quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al 2 kilo kwijt.Ik kon toch niet wachten met wegen.
Netjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al 2 kilo kwijt.Ik kon toch niet wachten met wegen.
een carnavalmeet krijg je met mij ook echt niet voor elkaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
hahaha dan beter een normale meet met jou
Hell. Ik heb zelfs Muck aan de vastelaovend gekregenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een carnavalmeet krijg je met mij ook echt niet voor elkaar
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:50 schreef Stuart het volgende:
Morgen mijn laatste werkdag van de week
Mijne ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:50 schreef Stuart het volgende:
Morgen mijn laatste werkdag van de week
ik voorzie zowiezo problemen met een carnavals meetquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een carnavalmeet krijg je met mij ook echt niet voor elkaar
Ikke niet hoor. Ik doe juist pogingen om er een kilo of wat bij te krijgenquote:
Ja, met mij lukt je dat dus nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Hell. Ik heb zelfs Muck aan de vastelaovend gekregen!
wil je er wat van mij hebben, ik heb er wel wat overquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ikke niet hoor. Ik doe juist pogingen om er een kilo of wat bij te krijgen...
want dan herkennen jullie elkaar allemaal niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik voorzie zowiezo problemen met een carnavals meet
Zullen wij een anti-carnavalmeet houden dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, met mij lukt je dat dus niet
En waarom jou niet en Muck wel? He?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, met mij lukt je dat dus niet
Kun je dus gewoon zeggen dat je er wasquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
want dan herkennen jullie elkaar allemaal niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |