Dichtlaten. Straks denken we nog dat je een alcoholist bentquote:
Ja, misschien ga ik dat ook maar gewoon doen ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dichtlaten. Straks denken we nog dat je een alcoholist bent...
Weet je dat wel zeker dat we daar nu daar nog aan denken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dichtlaten. Straks denken we nog dat je een alcoholist bent...
Ik hou ook van jou hoor. Maar andersquote:
Nergens voor nodig toch?quote:
Ik heb trouwens liever echtequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:20 schreef Stuart het volgende:
Zo, net 2 chocolade Krugerrands gegeten
Oh? Als in een "lawn" of meer een "pitch"? Of nog weer wat anders? Los van dat "pitch" nog tienduizend andere betekenissen kan hebben, maar okee. Wat een kuttaal is dat ook ttrouwensquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou hoor. Maar anders
Lawnquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh? Als in een "lawn" of meer een "pitch"? Of nog weer wat anders? Los van dat "pitch" nog tienduizend andere betekenissen kan hebben, maar okee. Wat een kuttaal is dat ook ttrouwens
Wrm denk je dat ik me de laatste dagen kut voel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Nergens voor nodig toch?
Je hebt het toch al voor elkaar.
Is het daar dan zo stil?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wrm denk je dat ik me de laatste dagen kut voel?
Geen idee. Je praat er immers niet overquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wrm denk je dat ik me de laatste dagen kut voel?
Niet hier op fok nee.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee. Je praat er immers niet over.
heel even af en toequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
Heb dit hele jaar Nijntje venijntje nog niet gezien
Ja, het is dood en dat is mijn schuldquote:
Jammer, moest altijd wel lachen om en met RNquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heel even af en toe
maar de postsnelheid is er wel uit bij d'r
what did you do?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het is dood en dat is mijn schuld![]()
Van die wannabees heb je altijd, die halen dan 2 weken lng 100 posts per dag of zo. Of 200. Dat sterft vanzelf wel weer uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
maar de postsnelheid is er wel uit bij d'r
Het ging vanzelf. Ik wilde het echt nietquote:
Whahahahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:34 schreef Trevland het volgende:
Sorry dat ik even weg was, moest even boodschappenlijstje maken
Komt natuurlijk door dat feest waar iedereen zich altijd klem zuiptquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij is de TT al de topickiller geweest
2474 ging megasnel
2475 opeens een stuk trager
Deed ik ook samen met mijn maquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Whahahaha
Alleen vrouwen maken boodschappenlijstjes![]()
![]()
Nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Whahahaha
Alleen vrouwen maken boodschappenlijstjes![]()
![]()
Ik zit je maar te plagen johquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deed ik ook samen met mijn maen is alleen maar handig dat we dan alles in huis hebben
Misschien kan het ook zijn omdat pilles maar 1 keer per uur meetquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt natuurlijk door dat feest waar iedereen zich altijd klem zuipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |