SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:01 schreef FedExpress het volgende:
"Nieuwste variant op de Walking Fridge blijkt voorkeur te hebben voor minderjarigen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry, ik moest evenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:19 schreef Haque het volgende:
Ok de uitslag:
1. Little_Miss_naughty: Onzekere tienermeisjes met vetplooien zelfs niet afgeleidt door ijsberen
2. coca_kaklight: sta jij ook altijd op foto's alsof je je tampon er aan 't indoen bent, deze beer lijd leidt iedereen af.
Oe deze is moelijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:01 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Met dank aan Schenkstroop en DragonFodder haha
de nieuwe:
[ link | afbeelding ]
succes
Ik heb de mijne al 6 x veranderd. is moeilijker dan ik dachtquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef dogtagz het volgende:
sommige zijn heel gevat maar niet grappig.
Nu ik er over nadenk die van mij ook niet![]()
Het ligt gewoon aan de foto, die is gewoon kutquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al 6 x veranderd. is moeilijker dan ik dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |