Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja dat is echt niet te doen gewoonquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gepost (NIET GESCHREVEN![]()
![]()
![]()
![]()
) dus
Toen in een topic waarin half Fok! beweerde 'vloeiend' Engels te spreken. En na dat stuk nog stug volhouden dat ze het volledig foutloos kunnen voorlezen
Nee, ik kan het absoluut niet foutloos voorlezen maar er waren heel wat Fok!kertjes die claimen dat wel te kunnen. Ongeloofelijk hoe hoog sommige mensen hun eigen talenkennis inschattenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is echt niet te doen gewoon
post 300 in de myat en #301 in de topics is geneog om het volgende topic te openen. En dat had Koen.quote:
puur toevalquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, zijn ninjalapohunt was succesvol.
Ik kijkte verkeerdquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
post 300 in de myat en #301 in de topics is geneog om het volgende topic te openen. En dat had Koen.
Kan hij er wat aan doen dat er mensen door het slotje heen posten
Wat is "sward" in de furst plees?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik kan het absoluut niet foutloos voorlezen maar er waren heel wat Fok!kertjes die claimen dat wel te kunnen. Ongeloofelijk hoe hoog sommige mensen hun eigen talenkennis inschatten
Ja, tuig is dat! Schorem!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
post 300 in de myat en #301 in de topics is geneog om het volgende topic te openen. En dat had Koen.
Kan hij er wat aan doen dat er mensen door het slotje heen posten
een zwoordquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is "sward" in de furst plees?
Grasveld geloof ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is "sward" in de furst plees?
Trustequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed opzoeken. Lekker vroeg.
Tot vrijdag w8enquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
vraaaaari, ik had me vergist!
ik bedoelde vrijdag![]()
maar dan krijg je een hele mooie eigen
Slaap Lekker Myrquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
Ik dus ook nietquote:
IK heb me er ook wel eens schuldig aan gemaakt hoorquote:
truste Sweetiequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ik ga dus douchen.
En dan slapen.
En dan morgen wel gewoon wakker worden als de wekker gaat
Truste stquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ik ga dus douchen.
En dan slapen.
Sweet dreams Myrquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
* DaMart kijkt naar de klok....quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ik ga dus douchen.
En dan slapen.
Slaap lekker beebquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ik ga dus douchen.
En dan slapen.
Slaap lekker lovequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ik ga dus douchen.
En dan slapen.
Trusten DMquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart kijkt naar de klok....
Wel potver, ik wilde nog wel op tijd naar bed gaan.
Nou ja, nu alsnog maar slapen dan. Welterusten allemaal![]()
.
Welterusten DMquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Doe waar je zin in hebtquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
ik ga ff verhuizen, km straks nog wel ffies terug
of zal ik vroeg gaan slapen....
Trusten Myrquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
Trusten STquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ik ga dus douchen.
En dan slapen.
Trusten DMquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Waarom heb je die dan ook open gemaakt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
Ik wil wel gaan slapen maar ik moet eerst nog een 3e Strongbow opdrinken
Moet ik nog doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom heb je die dan ook open gemaakt?
Dag suikerbeeeeeeebquote:
Dichtlaten. Straks denken we nog dat je een alcoholist bentquote:
Ja, misschien ga ik dat ook maar gewoon doen ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dichtlaten. Straks denken we nog dat je een alcoholist bent...
Weet je dat wel zeker dat we daar nu daar nog aan denken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dichtlaten. Straks denken we nog dat je een alcoholist bent...
Ik hou ook van jou hoor. Maar andersquote:
Nergens voor nodig toch?quote:
Ik heb trouwens liever echtequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:20 schreef Stuart het volgende:
Zo, net 2 chocolade Krugerrands gegeten
Oh? Als in een "lawn" of meer een "pitch"? Of nog weer wat anders? Los van dat "pitch" nog tienduizend andere betekenissen kan hebben, maar okee. Wat een kuttaal is dat ook ttrouwensquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou hoor. Maar anders
Lawnquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh? Als in een "lawn" of meer een "pitch"? Of nog weer wat anders? Los van dat "pitch" nog tienduizend andere betekenissen kan hebben, maar okee. Wat een kuttaal is dat ook ttrouwens
Wrm denk je dat ik me de laatste dagen kut voel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Nergens voor nodig toch?
Je hebt het toch al voor elkaar.
Is het daar dan zo stil?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wrm denk je dat ik me de laatste dagen kut voel?
Geen idee. Je praat er immers niet overquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wrm denk je dat ik me de laatste dagen kut voel?
Niet hier op fok nee.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee. Je praat er immers niet over.
heel even af en toequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
Heb dit hele jaar Nijntje venijntje nog niet gezien
Ja, het is dood en dat is mijn schuldquote:
Jammer, moest altijd wel lachen om en met RNquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heel even af en toe
maar de postsnelheid is er wel uit bij d'r
what did you do?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het is dood en dat is mijn schuld![]()
Van die wannabees heb je altijd, die halen dan 2 weken lng 100 posts per dag of zo. Of 200. Dat sterft vanzelf wel weer uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
maar de postsnelheid is er wel uit bij d'r
Het ging vanzelf. Ik wilde het echt nietquote:
Whahahahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:34 schreef Trevland het volgende:
Sorry dat ik even weg was, moest even boodschappenlijstje maken
Komt natuurlijk door dat feest waar iedereen zich altijd klem zuiptquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij is de TT al de topickiller geweest
2474 ging megasnel
2475 opeens een stuk trager
Deed ik ook samen met mijn maquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Whahahaha
Alleen vrouwen maken boodschappenlijstjes![]()
![]()
Nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Whahahaha
Alleen vrouwen maken boodschappenlijstjes![]()
![]()
Ik zit je maar te plagen johquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deed ik ook samen met mijn maen is alleen maar handig dat we dan alles in huis hebben
Misschien kan het ook zijn omdat pilles maar 1 keer per uur meetquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt natuurlijk door dat feest waar iedereen zich altijd klem zuipt
Ik vind Brother Louie tofquote:
Dat snap ik ergens ook wel.quote:
Geef mij maar de Talking Headsquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Modern Talking, zo fout dat het goed wordt
Whehehe, doe ik maar niet want ik ben heel vaak verkoudenquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oud en fout maar minder fout dan de vorigen
I agree more with Stu than with Koenquote:
Ook een lekker nummerquote:
Ik hab een paar dagen geleden nog een Karaoke contest gewonnen met Eye of the Tigerquote:
Wat tofquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hab een paar dagen geleden nog een Karaoke contest gewonnen met Eye of the Tiger
hahaha goed manquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hab een paar dagen geleden nog een Karaoke contest gewonnen met Eye of the Tiger
truste kerelquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:01 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten allemaal en fijne dag morgen![]()
![]()
Trusten Stuquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:01 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten allemaal en fijne dag morgen![]()
![]()
Ja samen met een Slowaakquote:
truste Trevquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:05 schreef Trevland het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen![]()
Bis Later Lui![]()
Marijkequote:Op donderdag 6 januari 2011 00:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten voor iedereen die gaat slapen
pgr schiet wakker.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten voor iedereen die gaat slapen
quote:
Ik ben minder lomp dan ik soms overkom hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat snap ik ergens ook wel.
Als je toch iets kwijt wil, dan staat de PM / mail / MSN open.
Koenquote:
Kom maar, stop ik je wel inquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koen![]()
Ben nog lekker aan het wow-en
Lang leve vakantie
Morgen maar weer eens de stad in ofzo, even wat shoppen
Hoe is het met jou?
[..]
Kom maar, stop ik je wel in![]()
Zou eigenlijk moeten slapen (5:30 wekker)quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koen![]()
Ben nog lekker aan het wow-en
Lang leve vakantie
Morgen maar weer eens de stad in ofzo, even wat shoppen
Hoe is het met jou?
quote:
Slaap lekker vraariequote:
Ik ga morgen ook wat later van huisquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf nog even, hoef morgen toch niet vroeg weg. Ja moet even boodschappen doen, maar dat zou om 15.00 uur nog kunnen.
Precies, ik hoef pas om 1450 bij de fysio te zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf nog even, hoef morgen toch niet vroeg weg. Ja moet even boodschappen doen, maar dat zou om 15.00 uur nog kunnen.
Dat is balenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook wat later van huis. Mijn geplande avondje rust was me niet gegund. Ik moest weer eens een brandje blussen
...
Die ligt vast te pitten op de bankquote:
Ach, het is raar om het zo te zeggen, maar het zijn wel de dingen die 'Schwung' geven aan het vrijwilligeren hierquote:
Er moet een topic zijn om tekstwolkjes bij een plaat te verzinnenquote:
Dat klinkt als iets dat hij zo zou weten jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er moet een topic zijn om tekstwolkjes bij een plaat te verzinnen
En ik bedoel NIET Verzin een leuk onderschrift #4!
Ja. Of jij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets dat hij zo zou weten ja!
Okee, dat kan ook dan wel leuk zijn jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, het is raar om het zo te zeggen, maar het zijn wel de dingen die 'Schwung' geven aan het vrijwilligeren hier.
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou eigenlijk moeten slapen (5:30 wekker)
Vandaag leuke dag gehad, kinderfeestje van jongste zoon
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 05-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 212 Stuart
02. 188 goldfinger1963
03. 168 Trevland
04. 152 MPG
05. 129 suikertaartje
06. 123 LovelyLady
07. 121 Marijkezwolle
08. 106 pgrferrari
09. 105 Koen66
10. 079 wel.o.k
11. 067 DaMart
12. 062 TheFamousMan
13. 062 Symphonic
14. 057 Toekito
15. 056 Ladylike
16. 051 Dr_Flash
17. 036 MaleDuck
18. 030 Bos81
19. 028 Muck
20. 027 Panda72
Reeks-statistieken!
trusten bosquote:
Parship. Iemand wacht op jou.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:46 schreef MPG het volgende:
Dat ik een advertentie van LExa krijg, is dat een hint ofz![]()
.?
Dat is vast niet degene op wie ik wachtquote:
moet je maar meer postenquote:
Met wachten ben ik al lang geleden gekaptquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is vast niet degene op wie ik wacht.
Hallo zeg waar zijn we mee bezig??quote:Nederland wil Bosnische vluchtelingen van 45 jaar en ouder, die terugkeren naar Bosnië-Herzegovina, levenslang een maandelijkse toelage van 470 euro geven. Een echtpaar heeft recht op 670 euro.
Ook de reiskosten zouden worden vergoed, tot een maximum van 1500 euro. Dat meldde de Kroatische televisiezender HRT woensdag op gezag van het Bosnische ministerie van Mensenrechten en Vluchtelingen.
Het departement in Sarajevo laat weten uit Nederland een officieel bericht daarover te hebben ontvangen.
In Nederland wonen ruim 30.000 vluchtelingen uit Bosnië, die tijdens de burgeroorlog in de jaren negentig zijn gevlucht. Volgens Sarajevo zou de Nederlandse regering tot de conclusie zijn gekomen dat een deel van hen niet goed in de Nederlandse samenleving is geïntegreerd.
Wie spijt krijgt mag overigens binnen een jaar naar Nederland terugkeren.
zat een foutje in nou staan de goede cijfers erquote:
quote:Top 100 van woensdag 5 januari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 369 goldfinger1963
07. 277 Stuart
28. 171 Trevland
30. 170 Marijkezwolle
37. 154 MPG
42. 147 pgrferrari
44. 145 Koen66
48. 137 MaleDuck
52. 129 suikertaartje
56. 125 LovelyLady
57. 124 TheFamousMan
63. 119 Bos81
85. 095 Symphonic
Ja toffe actie he?quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Voordeelurenkaarthouders kunnen na 19:00 of zo voor 2,50 reizen![]()
morgeenavond even naar Tilburg denk
ben ik pirania voorbijquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Goldfinger met 67.611 de top-100 inde gevreesde dagcijferhunter PiRANiA voorbij
slaap ze marijkequote:Op donderdag 6 januari 2011 01:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja toffe actie he?![]()
Ik ga naar Rotjeknor denk ik
En nu ga ik slapenWelterusten allemaal
Welterustenquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja toffe actie he?![]()
Ik ga naar Rotjeknor denk ik
En nu ga ik slapenWelterusten allemaal
ik ga ook pittenquote:
hoeveel wil je er van mij hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou, dan sleep ik nog wel even een Last Man Standing trofee mee naar huis![]()
Hebben we dat maar vast binnen
schone damequote:
mweh.. ik moet nog douchen.. dus zo schoon ben ik nog nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
schone dame
wokwat heb je gegeten gister?
duckquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
schone dame
wokwat heb je gegeten gister?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. ik moet nog douchen.. dus zo schoon ben ik nog niet
hihih kat snurkt!
snurkt ie nou nog steeds?quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. ik moet nog douchen.. dus zo schoon ben ik nog niet
hihih kat snurkt!
Ah, ook uit eten geweest, ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
duck![]()
pizza quartorie stationair of zo iets.
was lekker![]()
maar veelste laat thuis om hier alweer om 7:00 te zijn
quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
snurkt ie nou nog steeds?
[..]
Ah, ook uit eten geweest, ik ook
quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
uit eten,
gewoon een kantoor pizza hoor
liever een warm mietje dan een koude bikkelquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's ochtends ook een vent.
brandje in de buurtquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
misschien zijn mn hersencellen wat aangetast door een chemische wolk...
Ja, gister vroeg van werk gegaan en 's avonds uit eten geweest, geen radio of tv aangehad... dus hoorde het vanmorgen pas. Toen een collega zei dat ze het bedrijf gisteravond hadden geëvacueerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
liever een warm mietje dan een koude bikkel
[..]
brandje in de buurt
het is nog steeds niet uit begreep ik op de radio.quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, gister vroeg van werk gegaan en 's avonds uit eten geweest, geen radio of tv aangehad... dus hoorde het vanmorgen pas. Toen een collega zei dat ze het bedrijf gisteravond hadden geëvacueerd...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is nog steeds niet uit begreep ik op de radio.
is vast een vreugde vuur van Muck en Toek vanwege hun nieuwe huis
blijkbaarquote:
ik was gisteren laat nog aan het werkquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:01 schreef Toekito het volgende:
Heb gisteren laat m'n werk nog gebeld dat ik best vroeg kan beginnen als er mensen uit de regio van de brand niet kenne komen!
Goed bezig!quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:01 schreef Toekito het volgende:
Heb gisteren laat m'n werk nog gebeld dat ik best vroeg kan beginnen als er mensen uit de regio van de brand niet kenne komen!
Voorlopig nog niet. Kan zomaar gebeld worden. En anders van 12:00 tot 20:30quote:
Maar dan al wel lekker op tijd wakkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet. Kan zomaar gebeld worden. En anders van 12:00 tot 20:30
quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:18 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen allen
Eerstestaat al klaar.
solquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:18 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen allen
Eerstestaat al klaar.
nummer 5 is bijna leegquote:
Er is altijd baas boven baas he...quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sol
[..]
nummer 5 is bijna leeg![]()
* wel.o.k neemt slok
nummer 5 is leeg
Morge Wokquote:
ik heb het nodig vandaagquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Er is altijd baas boven baas he...
daar heb ik ook last vanquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Wok
Yup, ik heb nog wel last van hoofdpijn, verkouden, hoesten, maar het klinkt allemaal erger dan dat het is
quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ga ik weer aan de koffie, is 'ie vies
Volgens mij heeft iedereen daar last van of gehad die heeft gemeetquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb het nodig vandaag
[..]
daar heb ik ook last vanmaar valt verder wel mee inderdaad
ja, maar je hebt vies en vies vies, en die van mij is vies viesquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
suikertje
![]()
![]()
automaten koffie is altijd vies![]()
kopje thee dan maar?
wanneer is de volgende meet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen daar last van of gehad die heeft gemeet
Ben in huis wat aan het rommelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar dan al wel lekker op tijd wakker
over een uurtje, ergens langs de A28?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
wanneer is de volgende meet?
dan houd ik daar rekening mee
En dan gaan jullie samen dit lezen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
over een uurtje, ergens langs de A28?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan gaan jullie samen dit lezen?
[ afbeelding ]
Dan bij dezen een voorleestip voor vanavond voor jullie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
is goed![]()
![]()
[..]
lezen doen we alleen in bed
gisteren niks van gekomenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan bij dezen een voorleestip voor vanavond voor jullie.
Ik ben 12, wat is een natte droom?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar dat was voordat je ontwaakte uit je natte droom!
ehm.. jah.. jij!quote:
De service boy buiten gebruik?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:07 schreef Barretje80 het volgende:
faen!
wil ik net thee gaan halen komt de service boy langs.. is dat ding het komende half uur buiten gebruik!
hmm.. deze mag snel buiten gebruik.. zo'n uitgelubberder oude grijze ventquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De service boy buiten gebruik?
Dan wordt ik wel service boyquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. deze mag snel buiten gebruik.. zo'n uitgelubberder oude grijze vent
* DaMart gaat toch thee halen, dus neemt meteen een kopje mee voor Barretjequote:Op donderdag 6 januari 2011 09:07 schreef Barretje80 het volgende:
faen!
wil ik net thee gaan halen komt de service boy langs.. is dat ding het komende half uur buiten gebruik!
Hier is thee! En een kast die nog 1 verdieping omhoog moetquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:07 schreef Barretje80 het volgende:
faen!
Dan glip je toch snel even voor... jij bent toch wel sneller dan zo'n vent... en met een vriendelijke glimlach zal je ook wel een eind komen...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. deze mag snel buiten gebruik.. zo'n uitgelubberder oude grijze vent
advocaat bij de koffie??quote:
oeh!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaha ja een heel glas vol![]()
Nee het was dit: [ afbeelding ]
jaa zoveel fruit in de reclamequote:Op donderdag 6 januari 2011 09:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oeh!!
gezonde vitamientjes!!
*stopt een pil femfit in d'r mond*
minderquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:40 schreef DaMart het volgende:
Gisteren dacht ik dat het hoesten minder werd, maar ik ben het nu al aardig aan het inhalen geloof ik.
je hebt toch niet in m'n thee gehoest he?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:40 schreef DaMart het volgende:
Gisteren dacht ik dat het hoesten minder werd, maar ik ben het nu al aardig aan het inhalen geloof ik.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
minder
geen mexicaanse griep?
Parkeerplaatsseksquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet... tenzij iedereen hier de tacohoest hadquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
minder
geen mexicaanse griep?
Hoi mopquote:
Nee, ik had een schoteltje op jouw theeglas gezet en mijn hoofd de andere kant op gedraaid toen ik moest hoestenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je hebt toch niet in m'n thee gehoest he?
Nee joh, op de vluchtstrookquote:
export nederlanderquote:
duckiequote:
Nog steeds zo moe trouwens of gaat dat al beter?quote:
Kinky.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |