He Koenquote:
KOM JE NAAR NL?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik kan dus gewoon een vlucht boeken voor de eerste week van Februari dames![]()
Wat leuk dat je er bentquote:
Alleen vrijdag t/m zondag is dat dan. En dat wil ik ook het eerste weekend van maart doenquote:
Nee denk het niet..quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Heb ik jou hier trouwens al eerder ontmoet Miss Bakvis
nee hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
Nee denk het niet..
vind je het vervelend?
Dat zou ik niet weten joh. Ik woon hier pas sinds September 2006 namelijk en HH is zomaar een uurtje rijdenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Die brand bij Moerdijk he? Er was toch eind 2005 ook zoiets bij Hemel Hempstead?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen vrijdag t/m zondag is dat dan. En dat wil ik ook het eerste weekend van maart doen
Hemel Hempstead? Daar zit een DC van de MacDquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Die brand bij Moerdijk he? Er was toch eind 2005 ook zoiets bij Hemel Hempstead?
Leuk dat je er bentquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
Nee denk het niet..
vind je het vervelend?
Hoe bedoel jequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Spelletjes en ergens logeren met z'n allen
![]()
Oh okee ik dacht dat je er mss meer van wistquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten joh. Ik woon hier pas sinds September 2006 namelijk en HH is zomaar een uurtje rijden
Dat we elkaar dan allemaal ergens zien en wat leuks gaan doen?quote:
Dat wist ik niet johquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee ik dacht dat je er mss meer van wist![]()
Maar ga maar eens zoeken anders, dat was ook Serious Trashing
dat zou echt vet zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat we elkaar dan allemaal ergens zien en wat leuks gaan doen?![]()
Zou kunnen als jullie niet naar Londen komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat we elkaar dan allemaal ergens zien en wat leuks gaan doen?![]()
Das zo rond 6 maartquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen vrijdag t/m zondag is dat dan. En dat wil ik ook het eerste weekend van maart doen
Dat weekend dan. Ik heb nog nooit echt carnaval gevierd alleen op de kleuterschool een beetjequote:
carnaval meet, dat zou vet zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weekend dan. Ik heb nog nooit echt carnaval gevierd alleen op de kleuterschool een beetje
Ja, dan kom ik verkleed en weet niemand wie ik benquote:
maar dan ga jij juist ergens anders naartoe, toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:43 schreef Stuart het volgende:
Ik kan ook de 2e week van maart doen misschien maar dat weet ik nog niet
Wat een gemengde gevoelens.quote:
In een blauw regenpak zeker?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dan kom ik verkleed en weet niemand wie ik ben
ik moest er vroeger niks van hebben, maar vier het nu eigenlijk al jaenquote:
Ik zou mijn ouders gedag zeggen die dan naar Spanje gaan voor 4 maandenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dan ga jij juist ergens anders naartoe, toch?
Ja, maar dan is mijn gezicht nog steeds herkenbaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In een blauw regenpak zeker?
again:quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
ik moest er vroeger niks van hebben, maar vier het nu eigenlijk al jaen
Myrquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:
Carnaval.Ik wil heel graag een keer carnaval vieren, maar ik weet nog niet of ik het echt zo tof ga vinden.
Hmm, het is gewoon een paar dagen lang zoveel zuipen, vreten en dansen als je wil in een gek pak. Het is geen wiskunde.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:
Carnaval.Ik wil heel graag een keer carnaval vieren, maar ik weet nog niet of ik het echt zo tof ga vinden.
of een gewone Eindhoven of Den Bosch/Tilburg meet, Dan is de kans dat ik er wel even ben wel grootquote:
Ik heb niet zoveel met dat verkleed enzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm, het is gewoon een paar dagen lang zoveel zuipen, vreten en dansen als je wil in een gek pak. Het is geen wiskunde.
Dat is bijna in Belgiequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
of een gewone Eindhoven of Den Bosch/Tilburg meet, Dan is de kans dat ik er wel even ben wel groot
Daar moet je wel zin in hebben inderdaad. Ik vind het heerlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met dat verkleed enzo.
jweeeel zeker wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:
Flesquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan nog. Wiskunde lukt me ook nog wel.
Hoi Bella
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |