heel even af en toequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
Heb dit hele jaar Nijntje venijntje nog niet gezien
Ja, het is dood en dat is mijn schuldquote:
Jammer, moest altijd wel lachen om en met RNquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heel even af en toe
maar de postsnelheid is er wel uit bij d'r
what did you do?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het is dood en dat is mijn schuld![]()
Van die wannabees heb je altijd, die halen dan 2 weken lng 100 posts per dag of zo. Of 200. Dat sterft vanzelf wel weer uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
maar de postsnelheid is er wel uit bij d'r
Het ging vanzelf. Ik wilde het echt nietquote:
Whahahahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:34 schreef Trevland het volgende:
Sorry dat ik even weg was, moest even boodschappenlijstje maken
Komt natuurlijk door dat feest waar iedereen zich altijd klem zuiptquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij is de TT al de topickiller geweest
2474 ging megasnel
2475 opeens een stuk trager
Deed ik ook samen met mijn maquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Whahahaha
Alleen vrouwen maken boodschappenlijstjes![]()
![]()
Nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Whahahaha
Alleen vrouwen maken boodschappenlijstjes![]()
![]()
Ik zit je maar te plagen johquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deed ik ook samen met mijn maen is alleen maar handig dat we dan alles in huis hebben
Misschien kan het ook zijn omdat pilles maar 1 keer per uur meetquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt natuurlijk door dat feest waar iedereen zich altijd klem zuipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |