Goedemorgen lieve Maitje.quote:
Heb je daar geen personeel voor?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:44 schreef Maitje het volgende:
Goeiemorgen Cobra
Jawel, had wel iets langer gemogen, maar de hond moest eruit.
Jij zo slapen?
Daar zit ik nu even over na te denken. Ik heb eigenlijk nog geen idee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:50 schreef Maitje het volgende:
Haha nee! En het is geen ramp om het dier uit te laten.
Owh! Welke film?
Neen.quote:
Nee. Ik weet wel waar ik kan gaan en staan. En gebruik ook beschermende middelen indien nodig. Dit in tegenstelling tot sommige "bikkels" die ik daar heb gezien.quote:
Mogguh.quote:
Ik heb de eerste uren op 200 meter van de brand gewerkt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:34 schreef Vinz0r het volgende:
Niet lullig bedoeld maar je komt nu over alsof jij op 5km afstand stond terwijl de anderen hun werk deden...?
Nee, het dragen van ademlucht in de binnenste ring zou in mijn ogen de eerste inzet niet vertragen. Bij veel eerste inzetten bij gevaarlijke objecten dragen brandweerlieden die apparatuur. (corrigeer me als ik dat fout heb Vronsky)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:05 schreef Vinz0r het volgende:
Dus als degenen die als eerste dat ook deden zouden we nu pas brandmeester kunnen roepen?
Waarom? Alleen omdat men dan maskers met zuurstof gaat dragen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:05 schreef Vinz0r het volgende:
Dus als degenen die als eerste dat ook deden zouden we nu pas brandmeester kunnen roepen?
+1quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:26 schreef m.k het volgende:
ik heb er 0 verstand van maar als ik een wolk van die omvang uit een bedrijf genaamd chemiepak dat op een industrie terrein staat zou ik sowieso een masker opdoen, maar dat ben ik
Nouja, als je een beetje logisch nadenkt snap je al snel dat op een bedrijventerrein het niet slecht is om een masker te dragen. Maar goed, ik ben een simpele paraveterinair... dus zal het wel verkeerd hebben!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:26 schreef m.k het volgende:
ik heb er 0 verstand van maar als ik een wolk van die omvang uit een bedrijf genaamd chemiepak dat op een industrie terrein staat zou ik sowieso een masker opdoen, maar dat ben ik
Nee je hebt het niet verkeerd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:27 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nouja, als je een beetje logisch nadenkt snap je al snel dat op een bedrijventerrein het niet slecht is om een masker te dragen. Maar goed, ik ben een simpele paraveterinair... dus zal het wel verkeerd hebben!
Ja, maar dan is het toch stom dat die lui niet aan hun eigen veiligheid denken? Dat er niet 1 mannetje zegt "kom, we roepen deze eenheden terug en sturen bepakte eenheden heen" ...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee je hebt het niet verkeerd.
Probleem ligt op dat moment meer bij bv politie en ambulance personeel. Die lopen in het zelfde gebied zonder de middelen die de brandweer heeft.
Denk maar terug aan de tv beelden. Er liepen enorm veel mensen rond die op een grotere afstand hadden kunnnen werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |