vrouwending denk ik
.
Freaknacht op 3FM. En daarna Ekdom in de nacht.quote:
Mogguh Clan.quote:
Weltrusten EllaN.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:00 schreef EllaN het volgende:
Slaap lekker mannen. Fijne dienst nog Cobra!
Welterustenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:00 schreef EllaN het volgende:
Slaap lekker mannen. Fijne dienst nog Cobra!
Nostalgisch rondje?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:59 schreef Clan het volgende:
Ik zat half mee te lezen en intussen op de laptop wat films te draaien. Ik moet er ook zo in. Morgen de Prins Mauritskazerne en de Johan Willem Frisokazerne bezoeken met vrouw en jongste telg.
Morgen worden deze kazernes gesloten, en als oude artillerist van de Van Essen wil ik dit toch nog meemaken, na morgen zijn er geen kazernes meer in Ede, dan is weer een hoofdstuk afgesloten. Ik geloof dat Achja morgen ook met zijn kinderen kwam.quote:
zebopen?quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:14 schreef Clan het volgende:
[..]
Morgen worden deze kazernes gesloten, en als oude artillerist van de Van Essen wil ik dit toch nog meemaken, na morgen zijn er geen kazernes meer in Ede, dan is weer een hoofdstuk afgesloten. Ik geloof dat Achja morgen ook met zijn kinderen kwam.
Ik zal flink wat foto's laten maken door mijn zoon, die wees me ook op de sluiting, dus dankzij hem weet ik hier ook van af ( heb ze toch goed getraind)
Is ook veteraan net als zijn 'ouwe man' en mijn vader, en verzot op geschiedenis, die weet nog meer van mijn cariere af dan ik weet, heeft al mijn foto's en papieren ingescand, die ik weer hier te pas en ontepas kan tonen.quote:
welke?quote:
jij meerquote:
Assenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:59 schreef Clan het volgende:
Ik zat half mee te lezen en intussen op de laptop wat films te draaien. Ik moet er ook zo in. Morgen de Prins Mauritskazerne en de Johan Willem Frisokazerne bezoeken met vrouw en jongste telg.
Da's de AMX, niet de M109.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:57 schreef Clan het volgende:
@Cobra
Jij hebt nog op de M109 gezeten? Ik had nog wat oude filmpjes erover gevonden, ook wel leuk voor Pumatje;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |