quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al 2 kilo kwijt.Ik kon toch niet wachten met wegen.
Netjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al 2 kilo kwijt.Ik kon toch niet wachten met wegen.
een carnavalmeet krijg je met mij ook echt niet voor elkaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
hahaha dan beter een normale meet met jou
Hell. Ik heb zelfs Muck aan de vastelaovend gekregenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een carnavalmeet krijg je met mij ook echt niet voor elkaar
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:50 schreef Stuart het volgende:
Morgen mijn laatste werkdag van de week
Mijne ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:50 schreef Stuart het volgende:
Morgen mijn laatste werkdag van de week
ik voorzie zowiezo problemen met een carnavals meetquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een carnavalmeet krijg je met mij ook echt niet voor elkaar
Ikke niet hoor. Ik doe juist pogingen om er een kilo of wat bij te krijgenquote:
Ja, met mij lukt je dat dus nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Hell. Ik heb zelfs Muck aan de vastelaovend gekregen!
wil je er wat van mij hebben, ik heb er wel wat overquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ikke niet hoor. Ik doe juist pogingen om er een kilo of wat bij te krijgen...
want dan herkennen jullie elkaar allemaal niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik voorzie zowiezo problemen met een carnavals meet
Zullen wij een anti-carnavalmeet houden dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, met mij lukt je dat dus niet
En waarom jou niet en Muck wel? He?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kun je dus gewoon zeggen dat je er wasquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
want dan herkennen jullie elkaar allemaal niet?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zelfs een chips-eet-meet lukt me nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Boxtel maar dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
of een gewone Eindhoven of Den Bosch/Tilburg meet,
Verschrikkelijk dorp.quote:
nee hooguit logistieke problemen, herkennen komt wel goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op beide niet komquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen wij een anti-carnavalmeet houden dan?
Ook netjes natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Stu
Helaas niet, wel een keertje 150 en 157
Nee, meneertje, ik heb jou wel door, dan wil jij zeker helemaal niet gekleed gaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen wij een anti-carnavalmeet houden dan?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, meneertje, ik heb jou wel door, dan wil jij zeker helemaal niet gekleed gaan
Omdat ik een enorm grondige hekel heb aan carnaval en alles wat daarmee te maken heeft.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, meneertje, ik heb jou wel door, dan wil jij zeker helemaal niet gekleed gaan
voor jou eet ik wel een halve zak chipsquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfs een chips-eet-meet lukt me niet
En ik zou bijna Drente ook nog toevoegenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:53 schreef Stuart het volgende:
Ik kom niet voor een meet naar Zeeland. Groningen, Friesland of Limburg
Tuurlijk wel, ik wilde speciaal voor jou mijn Adamskostuum aantrekken dan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat had Muck ook. Tot ze met vreselijke tegenzin een keer meeging. Tegenzin die binnen no time verdween overigens, toen ze mee wasquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik een enorm grondige hekel heb aan carnaval en alles wat daarmee te maken heeft.
Net als kermis trouwens
Kostuumsquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik wilde speciaal voor jou mijn Adamskostuum aantrekken dan.
Bij mij ligt er aan welke chipsquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfs een chips-eet-meet lukt me niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |