truste Trevquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:05 schreef Trevland het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen![]()
Bis Later Lui![]()
Marijkequote:Op donderdag 6 januari 2011 00:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten voor iedereen die gaat slapen
pgr schiet wakker.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten voor iedereen die gaat slapen
quote:
Ik ben minder lomp dan ik soms overkom hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat snap ik ergens ook wel.
Als je toch iets kwijt wil, dan staat de PM / mail / MSN open.
Koenquote:
Kom maar, stop ik je wel inquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koen![]()
Ben nog lekker aan het wow-en
Lang leve vakantie
Morgen maar weer eens de stad in ofzo, even wat shoppen
Hoe is het met jou?
[..]
Kom maar, stop ik je wel in![]()
Zou eigenlijk moeten slapen (5:30 wekker)quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koen![]()
Ben nog lekker aan het wow-en
Lang leve vakantie
Morgen maar weer eens de stad in ofzo, even wat shoppen
Hoe is het met jou?
quote:
Slaap lekker vraariequote:
Ik ga morgen ook wat later van huisquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf nog even, hoef morgen toch niet vroeg weg. Ja moet even boodschappen doen, maar dat zou om 15.00 uur nog kunnen.
Precies, ik hoef pas om 1450 bij de fysio te zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf nog even, hoef morgen toch niet vroeg weg. Ja moet even boodschappen doen, maar dat zou om 15.00 uur nog kunnen.
Dat is balenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook wat later van huis. Mijn geplande avondje rust was me niet gegund. Ik moest weer eens een brandje blussen
...
Die ligt vast te pitten op de bankquote:
Ach, het is raar om het zo te zeggen, maar het zijn wel de dingen die 'Schwung' geven aan het vrijwilligeren hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |