Hihihihi.quote:
De eeuwige slaap jaquote:
wrom niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihi.
Maar nu niet meer in een groen jurkje met zilveren glitterriem
Die heb ik een tijdje geleden zelf gepostquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben wel één keer prinsesje geweest
Tuig is het!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want stel je voor. Mensen die blowen.
Anders ik welquote:
Dat zijn niet de hoofdvoorwaarde om een prinses te zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihi.
Ik heb liever een boxspringquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De eeuwige slaap jaPrachtig toch
niet meer helemaal mijn kleurquote:
wat dan wel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet meer helemaal mijn kleur
zei ik dat dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders ik wel
[..]
Dat zijn niet de hoofdvoorwaarde om een prinses te zijn
heb je weer staan sneeuwruimen?quote:
iddquote:
koenquote:
Nee, hij heeft aan de douchekop gehangen, en nu is ook de douchekop stuk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je weer staan sneeuwruimen?
Ja vast welquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heb ik een tijdje geleden zelf gepost
gelukkig nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je weer staan sneeuwruimen?
quote:
Okee, nee inderdaad nu draag je normale kleren mag ik hopenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihi.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Toen ik trouwens laatst een TT mocht bedenken had ik iets met bakken liefde bedacht, en toen moest ik meteen aan de la van gf denken![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...niet de douchekopquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, hij heeft aan de douchekop gehangen, en nu is ook de douchekop stuk.
Ja, dat zei hij zelf vanavond.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...niet de douchekop![]()
![]()
zie me post boven de jouwequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
GF
Wat heb je er dan mee gedaan?
[..]
Vraag jij dat altijd?
Gepost (NIET GESCHREVENquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vast welik heb hem nog overgehouden uit de Haiku tijd
![]()
Maar goed, het blijft een leuk stukje, wie hem ook bedacht heeft
dus welquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...niet de douchekop![]()
![]()
Wie is er Prins (geweest)?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen vooroordelen, hekel
En ook hierom: [ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:brz_Mo4qQ1Zd8M:http://www.carnavalsvieri(...)s.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Tuig is het. Allemaal.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want stel je voor. Mensen die blowen.
Omdat je daar talent voor hebt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
waarom bedenk ik altijd vragen die dubbelzinnig opgevat kunnen worden?
omdat je dat gewoon graag wiltquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
waarom bedenk ik altijd vragen die dubbelzinnig opgevat kunnen worden?
Ik zag hetquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zie me post boven de jouwe
dat is het vermoedelijk iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat je dat gewoon graag wilt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |