wanneer is de volgende meet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen daar last van of gehad die heeft gemeet
Ben in huis wat aan het rommelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar dan al wel lekker op tijd wakker
over een uurtje, ergens langs de A28?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
wanneer is de volgende meet?
dan houd ik daar rekening mee
En dan gaan jullie samen dit lezen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
over een uurtje, ergens langs de A28?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan gaan jullie samen dit lezen?
[ afbeelding ]
Dan bij dezen een voorleestip voor vanavond voor jullie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
is goed![]()
![]()
[..]
lezen doen we alleen in bed
gisteren niks van gekomenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan bij dezen een voorleestip voor vanavond voor jullie.
Ik ben 12, wat is een natte droom?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar dat was voordat je ontwaakte uit je natte droom!
ehm.. jah.. jij!quote:
De service boy buiten gebruik?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:07 schreef Barretje80 het volgende:
faen!
wil ik net thee gaan halen komt de service boy langs.. is dat ding het komende half uur buiten gebruik!
hmm.. deze mag snel buiten gebruik.. zo'n uitgelubberder oude grijze ventquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De service boy buiten gebruik?
Dan wordt ik wel service boyquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. deze mag snel buiten gebruik.. zo'n uitgelubberder oude grijze vent
* DaMart gaat toch thee halen, dus neemt meteen een kopje mee voor Barretjequote:Op donderdag 6 januari 2011 09:07 schreef Barretje80 het volgende:
faen!
wil ik net thee gaan halen komt de service boy langs.. is dat ding het komende half uur buiten gebruik!
Hier is thee! En een kast die nog 1 verdieping omhoog moetquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:07 schreef Barretje80 het volgende:
faen!
Dan glip je toch snel even voor... jij bent toch wel sneller dan zo'n vent... en met een vriendelijke glimlach zal je ook wel een eind komen...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. deze mag snel buiten gebruik.. zo'n uitgelubberder oude grijze vent
advocaat bij de koffie??quote:
oeh!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaha ja een heel glas vol![]()
Nee het was dit: [ afbeelding ]
jaa zoveel fruit in de reclamequote:Op donderdag 6 januari 2011 09:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oeh!!
gezonde vitamientjes!!
*stopt een pil femfit in d'r mond*
minderquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:40 schreef DaMart het volgende:
Gisteren dacht ik dat het hoesten minder werd, maar ik ben het nu al aardig aan het inhalen geloof ik.
je hebt toch niet in m'n thee gehoest he?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:40 schreef DaMart het volgende:
Gisteren dacht ik dat het hoesten minder werd, maar ik ben het nu al aardig aan het inhalen geloof ik.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
minder
geen mexicaanse griep?
Parkeerplaatsseksquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet... tenzij iedereen hier de tacohoest hadquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
minder
geen mexicaanse griep?
Hoi mopquote:
Nee, ik had een schoteltje op jouw theeglas gezet en mijn hoofd de andere kant op gedraaid toen ik moest hoestenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je hebt toch niet in m'n thee gehoest he?
Nee joh, op de vluchtstrookquote:
export nederlanderquote:
duckiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |