IS helemaal niet erg hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb dat vaker hoor..belachelijk enthousiast doen over dingen die anderen volkomen normaal vinden
dag of 9 in Orlando, paar dagen Fort Myers, paar dagen Miami Beach (rondrijden dus ook)quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is ook verdomd lekker.Waar in Florida, Orlando ofzo?
Klinkt heel erg leuk Koenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dag of 9 in Orlando, paar dagen Fort Myers, paar dagen Miami Beach (rondrijden dus ook)
daarna Miami-Curacao, paar dagen bij m'n pa en week in appartement
mhh dat wel... maar ik wil richting mozambique, naar het Kruger Parkquote:
Nee joh, als je Nederlandse roots hebt dan heb je een soort gold status, untouchable.quote:
Strongbowquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
Ik zit pas aan mijn 2e blik Strongbow dus noem me geen alcoholist
Hoe lekker johquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dag of 9 in Orlando, paar dagen Fort Myers, paar dagen Miami Beach (rondrijden dus ook)
daarna Miami-Curacao, paar dagen bij m'n pa en week in appartement
Neem een zak Krugerrands voor me meequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
mhh dat wel... maar ik wil richting mozambique, naar het Kruger Park
zelluf gaan jonghe!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem een zak Krugerrands voor me mee
Dan ben je al 4x neergestokenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee joh, als je Nederlandse roots hebt dan heb je een soort gold status, untouchable.
Nee eerst nog 5 keer overvallen.quote:
Ik heb er ooit een keer 10 tegelijk gehad op een Halloween feestje. Dat was echt een gekkehuisquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef Koen66 het volgende:
vanmiddag 7 kids, nu weet ik weer waarom ik er zeker nooit zoveel wilde
Ik hou niet van groepenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je als groep gaat valt het toch reuze mee
en vergeet de 6 verkrachtingen nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee eerst nog 5 keer overvallen.
tss.. ja dan houdt t ook opquote:
Is London echt zo erg qua mesgevechten enzo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
Het is net zoiets als 's nachts door Hackney tegen een groep 'jongeren' aan te lopen
valt volgens mij reuze meequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is London echt zo erg qua mesgevechten enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |