Tax free drank. altijd +1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:50 schreef jankaas020 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ging er allemaal in de moosemilk.
Danku... en jij met je gele pretcilinderquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:49 schreef Vortix het volgende:
[..]
Hey, als ik gewoon mijn gele pretcilinder mag nuttigen, mag jij zoveel Jillz tot je nemen als je wil. Veel plezier met je appelsap-met-prik-en-alcohol
Partypusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:56 schreef Thaboel het volgende:
[ afbeelding ]perfect in dat zakje in de 60liter tas en anders een daypack
waar het hoofd vol van zit ......quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Partypus![]()
Ik denk dan aan hele andere dingen!
Heb je nu zoveel zaad in je ogen dat je niet ziet dat er platypus staat..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Partypus![]()
Snap ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:33 schreef Thaboel het volgende:
Niet zo gaan doen! Rave is mijn grote voorbeeld!
Dat ging in dat 25l vat erachter, geloof dattie tot de 20 vol zat!quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Partypus![]()
Moosemilk is toch die tjap die schuimt als een malle?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:00 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat ging in dat 25l vat erachter, geloof dattie tot de 20 vol zat!
GVDquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Heb je nu zoveel zaad in je ogen dat je niet ziet dat er platypus staat..
Mijn hoofd zit niet vol van pus...quote:
Er ging nog melk en vanille-ijs bij, maar het schuimen valt, op de filmpjes te zien, wel mee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Moosemilk is toch die tjap die schuimt als een malle?
Ja, dat is dus een platypus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:03 schreef demspec het volgende:
[..]
Ja, dat is dus een platypus.OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Filmpjes?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:02 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Er ging nog melk en vanille-ijs bij, maar het schuimen valt, op de filmpjes te zien, wel mee.
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:05 schreef jankaas020 het volgende:
Dat beest is toch een zoogdier en legt eieren?
Yep, en een het mannetje is giftig, de twee eigenschappen die een zoogdier normaal gesproken niet heeft.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:05 schreef jankaas020 het volgende:
Dat beest is toch een zoogdier en legt eieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |