En wat als er geen meerderheid te vinden is? Formeel hoeft het niet, maar dan lazert de hele boel als een kaartenhuis inelkaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:21 schreef Cobra4 het volgende:
En we gaan weer naar Afghanistan. De Ministerraad is accoord.
Besluit ligt er alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
En wat als er geen meerderheid te vinden is? Formeel hoeft het niet, maar dan lazert de hele boel als een kaartenhuis inelkaar.
kuuut maar eens aanschaffen dan!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat World of Warcraft goed voor je CV is.
quote:Welten
THEODOR HOLMAN
Laat ik eerlijk zijn: ik ben het helemaal met Welten eens: ik vind ook dat ik me niet aan de wet hoef te houden.
''Uw rechtsstaat is niet de onze!''
Ik las trouwens dat er veel commotie is ontstaan over de uitspraak van Welten dat hij zich als hoofdcommissaris niet aan de wet wil houden. Maar gelukkig waren er ook weldenkende lieden die het volkomen met hem eens waren.
Imam Fawaz Jneid, u weet wel, die man die zei: ''O God, bezorg Van Gogh een ziekte die door alle bewoners van de aarde niet kan worden genezen, hij zou daardoor tevergeefs naar de dood verlangen en treft het niet. (...) O God, verblind het zicht van Ayaan Hirsi Ali, o God, bezorg haar tongkanker'' - die man dus, is net als ik, ook een fan van Weltens burgerlijke ongehoorzaamheid; hij ziet in Welten juist 'een groot visionair'.
Omdat Welten dus een groot visionair is, heb ik een oplossing bedacht die links en en rechts kan verenigen.
Vandaag spreekt het kabinet over zijn voornemen 350 politieagenten en militairen naar Afghanistan te sturen. De PVV en de SP zijn daartegen. De PVV wil ook Welten kwijt, gezien de tweet die Wilders over hem stuurde.
Luister: ze hebben in Afghanistan een goede hoofdcommissaris nodig die gewend is aan een beetje burgerlijk ongehoorzaam gedrag. Dus is het niet een goed idee om Welten naar Afghanistan te sturen?
Zijn wij van hem af, kan hij gewoon in dienst blijven, en kan hij alle boerka's rustig laten lopen.
En weet je wat? We sturen Imam Fawaz Jneid met Welten mee! Die kan dan daar overal roepen: ''Jongens, deze man komt weliswaar uit Holland, maar hij is een visionair. Sterker: hij is een groot visionair!''
Denk je eens in wat een goodwill wij in Afghanistan krijgen. Daar kan een nieuwe militaire missie niet tegenop! De PVV en de SP moeten hiervoor te porren zijn.
En wat gaat Welten die Afghaanse politie dan leren?
Daar heb ik ook een idee over: iets wat die Afghaanse politie tot op heden niet kan - het opsporen van drugs! Want weet u, er schijnen in Afghanistan zoldertjes te zijn waar ze illegaal papaver telen. Nou, Welten weet wel hoe je die kunt vinden.
En vergeet niet 7 dagen per week te sporten tot het pijn doet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
kuuut maar eens aanschaffen dan!
Net ff wat geshopt paar shirtjes en een shirt met BA Barraccus erop :p
fuuuuu. Word lastig zo!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En vergeet niet 7 dagen per week te sporten tot het pijn doet.
oke wie pakt deze opmerking? Te makelijk voor mijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:23 schreef Vronsky het volgende:
Sporten is erg gezond, maar als je het niet op een goede manier doet gaat het slecht aflopen
Snap ook echt niet hoe sommige mensen 5-7 dagen per week (!!) in de sportschool kunnen zitten.
Doe je best, maar ik zit niet 7 dagen per week in de sportschool en mijn dagen zijn fatsoenlijk verdeelt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
oke wie pakt deze opmerking? Te makelijk voor mij
Neem Vronsky als voorbeeld. Dan komt alles goed!quote:
Gemiddeld vier tot vijf dagen per week hier, en lang niet allemaal in de sportschool. Ook in de dojo en buiten in het park.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:26 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Doe je best, maar ik zit niet 7 dagen per week in de sportschool en mijn dagen zijn fatsoenlijk verdeelt.
Ik wissel alles netjes af met hardlopen en zwemmen en mountainbiken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:28 schreef Vortix het volgende:
[..]
Gemiddeld vier tot vijf dagen per week hier, en lang niet allemaal in de sportschool. Ook in de dojo en buiten in het park.
Done!quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef Esses het volgende:
Maar Vronsky daadwerkelijk verantwoordelijk met zijn lijf omgaat!
Vorige topic: DEF [SC] #107 Waar we de meeste buitenlandse missies missen
En hij homo isquote:
Nog lachen ook? Misschien helpt chemische castratie jou van die vieze denkbeelden af!quote:
Nu ga je me nog beledigen ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:36 schreef Vronsky het volgende:
Esses toch, zit je nou zo boos hierom te doen omdat je zo graag uit de kast wilt komen en het op deze uiterst homofobische manier uit?
Dus daarvoor was je openbaar homo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Nu ga je me nog beledigen ookIk ben al 7 jaar uit de kast als hetero!
Komt goed hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Nu ga je me nog beledigen ookIk ben al 7 jaar uit de kast als hetero!
Whahahaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Komt goed hoorkom op al die bezweten brandweermannen bij elkaar maakt toch wat los bij vronsky en dan de gedachte dat er op moerdijk gister 350 bijelkaar waren maakt het voor hem gewoon lastig en reageert hij het op ons af!
Rave noemt Vronsky niet voor niks zijn favoriete aarslikker.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Komt goed hoorkom op al die bezweten brandweermannen bij elkaar maakt toch wat los bij vronsky en dan de gedachte dat er op moerdijk gister 350 bijelkaar waren maakt het voor hem gewoon lastig en reageert hij het op ons af!
mooi zo is allemaal niet slecht bedoeltquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:41 schreef Vronsky het volgende:
[..]
![]()
(Ik moest dus echt heel erg hard lachen hierom, bedankt.)
Fijne avond verder DEF, ik ga eten koken.
Ik ben ook in een zeer goede bui vandaagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
mooi zo is allemaal niet slecht bedoelt
onzin als in TT?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Kunnen we je daar (en hier ontzin verkopen) aan houden?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:48 schreef Esses het volgende:
Ellan..... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHje staat erin
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |