liever een warm mietje dan een koude bikkelquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's ochtends ook een vent.
brandje in de buurtquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
misschien zijn mn hersencellen wat aangetast door een chemische wolk...
Ja, gister vroeg van werk gegaan en 's avonds uit eten geweest, geen radio of tv aangehad... dus hoorde het vanmorgen pas. Toen een collega zei dat ze het bedrijf gisteravond hadden geëvacueerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
liever een warm mietje dan een koude bikkel
[..]
brandje in de buurt
het is nog steeds niet uit begreep ik op de radio.quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, gister vroeg van werk gegaan en 's avonds uit eten geweest, geen radio of tv aangehad... dus hoorde het vanmorgen pas. Toen een collega zei dat ze het bedrijf gisteravond hadden geëvacueerd...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is nog steeds niet uit begreep ik op de radio.
is vast een vreugde vuur van Muck en Toek vanwege hun nieuwe huis
blijkbaarquote:
ik was gisteren laat nog aan het werkquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:01 schreef Toekito het volgende:
Heb gisteren laat m'n werk nog gebeld dat ik best vroeg kan beginnen als er mensen uit de regio van de brand niet kenne komen!
Goed bezig!quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:01 schreef Toekito het volgende:
Heb gisteren laat m'n werk nog gebeld dat ik best vroeg kan beginnen als er mensen uit de regio van de brand niet kenne komen!
Voorlopig nog niet. Kan zomaar gebeld worden. En anders van 12:00 tot 20:30quote:
Maar dan al wel lekker op tijd wakkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet. Kan zomaar gebeld worden. En anders van 12:00 tot 20:30
quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:18 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen allen
Eerstestaat al klaar.
solquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:18 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen allen
Eerstestaat al klaar.
nummer 5 is bijna leegquote:
Er is altijd baas boven baas he...quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sol
[..]
nummer 5 is bijna leeg![]()
* wel.o.k neemt slok
nummer 5 is leeg
Morge Wokquote:
ik heb het nodig vandaagquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Er is altijd baas boven baas he...
daar heb ik ook last vanquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Wok
Yup, ik heb nog wel last van hoofdpijn, verkouden, hoesten, maar het klinkt allemaal erger dan dat het is
quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ga ik weer aan de koffie, is 'ie vies
Volgens mij heeft iedereen daar last van of gehad die heeft gemeetquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb het nodig vandaag
[..]
daar heb ik ook last vanmaar valt verder wel mee inderdaad
ja, maar je hebt vies en vies vies, en die van mij is vies viesquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
suikertje
![]()
![]()
automaten koffie is altijd vies![]()
kopje thee dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |