IS helemaal niet erg hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb dat vaker hoor..belachelijk enthousiast doen over dingen die anderen volkomen normaal vinden
dag of 9 in Orlando, paar dagen Fort Myers, paar dagen Miami Beach (rondrijden dus ook)quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is ook verdomd lekker.Waar in Florida, Orlando ofzo?
Klinkt heel erg leuk Koenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dag of 9 in Orlando, paar dagen Fort Myers, paar dagen Miami Beach (rondrijden dus ook)
daarna Miami-Curacao, paar dagen bij m'n pa en week in appartement
mhh dat wel... maar ik wil richting mozambique, naar het Kruger Parkquote:
Nee joh, als je Nederlandse roots hebt dan heb je een soort gold status, untouchable.quote:
Strongbowquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
Ik zit pas aan mijn 2e blik Strongbow dus noem me geen alcoholist
Hoe lekker johquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dag of 9 in Orlando, paar dagen Fort Myers, paar dagen Miami Beach (rondrijden dus ook)
daarna Miami-Curacao, paar dagen bij m'n pa en week in appartement
Neem een zak Krugerrands voor me meequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
mhh dat wel... maar ik wil richting mozambique, naar het Kruger Park
zelluf gaan jonghe!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem een zak Krugerrands voor me mee
Dan ben je al 4x neergestokenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee joh, als je Nederlandse roots hebt dan heb je een soort gold status, untouchable.
Nee eerst nog 5 keer overvallen.quote:
Ik heb er ooit een keer 10 tegelijk gehad op een Halloween feestje. Dat was echt een gekkehuisquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef Koen66 het volgende:
vanmiddag 7 kids, nu weet ik weer waarom ik er zeker nooit zoveel wilde
Ik hou niet van groepenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je als groep gaat valt het toch reuze mee
en vergeet de 6 verkrachtingen nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee eerst nog 5 keer overvallen.
tss.. ja dan houdt t ook opquote:
Is London echt zo erg qua mesgevechten enzo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
Het is net zoiets als 's nachts door Hackney tegen een groep 'jongeren' aan te lopen
valt volgens mij reuze meequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is London echt zo erg qua mesgevechten enzo?
heb er ook zin inquote:
Een deel van Hackney heeft als bijnaam 'Murder Mile'quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is London echt zo erg qua mesgevechten enzo?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een deel van Hackney heeft als bijnaam 'Murder Mile'
volgens mij heeft in het buitenland Amsterdam een soortgelijke reputatiequote:
dan moet je daar dus wegblijvenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een deel van Hackney heeft als bijnaam 'Murder Mile'
Ehm, dat dacht ik dus nietquote:
Amsterdam heeft in Amerika bijvoorbeeld nog steeds reputatie van sex, drugs en rock en roll. Maar als Amsterdam zich zo blijft profileren, als een idioot kleinzerig kutdorp, zal dat snel weggaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heeft in het buitenland Amsterdam een soortgelijke reputatie
ja.. dat zou ik niet weten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heeft in het buitenland Amsterdam een soortgelijke reputatie
Hackney is 's nachts gewoon eng. Dan zijn de slechte wijken (zoals Ganzehoef en Kraaiennest)in de Bijlmer leukquote:
klopt, de wallen omtoveren tot een winkel/kantoorbuurtquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Amsterdam heeft in Amerika bijvoorbeeld nog steeds reputatie van sex, drugs en rock en roll. Maar als Amsterdam zich zo blijft profileren, als een idioot kleinzerig kutdorp, zal dat snel weggaan.
in Londen ja?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, dat dacht ik dus niet
Er worden jaarlijks ruim 30 tieners doodgestoken. Dat zijn alleen maar tieners dus die doodgaan. Vorig jaar nog op klaarlichte middag op Victoria Station
Echt te erg. Amsterdam leeft op toeristen die om de sex en de wiet komen. Daarna de musea en al het andere. Als je dat weg doet dan is dat de doodsteek. Dan gaat iedereen naar Berlijn waar het tegenwoordig veel beter vertoeven is ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, de wallen omtoveren tot een winkel/kantoorbuurt
Ja, London is best erg hoor. Er zijn wijken waar ik echt liever niet kom 's nachtsquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:35 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
in Londen ja?
blij dat ik nog leef dan..
Marijke.quote:
Ik niet in ieder gevalquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Heb ik jou hier trouwens al eerder ontmoet Miss Bakvis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |